Кучерук, Оксана (доктор педагогічних наук; доцент Житомирського державного університету імені Івана Франка).
    Методологічні засади особистісно зорієнтованої лінгводидактики / О. Кучерук // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 6. - С. 20-24. - Література : С.24 : 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
лингводидактика -- лингводидактическая система -- личностно ориентированнный подход -- личностно ориентированное обучение -- лінгводидактика -- лінгводидактична система -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методология лингводидактики -- методология педагогики -- методологія лінгводидактики -- методологія педагогики -- особистісно орієнтоване навчання -- украинский язык -- українська мова
Анотація: На основі аналізу наукової літератури розглянуто методологічні засади особистісно зорієнтованої лінгводидактики.





    Плахотник, Василь (доктор педагогічних наук; професор; Інститут обдарованої дитини НАПН України).
    Категоріальний підхід у лінгводидактичних дослідженнях / В. Плахотник // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2013. - № 7. - С. 45-48. - Література : С.47-48 : 18 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
категориально-понятийный аппарат -- категориальный подход -- категоріальний підхід -- лингводидактика -- лінгводидактика -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методология лингводидактики -- методологія лінгводидактики -- понятийно-категориальный аппарат -- украинский язык -- українська мова
Анотація: Показано значення категоріального підходу у лінгводидактиці, доведено, що базисними категоріями лінгводидактики є: методична система, система "учитель-учень", підручник і процес навчання.





    Кулик, Олена (кандидат педагогічних наук; доцент).
    Поняття рефлексії, її сутність та роль у методиці навчання української мови / О. Кулик // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2014. - № 3. - С. 2-7. - Література : С.7 : 28 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
лингводидактика -- лінгводидактика -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методология лингводидактики -- методологія лінгводидактики -- педагогическая рефлексия -- педагогічна рефлексія -- украинский язык -- українська мова
Анотація: У статті автор здійснив спробу обгрунтувати рефлесію як наукове поняття філософії, психології, лінгвістики й педагогіки початку 21 ст. та інтегрувати його в площину методики навчання української мови.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Укр_мова_і_літ_в_шк_2014_3\1.pdf
Утримувачі документа:
НБ ДНУ




    Омельчук, Сергій (доктор педагогічних наук; професор кафедри слов'янських мов та методик їх викладання).
    Поняттєво-семантичні зв'язки в категорійному апараті сучасної української лінгводідактики [Текст] / Сергій Омельчук // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2016. - № 4. - С. 8-11. - Література : 6 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Языкознание
   Мовознавство

Кл.слова (ненормовані):
лингвистическая терминология -- лингводидактика -- лінгвістична термінологія -- лінгводидактика -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- методология лингводидактики -- методологія лінгводидактики -- педагогическая терминология -- педагогічна термінологія -- украинский язык -- українська мова -- парадигматичні відношення -- парадигматические отношения -- синонімія -- синонимия -- синонімічні терміни -- синонимические термины -- антонімія -- антонимия -- типи синонімічних рядів -- типы синонимических рядов
Анотація: Присвячено обгрунтуванню парадигматичних відношень в українській лінгводидактичній термінології. Визначено чинники, що спричиняють наявність у лінгводидактиці синонімічних термінів, схарактеризовано чотири типи синонімічних рядів.