06
   Л89


    Диба, М. І.
    Причини виникнення фінансових та маркетингових ризиків у діяльності підприємств / М. І. Диба // Вісник Національного унівеситету "Львівська політехніка". - Л., 2010. - № 669 : Логістика. - С. 39-46
УДК
Рубрики: Финансовые риски
   Фінансові ризики

Кл.слова (ненормовані):
финансовые риски -- маркетинговые риски -- предприятия -- фінансові ризики -- маркетингові ризики -- підприємства

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Окландер, Тетяна (кандидат економічних наук; Одеський національний політехнічний університет).
    Методика IMT: підвищення ефективності маркетингових комунікацій / Т. Окландер, І. Окландер // Економіст : науково-практичний журнал. - 2013. - № 2. - С. 57-60 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
методика IMT -- маркетингові комунікації -- маркетингові ризики -- результативність реклами -- ефективність реклами -- економічна теорія -- економічне моделювання -- рекламна кампанія -- комунікативна компанія -- маркетингові комунікації -- маркетингові ризики -- результативность рекламы -- эффективность рекламы -- экономическая теория -- экономическое моделирование -- рекламная кампания -- коммуникативная кампания -- маркетинговые риски
Анотація: Запропоновано методику ІМТ як інструмент розробки комунікативної стратегії, вибору адекватних рекламних носіїв, кількісної оцінки результативності комунікативного впливу на потенційних покупців. Методика ІМТ має таки переваги: ефективність маркетингових комунікацій може визначатися як при здійсненні комунікативного впливу, так і після його закінчення; враховуються тільки ті зміни обсягів продажів, які пов'язані з проведенням комунікативної кампанії; висока достовірність отриманої інформації.


Дод.точки доступу:
Окландер, Ігор (кандидат економічних наук)




    Коляда, Юрій.
    Врахування фактору персистентності у кількісній оцінці маркетингового ризику / Ю. Коляда, І. Шатарська // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 5. - С. 29-35 : ил. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові ризики -- маркетинговые риски -- фактори персистентності -- факторы персистентности -- кількісна оцінка ризиків -- количественная оценка рисков
Анотація: Розглядаються маркетингові ризики з врахуванням фактору персистентності.

Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"

Дод.точки доступу:
Шатарська, Інна

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Мних, Ольга Богданівна (доктор економічних наук; професор кафедри маркетингу і логістики національного університету "Львівська політехніка"; м.Львів; Україна).
    Зміна парадигми управління капіталізаційними процесами : роль інноваційних екологічних рішень у логістично-маркетингових стратегіях формування вартості / О. Б. Мних // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 6. - С. 240-245 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290(4УКР)г-86
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Финансы предприятия, 2002-2012 гг.

   Фінанси підприємства, 2002-2012 рр.

   Украина
    Україна

Кл.слова (ненормовані):
инвестиционная привлекательность предприятий -- інвестиційна привабливість підприємств -- стоимость предприятий -- вартість підприємств -- теория стоимости -- теорія вартості -- инновационные управленческие решения -- інноваційні управлінські рішення -- капитализация -- капіталізація -- капитал отношений -- капітал відносин -- логистические риски -- логістичні ризики -- логистическо-маркетинговые стратегии -- логістично-маркетингові стратегії -- маркетинговые риски -- маркетингові ризики -- создание стоимости -- формування вартості -- стейкхолдеры -- стейкхолдери -- управленческие парадигмы -- управлінські парадигми -- экологические стандарты -- екологічні стандарти
Анотація: Доведено необхідність впровадження нових підходів до управління процесами капіталізації з метою впровадження інноваційних екологічних рішень. Така постановка проблеми вимагає формування адекватних стратегій маркетингу і логістики та організації ефективного розвитку відносин між різними учасниками ринку (стейкхолдерами). Розроблено концептуальну модель розвитку капіталу відносин і формування вартості підприємства у його логістично-маркетинговій стратегії.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23