Майорова, Н. Актуалізація проблем застосування маркетингових технологій і створення умов для інноваційного розвитку економіки / Н. Майорова> // Економіст : науково-практичний журнал. - 2009. - № 12. - С. 64-65. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Економіка Маркетинг Экономика Маркетинг Україна Хмельницкий Кл.слова (ненормовані): науково-практичні конференції -- маркетингові технології -- конкурентоспроможність підприємств -- научно-практические конференции -- маркетинговые технологии -- конкурентоспособность предприятий Анотація: Актуалізація проблем застосування маркетингових технологій і створення умов для інноваційного розвитку економіки - головне питання IV-ої Міжнародної науково-практичної конференції, яка відбулася 9-11 грудня у Хмельницькому національному університеті. Дод.точки доступу: Хмельницький національний університет \о нем\; Міжнародна науково-практична конференція \о произв.\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Акимов, Д. И. (председатель Генеральной дирекции Международной академии рейтинговых технологий "Золотоая фортуна"). Социальное проектирование как маркетинговая технология / Д. И. Акимов> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2010. - № 3. - С. 96-98. - Бібліографія : С.98 : 3 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Соціологія Социология Кл.слова (ненормовані): маркетингові технології -- маркетинговые технологии -- проектирование социальное -- социальная диагностика -- социальная экспертиза -- социальное проектирование -- социальные показатели -- социальный маркетинг -- соціальна діагностика -- соціальна експертиза -- соціальне проектування -- соціальний маркетинг -- соціальні показники Анотація: Рассматривается социальное проектирование как технология социального маркетинга. Анализируются следующие его этапы: определение социальных показателей, социальная диагностика, социальное прогнозирование, социальная экспертиза, разработка содержательной структуры проекта. |
Шамян, Л. С. (старший викладач кафедри економіки та менеджменту; Полтавська філія Європейського університету). Аналіз функцій маркетингових інформаційних систем / Л. С. Шамян> // Формування ринкових відносин в Україні : збірник наукових праць. - 2012. - № 3. - С. 115-119 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Экономика Економіка Экономика торговли Економіка торгівли Кл.слова (ненормовані): аналитические функции -- аналітичні функції -- маркетинговые информационные системы -- маркетингові інформаційні системи -- информационные системы -- інформаційні системи -- организационные функции -- організаційні функції -- маркетингові технології -- маркетинговые технологии -- информационные потоки -- інформаційні потоки Анотація: У статті проаналізовано функції маркетингових інформаційних систем як сучасного багатофункціонального інструменту підготовки та прийняття маркетингових рішень. |
Є 40 Забуранна, Л. В. (кандидат економічних наук; Українська академія банківської справи Національного банку України; м.Суми; Україна). Формування брендингових стратегій на вітчизняному туристичному ринку / Л. В. Забуранна, В. Г. Крамаренко> // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. - № 2. - С. 68-76 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Экономика Економіка Экономика туризма Економіка туризму Украина Україна Кл.слова (ненормовані): бренды -- бренди -- стратегическое управление -- стратегічне управління -- стратегія підприємств -- стратегия предприятий -- брендинг -- брендинговые стратегии -- брендингові стратегії -- маркетинговые стратегии -- маркетингові технології -- маркетинговые технологии -- туристический рынок -- туристичний ринок -- туристичні потоки -- туристические потоки -- реклама туристичних послуг -- реклама туристических услуг Анотація: Досліджено визначення та специфіку бренду, розглянуто особливості формування брендингових стратегій на прикладі туристичного ринку, новий підхід розвитку успішної стратегії підприємства. Встановлено, що визначення правільної стратегії є запорукою успіху на довгі роки. Висновки та рекомендації засновано на результатах діяльності міжнародних брендів і практичного використання різних методів маркетингових стратегій. Утримувачі документа: Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23 Дод.точки доступу: Крамаренко, В.Г. (аспірант; Європейський університет; м.Київ; Україна) |
