Таровська, Олена (науковий співробітник відділу філософських та етнопсихологічних проблем українознавства ННДІУВІ). Концептуальні засади комплекту варіативних підручників з літературного читання для 2,3 і 4 класів з Українською мовою навчання [Текст] / О. Таровська> // Українознавство : науковий громадсько-політичний культурно-мистецький релігійно-філософський педагогічний журнал. - 2011. - № 4. - С. 279-280. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Методика викладання літератури Методика преподавания литературы Україна Украина Кл.слова (ненормовані): методика викладання читання -- початкова осівта -- компетентнісне навчання -- виховні технології -- українознавство -- розвиток школярів -- підручники -- методика преподавания чтения -- начальное образование -- компетентностное обучение -- технологии воспитания -- украиноведение -- развитие школьников -- учебники Анотація: Проаналізовано напрямки виховання дитини у сучасній початковій школі і відповідність комплекту підручників з літературного читання для 2, 3 і 4 класів цим напрямкам. Утримувачі документа: ОБМ ім. М. Свєтлова Є примірники у відділах: ЧЗ (16.01.2012р. - Б.ц.) (вільний) |