Дубініна, Оксана Миколаївна (кандидат технічних наук; доцент Національного технічного університету "Харківський політехнічний інститут"). Відображення фундаментальних видів професійної діяльності фахівця у галузі програмної інженерії в циклі математичних дисциплін / О. М. Дубініна> // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія : щоквартальний науково-практичний журнал. - 2013. - № 4. - С. 31-41. - Бібліогр. в кінці ст. 12 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ. - рис. Рубрики: Высшее профессиональное образование Вища професійна освіта Кл.слова (ненормовані): професійна діяльність -- підготовка фахівців -- математичні дисципліни -- професійна компетентність -- математична культура -- програмна інженерія -- вища професійна освіта -- профессиональная деятельность -- подготовка специалистов -- математические дисциплины -- профессиональная компетентность -- математическая культура -- программная инженерия -- метод поетапної деталізації -- метод поэтапной детализации Анотація: На основі методу поетапної деталізації проаналізовано види професійної діяльності майбутніх інженерів індустрії програмної продукції. Утримувачі документа: НБ УІПА |
Іванова, Юлія (кандидат фізико-математичних наук; доцент). Особливості запровадження електронного навчання при вивченні математичних дисциплін в аграрному університеті / Ю. Іванова> // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2016. - № 4. - С. 58-63. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 2078-1016 Рубрики: Высшее профессиональное образование Вища професійна освіта Кл.слова (ненормовані): електронне навчання -- дистанційне навчання -- электронное обучение -- дистанционное обучение -- навчальні дисципліни -- учебные дисциплины -- математичні дисципліни -- математические дисциплины -- аграрні університети -- аграрные университеты -- математична підготовка -- математическая подготовка -- форми дистанційного навчання -- формы дистанционного обучения -- моделі дистанційного навчання -- модели дистанционного обучения -- принципи електронного навчання -- принципы электронного обучения Анотація: Розкриваються поняття та досліджуються педагогічні можливості електронного навчання, аналізуються принципи розробки електронних курсів. Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |