Гладунов, О. (віце-президент ).
    Бренд майдану в чотирьох вимірах / О. Гладунов // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 6. - С. 20-21 : ил. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
бренди -- бренды -- майдан -- функціональний вимір -- функциональное измерение -- 4D-брендинг -- соціальний вимір -- социальное измерение -- духовний вимір -- духовное измерение -- ментальний вимір -- ментальное измерение -- ринкова позиція -- рыночная позиция -- бренд майдану
Анотація: Стратегія 4D-брендингу полягає у формульованні чотирьох основних вимірів, які визначають сутність бренду. Бренд має чотири основні складові, що визначають його структуру та ринкову позицію.

Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)