Красовська, Олена (кандидат економічних наук).
    Маркетингові дослідження світового ринку вищої освіти / О. Красовська // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 3. - С. 41-49 : ил. . - ISSN 1605-2005
УДК
ББК 65.26
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
экономика знаний -- рынок высшего образования -- маркетинг образования -- маркетинговые исследования -- мобильность студентов -- стоимость обучения -- економіка знань -- ринок вищої освіти -- маркетинг освіти -- маркетингові дослідження -- мобільність студентів -- вартість навчання -- высшее образование -- вища освіта -- маркетинг услуг -- маркетинг послуг -- услуги высшего образования -- послуги вищої освіти -- образовательные услуги -- освітні послуги -- рынок услуг -- ринок послуг
Анотація: Для розробки виваженої маркетингової політики в сфері вищої освіти потрібна інформація про ринкові процеси та тенденції розвитку галузі.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)


   65.43в7-5
   К 78


    Красікова, С. І. (аспірантка; Європйський університет; Україна).
    Застосування маркетингу в сфері послуг / С. І. Красікова // Формування ринкових відносин в Україні : збірник наукових праць. - 2012. - № 7/8. - P137-141 : табл., схем. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.43в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика сферы услуг

   Економіка сфери послуг

Кл.слова (ненормовані):
внешний маркетинг -- зовнішній маркетинг -- внутренний маркетинг -- внутрішній маркетинг -- маркетинг услуг -- маркетинг послуг -- структурные классификации услуг -- структурні класифікації послуг -- теоретические концепции -- теоретичні концепції -- тлумачення термінів -- толкование терминов
Анотація: Проведено ретроспективний аналіз розвитку маркетингу послуг, систематизовано різні підходи дослідників до формування маркетингу послуг, здійснено узагальнення теорій і визначено особливості концептуальних підходів до маркетингу сфери послуг.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23




    Пащук, Л.
    Особливості формування комплексу маркетингу у сфері туристичних послуг / Л. Пащук, І. Голобородько // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 4. - С. 37-44 : ил. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові дослідження -- маркетинговые исследования -- туристичні послуги -- туристические услуги -- маркетинг послуг -- маркетинг услуг -- концепції маркетингу -- концепции маркетинга -- аналіз концепцій -- анализ концепций
Анотація: Запропонован аналіз сучасних концепцій маркетингу послуг.


Дод.точки доступу:
Голобородько, І.

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Мельник, Т. С.
    Развитие интерактивного маркетинга как основа совершенствования процесса предоставления сервисной услуги / Т. С. Мельник, О. В. Христофор // Проблеми економіки транспорту : зб. наук. пр. Дніпропетр. нац. ун-ту залізн. трансп. ім. акад. В. Лазаряна. - 2015. - Вип. 10. - С. 77-92. - Библиогр. в конце ст. - Режим доступа: http://pte.diit.edu.ua/article/view/55706/51887. - Полный текст. - Режим доступа: http://pte.diit.edu.ua/issue/view/3401. - Содержание
УДК
Рубрики: Маркетинг
Кл.слова (ненормовані):
маркетинг услуг -- маркетинг послуг -- внешний маркетинг -- зовнішній маркетинг -- внутренний маркетинг -- внутрішній маркетинг -- интерактивный маркетинг -- інтерактивний маркетинг -- управление сервисным персоналом -- управління сервісним персоналом -- восстановление услуги -- відновлення послуги

Перейти к внешнему ресурсу: Полный текст,
Перейти к внешнему ресурсу: Содержание

Дод.точки доступу:
Христофор, О. В.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Романенко, Євген Олександрович (доктор наук з державного управління; завідувач кафедри державної політики та управління політичними процесами Національної академії державного управління при Президентові України).
    Сутність та особливості системи маркетингу послуг у механізмах державного управління [Текст] / Є. О. Романенко, І. В. Чаплай // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 12. - С. 81-89 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 60.82г
Рубрики: Социальное управление
   Соціальне управління

   Теория управленческой деятельности

   Теорія управлінської діяльності

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
государственное управление -- державне управління -- маркетинг услуг -- маркетинг послуг -- маркетинговые механизмы -- маркетингові механізми -- матричные структуры -- матричні структури -- некоммерческий маркетинг -- некомерційний маркетинг -- органы государственной власти -- органи державної влади -- публичный маркетинг -- публічний маркетинг -- терминология -- термінологія -- управленческиий инструментарий -- управлінський інструментарій
Анотація: Розроблено теоретико-методологічні засади організації системи маркетингу послуг у механізмах державного управління. Розкрито сутність та визначено поняття «системи маркетингу послуг». Проведено аналіз принципів, функцій та структури системи маркетингу послуг у державному управлінні. Досліджено особливості системи маркетингу послуг у механізмах державного управління, запропоновано її модель, яку призначено для формування оптимальних відношень між її елементами та окреслено ключові напрями її подальшої трансформації. Сформульовано основні суперечності, котрі покликані розв’язувати система маркетингу послуг у механізмах державного управління.

Утримувачі документа:
ДЦГБ

Дод.точки доступу:
Чаплай, Ірина Віталіївна (аспірант кафедри маркетингу та реклами Київського національного торговельно-економічного університету)