Лабурцева, О. І. (доктор економічних наук; професор; професор кафедри маркетингу та реклами).
    Управління маркетинговими ризиками торговельних підприємств / О. І. Лабурцева // Економіка України. - 2016. - № 4. - С. 79-91 : рис. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.42
Рубрики: Економіка
   Економіка торгівлі

   Экономика

   Экономика торговли

Кл.слова (ненормовані):
торговельні підприємства -- маркетингові ризики торговельних підприємств -- управління ризиками -- репутаційні ризики -- підприємства торгівлі -- маркетинговые риски торговых предприятий -- управление рисками -- репутационные риски -- торговые предприятия -- предприятия торговли
Анотація: Визначено сутність маркетингових ризиків торговельних підприємств. Запропоновано розрізняти об'єктивні ризики, зумовлені станом торговельного підприємства та його цільового ринку, і суб'єктивні ризики, що виникають у процесі інформаційного забезпечення та при прийнятті маркетингових управлінських рішень. Охарактеризовано етапи управління маркетинговими ризиками на торговельному підприємстві. Розглянуто маркетинговий інструментарій зниження репутаційних ризиків.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Економ_Укр_2016_4\7.pdf
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