Бадурович, Марцин (науковий співробітник; викладач; Інститут інформатики Університету "Політехніка Любельська"; Польща). Двомірний штрих-код для мобільних приладів / М. Бадурович> // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. - № 6. - С. 346-350 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Інформаційні технології в економіці Информационные технологии в экономике Кл.слова (ненормовані): штрих-коди -- штрих-коды -- інновації в торгівлі -- инновации в торговле -- штрих-коди в торгівлі -- штрих-коды в торговле -- інтерактивний маркетинг -- интерактивный маркетинг -- маркетингові технології -- маркетинговые технологии -- двомірні штрих-коди -- двухмерные штрих-коды Анотація: Показано, що двомірні штрих-коди - це поліграфічне позначення, яке можуть розрізняти мобільні прилади. Такі коди мають велике значення на сучасному етапі розвитку інтерактивного маркетингу. |
С 28 Сербан, Коріна (аспірант; Академія економічних студій; м.Бухарест; Румунія). Значення кампаній благочинного маркетингу : за даними Румунії / К. Сербан, Г. Ф. Грігоре, А. Станку> // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. - № 6. - С. 442-449 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Экономика Економіка Экономика предприятия Економіка підприємства Благотворительность Благочинність Румыния Румунія Кл.слова (ненормовані): благотворительный маркетинг -- благочинний маркетинг -- маркетинговые кампании -- маркетингові кампанії -- маркетингові технології -- маркетинговые технологии -- социальный маркетинг -- соціальний маркетинг -- социальная ответственность бизнеса -- соціальна відповідальність бізнесу -- неприбыльные организации -- неприбуткові організації Анотація: Продемонстровано, що у Румунії споспостерігаються нова стадія розвитку соціального маркетингу. Вірне розуміння ідеї благочинного маркетингу допоможе стати ближче до споживача та одночасно бути корисним суспільству. Досліджено значення компаній з благочинного маркетингу для румунського суспільства, акцент зроблено на двох показниках: вплив таких компаній на самі корпорації та їхній вплив на партнерські неприбуткові організації. Утримувачі документа: Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23 Дод.точки доступу: Грігоре, Георгіана Флорентіна (Академія економічних студій; м.Бухарест; Румунія); Станку, Алін (Академія економічних студій; м.Бухарест; Румунія) |
Д 26 Дент, Майкл (аспірант; Університет Малайзії; м.Кула-Лумпур; Малайзія). Маркетингові дослідження через маркетингові дії: кар'єра професійного продавця / М. Дент, Вонг Сек Хін Е.> // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. - № 6. - С. 360-366 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Экономика Економіка Трудовые ресурсы Трудові ресурси Європа Европа Азія Азия Кл.слова (ненормовані): маркетингові технології -- маркетинговые технологии -- исследование через действие -- дослідження через дію -- профессиональные продавцы -- професійні продавці -- эвристический подход -- еврістичний підхід -- зарубіжний досвід -- зарубежный опыт -- країни Азії -- страны Азии -- страны Европы -- країни Європи -- неприбыльные организации -- неприбуткові організації -- ТНК -- корпоративное управление -- корпоративне управління Анотація: Проаналізовано з точки зору евристики кар'єру професійного продавця на прикладі одного з авторів, що пропрацював у декількох міжнародних корпораціях та неприбуткових організаціях Європи та Азії. Дано детальний опис дослідженню через дію як науковому методу, а також його епітемологічній основі. Утримувачі документа: Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23 Дод.точки доступу: Вонг Сек Хін, Едвард (Університет Малайзії; м.Кула-Лумпур; Малайзія) |
Б 87 Братюк, В. П. (здобувач; Національна академія управління; м.Київ; Україна). Теоретичні підходи до державної політики розвитку туризму й інструменти та методи її забезпечення / В. П. Братюк> // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2012. - № 6. - С. 30-37. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Экономика Економіка Управление экономикой Управління економікою Экономика туризма Економіка туризму Кл.слова (ненормовані): туристичний бізнес -- маркетинговые технологии -- маркетингові технології -- развитие туризма -- розвиток туризму -- зарубіжний досвід -- туристический потенциал -- туристичний потенціал -- туристические потоки -- туристичні потоки Анотація: Узагальнено теоретичні підходи до державної політики розвитку туризму. Досліджено інстументи, економічні та маркетингові методи її забезпечення. Виявлено тенденції збільшення виробництва в певних секторах туристичної економіки та географічних зонах у процесі реалізації політики розвитку туризму. Доведено необхідність прийняття загальнодержавної стратегії розвитку індустрії туризму, яка має бути збалансованою щодо чинників туристичних потоків і ресурсних можливостей України. Утримувачі документа: Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23 |
