Кобцев, Дмитро (викладач студії ділової української мови та культури мови; Харків). Міжпредметна інтеграція як фактор формування когнітивних компетенцій п'ятикласників / Дмитро Кобцев> // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 6. - С. 5-10. - Бібліографія : С.10 : 13 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Языкознание Кл.слова (ненормовані): когнитивная компетенция -- когнітивна компетенція -- межпредметная интеграция -- межпредметные связи -- методика викладання математики -- методика викладання природничих дисциплін -- методика викладання української мови -- методика преподавания естественнонаучных дисциплин -- методика преподавания математики -- методика преподавания украинского языка -- міжпредметна інтеграція Анотація: Досліджується формування когнітивних компетенцій учнів не лише на уроках рідної мови, але й у міжпредметних зв'язках - під час сприймання матеріалів на уроках природничо-математичного циклу. |
Непомняща, Т. В. Спеціальні комунікативні конструкції у вивченні математичних дисциплін як засіб розвитку особистості студента технічного вишу / Т. В. Непомняща> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 2. - С. 70-79. - Бібліографія : С.78-79 : 9 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): вища освіта України -- высшее образование Украины -- коммуникативная компетентность -- коммуникативные конструкции -- комунікативна компетентність -- комунікативні конструкції -- методика викладання математики -- методика преподавания математики -- навчання -- образование Украины -- обучение -- освіта України -- професійне спілкування -- профессиональное общение -- развитие личности -- розвиток особистості -- техническое образование -- технічна освіта -- формирование личности студента -- формування особистості студента Анотація: Проаналізовано різні підходи до визначення комунікативних конструкцій у курсі вивчення математичних дисциплін; запропоновано спеціальні комунікативні конструкції для студентів вищіх технічних навчальних закладів при вивченні математичних дисциплін; описано етапи розробки таких спеціальних комунікативних конструкцій, наведено приклади їхнього використання. Висвітлено досвід розвитку комунікативної компетентності студентів технічних вузів , як інтегративної якості особистості. Зазначено, що розвиток комунікативної компетентності майбутніх фахівців засобами всіх навчальних дисциплін вельми актуальний. |
Ігнатенко, Микола (доктор педагогічних наук ; професор). Активізація пізнавальної діяльності школярів засобами історії науки / М. Ігнатенко> // Математика в сучасній школі : науково-методичний журнал. - 2013. - № 7/8. - С. 11-15. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Методика викладання учбових предметів Методика преподавания учебных предметов Кл.слова (ненормовані): загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- учбові предмети -- учебные предметы -- математика -- методика викладання математики -- методика преподавания математики -- пізнавальна діяльність -- познавательная деятельность -- історія математики -- история математики -- математичне мислення -- математическое мышление -- історичні задачі -- исторические задачи -- прикладна спрямованість навчання математики -- прикладная направленность обучения математики Анотація: Про використання відомостей з історії математики з метою розвитку пізнавального інтересу учнів до вивчення математики. |
Бурчак, Ліана (доцент кафедри біології та основ сільського господарства Глухівського національного педагогічного університету імені О. Довженка ; кандидат педагогічних наук). Інтеграція знань учнів з хімії та математики в старшій школі / Л. Бурчак, С. Бурчак> // Математика в сучасній школі : науково-методичний журнал. - 2013. - № 7/8. - С. 18-23 : табл. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Методика викладання учбових предметів Методика преподавания учебных предметов Кл.слова (ненормовані): загальноосвітня школа -- общеобразовательная школа -- учбові предмети -- учебные предметы -- математика -- хімія -- химия -- методика викладання математики -- методика преподавания математики -- методика викладання хімії -- методика преподавания химии -- інтеграція знань -- интеграция знаний -- математичні дії -- математические действия -- міжпредметні зв'язки -- межпредметные связи Анотація: Розглянуто взаємозв'язок хімічного і математичного матеріалу у старшій школі. Дод.точки доступу: Бурчак, Станіслав (доцент кафедри математики і методики викладання Глухівського національного педагогічного університету імені О. Довженка ; кандидат педагогічних наук) |