Морозов, Володимир (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри педагогіки).
    Філософія впровадження інновацій у педагогічний процес / Володимир Морозов // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часоп. - 2014. - № 2. - С. 36-41. - Бібліогр.: 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.58в2
Рубрики: Философия образования
   Філософія освіти

Кл.слова (ненормовані):
педагогічний процес -- педагогический процесс -- навчальний процес -- учебный процесс -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- інновації -- инновации -- філософія інновацій -- философия инноваций -- методологія педагогіки -- методология педагогики -- методи навчання -- методы обучения -- прийоми навчання -- приемы обучения -- форми організації навчання -- формы организации обучения -- індивідуальна форма навчання -- индивидуальная форма обучения
Анотація: Упровадження інновацій у педагогічний процес реалізується переважно через його вдосконалення, радикальну трансформацію або видозміну, які складаються з елементів не тільки модернізації традиційної системи, але й її трансформації. У навчальному процесі як складовій процесу педагогічного інноватизація має певні особливості. Насамперед формується філософія інновацій, яка згодом конкретизується і в основних елементах навчального процесу - цільовому, змістовому, процесуальному, технологічному та оцінному, і в його цілісній конструкції. Головні критерії ефективності педагогічного процесу виражаються показниками вихованості учнів та студентів і визначають основні форми й напрями діяльності з удосконалення педагогічної роботи в школі та ВНЗ.