Кузьмін, О. (доктор економічних наук ). Маркетингове забезпечення процесу залучення прямих іноземних інвестицій на підприємства / О. Кузьмін, М. Бирка> // Економіст : науково-практичний журнал. - 2013. - № 3. - С. 15-19 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Рубрики: Економіка Економіка підприємства Экономика Экономика предприятия Кл.слова (ненормовані): інвестиційна діяльність -- прямі іноземні інвестиції -- ПІІ -- маркетингові технології -- маркетинг відносин -- економічна теорія -- партнерські відносини -- инвестиционная деятельность -- прямые иностранные инвестиции -- ПИИ -- маркетинговые технологии -- маркетинг отношений -- экономическая теория -- партнерские отношения Анотація: Запропоновано модель маркетингового забезпечення процесу залучення прямих іноземних інвестицій на підприємства на засадах процесноструктурованого менеджменту та концепції маркетингу відносин. Досліджено роль маркетингу партнерських відносин у процесі залучення прямих іноземних інвестицій на підприємства. Розглянуто його структурні елементи та інструменти. Надано характеристику їх використання при налагодженні відносин "підприємство- іноземний інвестор", а також аспекти цінностей таких відносин. Дод.точки доступу: Бирка, Марія (аспірантка) Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Гаджиев, Парвиз Якубович (генеральный директор "JTL Dis Tic Ltd."; г.Москва; Российская Федерация; PhD). Социально ориентированный маркетинг - инструмент инновационной политики / П. Я. Гаджиев> // Актуальні проблеми економіки : науковий економічний журнал. - 2013. - № 2. - С. 183-187. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ Рубрики: Экономика Економіка Общественное воспроизводство Суспільне відтворення Кл.слова (ненормовані): государство -- держава -- инновации -- інновації -- инновационная политика -- інноваційна політика -- маркетинговые технологии -- маркетингові технології -- общество -- суспільство -- общественное развитие -- суспільний розвиток -- социум -- соціум -- социальные функции маркетинга -- соціальні функції маркетингу -- социальный маркетинг -- соціальний маркетинг -- стратегическое управление -- стратегічне управління -- теоретические аспекты -- теоретичні аспекти Анотація: Раскрыта актуальная проблема, связанная с особенностями реализации социального маркетинга в условиях перехода на инновационный тип развития экономики, обозначены объективные и субъективные причины восстребованности социального маркетинга, проанализированы технологии, позволяющие внедрить социально ориентированные мероприятия. Сформулированы задачи и преимущества использования социального маркетинга в качестве инструмента общественного развития и осуществления инноваций. Утримувачі документа: Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23 |
Хуан, Жень-Цзунь (декан та професор Коледжу економіки та фінансів Університету Хуакіау; м.Ганчжоу; Китай; PhD (фінанси)). Типові технології, модульний дизайн і мережевне управління при формуванні стратегії послідовника на ринку / Ж. -Ц. Хуан, С. -Ф. Ву, Ю. -Ш. Лю> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2012. - № 6. - С. 503-513 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - Сттаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Экономика Економіка Экономика информатики Економіка інформатики Кл.слова (ненормовані): маркетинговые технологии -- маркетингові технології -- маректинговая методология -- маркетингова методологія -- модульность -- модульність -- расширение продуктовой линейки -- розширення продуктової лінійки -- сетевое управление -- мережеве управління -- стратегическое управление -- стратегічне управління -- типовые технологии -- типові технології Анотація: На прикладі корпорації "MediaTek" розглянуто формування стратегій послідовника на ринку. Вийшовши на ринок порівняно пізно, корпорація еволюціонувала в постачальника послуг найвищого класу і конкурує зі світовим лідером "Qualcomm" на ринках, що розвиваються. Дані по "MediaTek" дозволили проаналізувати стратегії послідовника відносно технологій, продуктів, архітектури продукту, форм стратегічного альянсу і продуктивності. На підставі часового, подієвого і кількісного аналізу зроблено висновки: 1) послідовник на ринку схильний прийняти стратегію типових технологій, які сприятимуть розширенню лінійки продуктів; 2) для ефективного і дієвого розподілу ресурсів на НДДКР вибирається модульність як основний підхід до інновацій; 3) для зменшення ризиків у співпраці фірми-послідовники схильні купувати акції для пайової участі (більше 50%) у фірмах-партнерах модульної інновації для управління мережею; 4) фірма-послідовник може дійсно швидко технологічно розвиватиcя, але так і не здогнати лідера. Утримувачі документа: Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23 Дод.