Таровська, Олена (науковий співробітник відділу філософських та етнопсихологічних проблем українознавства ННДІУВІ).
    Концептуальні засади комплекту варіативних підручників з літературного читання для 2,3 і 4 класів з Українською мовою навчання [Текст] / О. Таровська // Українознавство : науковий громадсько-політичний культурно-мистецький релігійно-філософський педагогічний журнал. - 2011. - № 4. - С. 279-280. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 74.268.3
Рубрики: Методика викладання літератури
   Методика преподавания литературы

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
методика викладання читання -- початкова осівта -- компетентнісне навчання -- виховні технології -- українознавство -- розвиток школярів -- підручники -- методика преподавания чтения -- начальное образование -- компетентностное обучение -- технологии воспитания -- украиноведение -- развитие школьников -- учебники
Анотація: Проаналізовано напрямки виховання дитини у сучасній початковій школі і відповідність комплекту підручників з літературного читання для 2, 3 і 4 класів цим напрямкам.

Утримувачі документа:
ОБМ ім. М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (16.01.2012р. - Б.ц.) (вільний)