Мархонос, С. М. (кандидат географічних наук; Інститут туризму ФПУ).
    Механізм розробки маркетингової стратегії просування нового туристичного продукту для туристичного агента / С. М. Мархонос, Н. П. Турло // Формування ринкових відносин в Україні : збірник наукових праць. - 2012. - № 1. - С. 113-117 : схем., табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.433
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика туризма

   Економіка туризму

Кл.слова (ненормовані):
туристический бизнес -- туристичний бізнес -- маркетинг туризма -- маркетинг туризму -- реклама туризма -- реклама туризму -- маркетингова стратегія -- маркетинговая стратегия -- туристические агенты -- туристичні агенти -- туристические продукты -- туристичні продукти
Анотація: Розкрито особливості формування маркетингової стратегії для просування нового туристичного продукту туристичними агентами. Визначено основні етапи побудови маркетингової стратегії та часові аспекти її реалізації.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Турло, Н.П. (кандидат економічних наук; Інститут туризму ФПУ)




    Петриченко, Павло (кандидат економічних наук).
    Клієнтоорієнтований підхід у діяльності підприємств індустрії гостинності / П. Петриченко // Економіст : науково-практичний журнал. - 2014. - № 1. - С. 79-82 : портр.; а-рис.; а-табл. - Бібліогр. в кінці ст.
УДК
ББК 65.432
Рубрики: Економіка
   Економіка готельного господарства, 2001-2010 рр.

   Экономика

   Экономика гостиничного хозяйства, 2001-2010 гг.

   Україна
    Украина

    Одеська область

    Одесская область

Кл.слова (ненормовані):
індустрія гостинності -- туристичний бізнес -- клієнтоорієнтованість -- тлумачення термінів -- маркетинг туризму -- конкурентні переваги -- индустрия гостеприимства -- туристический бизнес -- клиентоориентированость -- толкование терминов -- маркетинг туризма -- конкурентные преимущества
Анотація: Розкрито особливості створення конкурентних переваг на підприємствах індустрії гостинності в останні десятиліття, досліджено причини суттєвих змін у бізнесі, які потребують впровадження клієнтоорієнтованого підходу в маркетингову діяльність підприємств. Проаналізовано думки відомих дослідників щодо визначення поняття клієнтоорієнтованість. Визначено трансформацію конкурентного простору підприємств індустрії гостинності. запропоновано систему заходів щодо визначення стратегічних цілей та ключових завдань реалізації клієнтоорієнтованого сервісу.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Економіст_2014_1\20.pdf
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Колодійчук, А. В. (кандидат економічних наук; доцент Ужгородського торговельно-економічного інституту Київського національного торговельно-економічного університету).
    Готельні мережі як ефективний спосіб ведення бізнесу в індустрії гостинності [Текст] : світовий досвід / А. В. Колодійчук // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2016. - № 6. - С. 54-56. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.432(0)в-80
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика гостиничного хозяйства

   Економіка готельного господарства

Кл.слова (ненормовані):
глобализация -- глобалізація -- гостиничные сети -- готельні мережі -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- индустрия гостеприимства -- індустрія гостинності -- клиентоориентированость -- клієнтоорієнтованість -- конкурентные преимущества -- конкурентні переваги -- конкурентоспособность предприятий -- конкурентоспроможність підприємств -- контракты на управление -- контракти на управління -- маркетинг туризма -- маркетинг туризму -- независимые гостиницы -- незалежні готелі -- ринок туристичних послуг -- рынок туристических услуг -- сетевой гостиничный бизнес -- мережевий готельний бізнес -- управленческая формализация -- управлінська формалізація -- франчайзинг -- экономическая эффективность отельных сетей -- економічна ефективність готельних мереж
Анотація: Розглянуто дві основні групи чинників, що вплинули на формування сучасного мережевого готельного бізнесу і лежать в основі глобалізаційних процесів. Виділено два види готельних мереж у міжнародній практиці готельного бізнесу. Охарактеризовано найбільш розповсюджені форми управління сучасними готельними мережами, зокрема договір франчайзингу і управління за контрактом. Наведено конкурентні переваги готельних мереж на відміну від незалежних готелів і визначено, що найпрогресивнішою формою є франчайзинг.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск

Дод.точки доступу:
Amadeus, международная дистрибутивная система \о ней\; Worldspan, международная дистрибутивная система \о ней\; Sabre, международная дистрибутивная система \о ней\; Travenorts Galileo, международная дистрибутивная система \о ней\