Гладунов, О. (віце-президент ). Бренд майдану в чотирьох вимірах / О. Гладунов> // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 6. - С. 20-21 : ил. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Экономика Економіка Маркетинг Кл.слова (ненормовані): бренди -- бренды -- майдан -- функціональний вимір -- функциональное измерение -- 4D-брендинг -- соціальний вимір -- социальное измерение -- духовний вимір -- духовное измерение -- ментальний вимір -- ментальное измерение -- ринкова позиція -- рыночная позиция -- бренд майдану Анотація: Стратегія 4D-брендингу полягає у формульованні чотирьох основних вимірів, які визначають сутність бренду. Бренд має чотири основні складові, що визначають його структуру та ринкову позицію. Утримувачі документа: НТБ НТУ "ХПІ" Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |