Wong Sek Khin, Edward (Faculty of Business and Accoutancy University of Malaya; Malasya).
    Pragmatism and crinical realism in management research [Text] / Wong Sek Khin E., Lee Yow Fui = Прагматизм та критичний реалізм в управлінні як науці / Е.Вонг Сек Хін, Лі Йоу Фуі = Прагматизм и критический реализм в управлении как науке / Э.Вонг Сек Хин, Ли Йоу Фуи // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 3. - P. 359-364 : рис., табл. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.050г
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Управление экономикой

   Управління економікою

Кл.слова (ненормовані):
критический реализм -- критичний реалізм -- critical realism -- наука управления -- наука управління -- management research -- прагматический реализм -- прагматичний реалізм -- pragmatic realism -- методологія управління економікої -- методология управления экономикой
Анотація: The paper explores the development of pragmatic-critical realism in management resrarch.
Исследовано развитие паргматического критического реализма в исследованиях по управлению.
Досліджено розвиток прагматичного критичного реалізму у дослідженнях з управління.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Lee Yow Fui (Faculty of Business and Accoutancy University of Malaya; Malasya)
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Юринець, Зорина Володимирівна (кандидат економічних наук; доцент кафедри менеджменту Львівського національного університету ім. І.Франка).
    Зарубіжний досвід розбудови системи державного регулювання рекламніх ринків [Текст] : перспективи функціонування в Україні / З. В. Юринець, О. А. Леськів // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 12. - С. 97-109 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.050.2(4УКР)ц
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинговые коммуникации, 2013-2015 гг.

   Маркетингові комунікації, 2013-2015 рр.

   Украина
    Україна

    Грузия

    Грузія

    Литва

    США

Кл.слова (ненормовані):
государственное регулирование рекламы -- державне регулювання реклами -- методология управления экономикой -- методологія управління економікою -- защита прав потребителей -- захист прав споживачів -- отраслевая динамика -- галузева динаміка -- регуляторные системы -- регуляторні системи -- реклама -- рекламные стандарты -- рекламні стандарти -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- рыночное саморегулирование -- ринкове саморегулювання -- СМИ -- ЗМІ -- средства массовой информации -- засоби масової інформації -- телерадиовещание -- телерадіомовлення -- украинский медиа-рынок -- ураїнський медіа-ринок
Анотація: Проведено критичний аналіз української системи державного регулювання реклами та визначено її недоліки. Вивчено динаміку розвитку вітчизняного медійного ринку за останні роки. Досліджено системи регулювання рекламних ринків США, Литви та Грузії. На основі зарубіжного досвіду запропоновано шляхи реформування української системи регулювання ринків реклами та інших засобів маркетингових комунікацій.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Леськів, Олег Анатолійович (аспірант кафедри менеджменту Львівського національного університету ім. І.Франка); днепропетровский автор, но не о ДнепропетровскеАнтимонопольный комитет Украины \о нем\; Национальная комиссия по коммуникации, правительственный орган Грузии \о ней\; О рекламе, Закон Литвы \о произв.\; О рекламе, Закон Украины \о произв.\; Совет по конкуренции, правительственный орган Литвы \о нем\; Федеральная комиссия связи США \о ней\; Федеральная торговая комиссия США \о ней\