точки доступу: Ву, Сює-Фун (аспірант Національного університету Сунь Ятсена; м.Каохсіунг; Тайвань); Лю, Ю-Шень (аспірант Національного університету Сунь Ятсена; м.Каохсіунг; Тайвань); Qualcomm, корпорация в области информационно-коммуникационных технологий \о ней\; MediaTek, корпорация в области информационно-коммуникационных технологий \о ней\ |
М 27 Маркетингові технології у сфері інформаційно-комунікаційних послуг та їх вплив на зміни кон’юнктури транскордонних ринків []> // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 1. - С. 24-33 : ил. - Библиогр.: с. 22 . - ISSN 1606-3732
Економіка Маркетинг Кл.слова (ненормовані): транскордонні ринки -- трансграничные рынки -- маркетингові технології -- маркетинговые технологии -- регіональний маркетинг -- региональный маркетинг -- информационно-коммуникативные услуги -- інформаційно-комунікаційні послуги -- коньюнктура рынка -- кон’юктура ринку Анотація: Розглянуто окремі аспекти використання маркетингових технологій на транскордонних ринках. Утримувачі документа: НТБ НТУ "ХПИ" Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Визначені найкращі молоді студенти-маркетологи []> // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 2. - С. 8-9 : ил. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Экономика Економіка Маркетинг Кл.слова (ненормовані): конференції -- конференции -- конкурси -- конкурсы -- молодь -- молодежь -- студенти-маркетологи -- наукові студентські роботи -- научные студенческие работы -- маркетингові технології -- маркетинговые технологии Анотація: 23 квітня 2013 року в рамках Всеукраїнської наукової студентської конференції "Молодь опановує маркетинг" пройшло нагородження переможців конкурсу наукових студентських робіт імені Ігоря Ткаченко. Утримувачі документа: НТБ НТУ "ХПІ" Дод.точки доступу: Всеукраїнська наукова студентська конференція "Молодь опановує маркетинг" \о ней\; Молодь опановує маркетинг, всеукраїнська наукова студентська конференція \о ней\; Конкурс наукових студентських робіт імені Ігоря Ткаченко \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Бакушевич, Іванна (кандидат економічних наук; завідуючий кафедрой). Маркетингові технології у сфері інформаційно-комунікаційних послуг та їх вплив на зміни кон’юнктури транскордонних ринків [] / І. Бакушевич> // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 3. - С. 18-27 : ил. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Экономика Економіка Маркетинг Кл.слова (ненормовані): транскордонні ринки -- трансграничные рынки -- региональный маркетинг -- регіональний маркетинг -- інфраструктурні послуги -- маркетингові технології -- сфера послуг -- инфраструктурные услуги -- маркетинговые технологии -- сфера услуг -- інформаційно-комунікаційні послуги -- кон’юнктура ринків -- информационно-коммуникационные услуги -- конъюнктура рынков Анотація: Розглянено окремі аспекти використання маркетингових технологій на транскордонних ринках. Утримувачі документа: НТБ НТУ "ХПИ" Дод.точки доступу: Мартиняк, Ірина (кандидат економічних наук; старший викладач) Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Чорноголовко, Николо (креативный директор). Обновление - мать достижения! / Н. Чорноголовко> // Маркетинг в Україні. - 2012. - № 5. - С. 23-24 : ил. . - ISSN 1606-3732
Економіка Маркетинг Кл.слова (ненормовані): бренды -- бренди -- маркетинговые технологии -- маркетингові технології -- рекламные агентства -- рекламні агенства -- модернизація маркетингових технологій -- модернизация маркетинговых технологий Анотація: Раскрывается проблема модернизации маркетинговых технологий рекламного агентства. Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Д 36 Бакалінський, О. Клієнто-орієнтована парадигма пасажирських перевезень залізницями як основа створення споживчої цінності транспортних послуг / О. Бакалінський> // Збірник наукових праць Державного економіко-технологічного університету. Серія Економіка і управління. - К. : ДЕТУТ, 2012. - Вип. 20. - С. 153-165. - Бібліогр. в кінці ст.
