Вонгліді, Кевін (PhD; директор Дослідницького центру АСЕАН в Таїланді Університету Сіам Сунандха Рагабхат; м.Бангкок; Таїланд).
    Задоволеність клієнтів авіакомпаній [Текст] : порівняння бюджетних та традиційних авіакомпаній / К. Вонгліді // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2017. - № 1. - С. 218-222. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.37(5ТАЇ)в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика транспорта

   Економіка транспорту

   Повітряний транспорт

   Таиланд
    Таїланд

Кл.слова (ненормовані):
бюджетные авиалинии -- бюджетні авіалінії -- воздушный транспорт -- повітряний транспорт -- внутренние пассажироперевозки -- внутрішні пасажиропаеревезення -- клиенты авиакомпаний -- клієнти авиакомпаний -- коммуникационные мотивации -- комунакаційні мотивації -- личные качества персонала авиакомпаний -- особисті якості персоналу авіакомпаній -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- международные пассажиры -- міжнародні пасажири -- организационое программирование -- організаційне програмування -- потребительская лояльность -- споживча лояльність -- потребительская удовлетворённость -- споживча задоволеність -- качество сервиса -- якість сервісу -- сервисодатели -- сервісонадавачі -- социологические опросы -- соціологічні опитування -- сравнительная аналитика -- порівняльна аналітика
Анотація: Досліджено задоволеність клієнтів авіалініями Таїланду, проведено порівняння між клієнтами бюджетних та традиційних авіакомпаній. Усього опитано 100 пасажирів 4 бюджетних та 100 пасажирів стандартних авіаліній. Порівняння проведене за 10 факторами (сферами), а саме: місце розташування, ціна, канал придбання квитка, обслуговування під час польоту, безпека, реєстрація на рейс, просування, бренд, пунктуальність роботи та імідж. Результати аналізу опитування показали, що для клієнтів бюджетних авіаліній трьома найголовнішими факторами вибору авіакомпанії є ціна, канал купівлі квитка та місце розташування терміналу. Для клієнтів же традиційних авіакомпаній трьома головними факторами вибору стали бренд, просування та обслуговування під час перельоту.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Тайские авиалинии, авиакомпания \о ней\