Лерке, Стефан. Корпоративна послідовність в нову еру зростаючого публічного нагляду: що це означає для маркетологів / С. Лерке> // Маркетинг в Україні. - 2011. - № 4. - С. 11-12 : ил. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Економіка Маркетинг Экономика Маркетинг Кл.слова (ненормовані): споживачи -- нетрадиційна реклама -- мобільність -- маркетингові кампанії -- потребители -- нетрадиционная реклама -- мобильность -- маркетинговые компании -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії Анотація: Вплив реакції споживачів на стратегії маркетингових кампаній. Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
С 28 Сербан, Коріна (аспірант; Академія економічних студій; м.Бухарест; Румунія). Значення кампаній благочинного маркетингу : за даними Румунії / К. Сербан, Г. Ф. Грігоре, А. Станку> // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. - № 6. - С. 442-449 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Экономика Економіка Экономика предприятия Економіка підприємства Благотворительность Благочинність Румыния Румунія Кл.слова (ненормовані): благотворительный маркетинг -- благочинний маркетинг -- маркетинговые кампании -- маркетингові кампанії -- маркетингові технології -- маркетинговые технологии -- социальный маркетинг -- соціальний маркетинг -- социальная ответственность бизнеса -- соціальна відповідальність бізнесу -- неприбыльные организации -- неприбуткові організації Анотація: Продемонстровано, що у Румунії споспостерігаються нова стадія розвитку соціального маркетингу. Вірне розуміння ідеї благочинного маркетингу допоможе стати ближче до споживача та одночасно бути корисним суспільству. Досліджено значення компаній з благочинного маркетингу для румунського суспільства, акцент зроблено на двох показниках: вплив таких компаній на самі корпорації та їхній вплив на партнерські неприбуткові організації. Утримувачі документа: Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23 Дод.точки доступу: Грігоре, Георгіана Флорентіна (Академія економічних студій; м.Бухарест; Румунія); Станку, Алін (Академія економічних студій; м.Бухарест; Румунія) |
Кампанія «До та Зараз» [Текст]> // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2015. - № 4. - С. 56-58 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Экономика Економіка Маркетинг Кл.слова (ненормовані): маркетинг -- реклама -- споживачі -- потребители -- гендерна дискримінація -- гендерная дискриминация -- маркетингові кампанії -- маркетинговые кампании -- половая дискриминация в рекламе -- статева дискримінація в рекламі -- сексизм в рекламі -- сексизм в рекламе Анотація: Наведено приклади результатів компанії "До та зараз". Дод.точки доступу: Індустріальний Гендерний Комітет з Реклами \о нем\ |