Пасажирські перевезення Залізничний транспорт Железнодорожный транспорт Маркетинг Україна Украина Кл.слова (ненормовані): пассажирские перевозки -- пасажирські перевезення -- залізничний транспорт -- железнодорожный транспорт -- клієнто-орієнтована парадигма -- клиенто-ориентированная парадигма -- рухомий склад -- подвижной состав -- мережева економіка -- сетевая экономика -- маркетингові технології -- маркетинговые технологии Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Тарасенков, А. 5 ключевых способов повысить продажи, или как удвоить прибыль / А. Тарасенков> // Економіст : науково-практичний журнал. - 2013. - № 11. - С. 66
Рубрики: Економіка Економіка підприємства Экономика Экономика предприятия Кл.слова (ненормовані): управління продажами -- реалізація продукції -- продаж продукції -- телефонний етикет -- техніка допродажів -- повторні продажі -- управление продажами -- реализация продукции -- продажа продукции -- телефонный этикет -- техника допродаж -- маркетинговые технологии -- повторные продажи Анотація: Предлагаются эффективные способы увеличения продаж не используя дорогие методы рекламы. Утримувачі документа: КЗК ДОУНБ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Орлова, Ванда (эксперт ВГО УАМ). Матрица использования инструментов торгового маркетинга / В. Орлова> // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 5. - С. 38-47 : ил. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Экономика Економіка Маркетинг Кл.слова (ненормовані): маркетинговые технологии -- маркетингові технології -- инструменты торгового маркетинга -- інструменти торговельного маркетингу -- торговые точки -- торгові точки -- торговые представители -- торгові представники -- торговые команды -- торгові команди -- дистрибьютеры -- бонусные акции -- бонусні акції -- инструменты торгового маркетинга -- інструменти торгового маркетингу -- способы стимулирования сбыта -- засоби стимулювання збуту -- мотивационные инструменты -- мотиваційні інструменти Анотація: Рассматривается матрица использования инструментов торгового маркетинга. Утримувачі документа: НТБ НТУ "ХПІ" Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
ДіСтефано, Джон (керівник по дослідженням). Визначення сучасного маркетолога: від реального до ідеального / Д. ДіСтефано, К. Хосфорд, Н. Белл> // Маркетинг в Україні. - 2014. - № 1-2. - С. 70-78 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Экономика Економіка Маркетинг Кл.слова (ненормовані): сучасні маркетологи -- современные маркетологи -- маркетингові технології -- маркетинговые технологии -- ідеальний маркетолог -- идеальный маркетолог -- фактичний маркетолог -- фактический маркетолог -- професія маркетолога -- профессия маркетолога -- маркетинговий успіх -- маркетинговый успех -- вимирювання маркетигового успіху -- измерение маркетингового успеха -- маркетингові інструменти -- маркетинговые инструменты -- зовнішні консультанти -- внешние консультанты -- маркетингові вміння -- маркетинговые умения Анотація: Компанія B2B опитала 556 фахівців з промислового маркетингу. Про їхні погляди і практичне розуміння "сучасного маркетингу"- а саме, що в даний час вони роблять у таких областях, як цифровий маркетинг, технології, ключові маркетингові вміння, про найбільш важливі канали збуту і транспортні засоби, а також, яку роль відігравав в рамках своєї організації. В цьому дослідженні, автором якого є Eloqua, представлені результати, які включають показники,що визначають «ідеал» сучасного маркетолога, думка респондентів про те, де вони знаходяться по відношенню до кращих в своєму класі фахівців, і як далеко вони повинні піти, щоб стати кращими. Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\\Маркет_в Укр_2014_1-2\11.pdf Утримувачі документа: НТБ НТУ "ХПІ" Дод.точки доступу: Хосфорд, Крістофер (начальник бюро східного узбережжя); Белл, Нік (віце-президент з корпоративного маркетингу) Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Засідання Дніпропетровської обласної організації «Українська Асоціація Маркетингу»> // Маркетинг в Україні. - 2014. - № 3. - С. 68 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Экономика Економіка Маркетинг Кл.слова (ненормовані): проведення досліджень -- проведения исследований -- маркетингові технології -- маркетинговые технологии -- ринки реклами -- рынки рекламы -- ринки маркетингу -- рынки маркетинга -- розробка професійних стандартів -- разработка профессиональных стандартов -- асоціації маркетингу -- ассоциации маркетинга -- засідання асоціацій маркетингу -- заседания ассоциаций маркетинга Анотація: Засідання Дніпропетровської обласної організації «Українська Асоціація Маркетингу» 16-17 червня, провела щорічне засідання обласної організації, на якому були представлені результати роботи та обговорені плани діяльності на наступний рік. Утримувачі документа: НТБ НТУ "ХПІ" Дод.точки доступу: Українська Асоціація Маркетингу, Дніпропетровська обласна організація \о ней\ |