Хедайязаде, Сеід Хессам-альдін (доцент кафедри менеджменту факультету гуманітарних наук університету Урмія; Іран).
    Ментальне моделювання соціальної комерції на прикладі Ірану [Text] / С. Х. Хедайязаде // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2017. - № 9. - P57-69 : табл., схем. - Стаття англійською мовою. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.050
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Управление экономикой

   Управління економікою

   Иран
    Іран

Кл.слова (ненормовані):
зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- ментальное моделирование -- ментальне моделювання -- национальные экономики -- національні економіки -- методология оценки -- методологія оцінки -- поведенческие парадигмы -- поведінкові парадигми -- прагматизм -- социальная коммерция -- соціальна комерція -- факторы воздействия -- фактори впливу -- экономическая эффективность -- економічна ефективність
Анотація: Досліджено фактори, що впливають на впровадження прийомів соціальної комерції. Дослідження проведеновмежах парадигми прагматизму, на мікрорівні. Проаналізовано відповіді 300 експертів, що взяли участь у глибинних напівструктурованих інтерв’ю. Дані, отримані з цих інтерв'ю, проаналізовано за допомогою контент-аналізу, в результаті якого виявлено 47 компонентів у 6 категоріях. Результати моделювання за допомогою структурних рівнянь показали, що всі виявлені фактори мають значення для впровадження соціальної комерції в Ірані. При цьому, в ментальній моделі найбільший вплив має технічна інфраструктура соціальної комерції, а найменший – стиль управління та бізнесу.

Утримувачі документа:
ДЦГБ