Л89 Диба, М. І. Причини виникнення фінансових та маркетингових ризиків у діяльності підприємств / М. І. Диба> // Вісник Національного унівеситету "Львівська політехніка". - Л., 2010. - № 669 : Логістика. - С. 39-46
Фінансові ризики Кл.слова (ненормовані): финансовые риски -- маркетинговые риски -- предприятия -- фінансові ризики -- маркетингові ризики -- підприємства Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Окландер, Тетяна (кандидат економічних наук; Одеський національний політехнічний університет). Методика IMT: підвищення ефективності маркетингових комунікацій / Т. Окландер, І. Окландер> // Економіст : науково-практичний журнал. - 2013. - № 2. - С. 57-60 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Економіка Экономика Маркетинг Україна Украина Кл.слова (ненормовані): методика IMT -- маркетингові комунікації -- маркетингові ризики -- результативність реклами -- ефективність реклами -- економічна теорія -- економічне моделювання -- рекламна кампанія -- комунікативна компанія -- маркетингові комунікації -- маркетингові ризики -- результативность рекламы -- эффективность рекламы -- экономическая теория -- экономическое моделирование -- рекламная кампания -- коммуникативная кампания -- маркетинговые риски Анотація: Запропоновано методику ІМТ як інструмент розробки комунікативної стратегії, вибору адекватних рекламних носіїв, кількісної оцінки результативності комунікативного впливу на потенційних покупців. Методика ІМТ має таки переваги: ефективність маркетингових комунікацій може визначатися як при здійсненні комунікативного впливу, так і після його закінчення; враховуються тільки ті зміни обсягів продажів, які пов'язані з проведенням комунікативної кампанії; висока достовірність отриманої інформації. Дод.точки доступу: Окландер, Ігор (кандидат економічних наук) |
Коляда, Юрій. Врахування фактору персистентності у кількісній оцінці маркетингового ризику / Ю. Коляда, І. Шатарська> // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 5. - С. 29-35 : ил. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Экономика Економіка Маркетинг Кл.слова (ненормовані): маркетингові ризики -- маркетинговые риски -- фактори персистентності -- факторы персистентности -- кількісна оцінка ризиків -- количественная оценка рисков Анотація: Розглядаються маркетингові ризики з врахуванням фактору персистентності. Утримувачі документа: НТБ НТУ "ХПІ" Дод.точки доступу: Шатарська, Інна Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Мних, Ольга Богданівна (доктор економічних наук; професор кафедри маркетингу і логістики національного університету "Львівська політехніка"; м.Львів; Україна). Зміна парадигми управління капіталізаційними процесами : роль інноваційних екологічних рішень у логістично-маркетингових стратегіях формування вартості / О. Б. Мних> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 6. - С. 240-245 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Экономика Економіка Финансы предприятия, 2002-2012 гг. Фінанси підприємства, 2002-2012 рр. Украина Україна Кл.слова (ненормовані): инвестиционная привлекательность предприятий -- інвестиційна привабливість підприємств -- стоимость предприятий -- вартість підприємств -- теория стоимости -- теорія вартості -- инновационные управленческие решения -- інноваційні управлінські рішення -- капитализация -- капіталізація -- капитал отношений -- капітал відносин -- логистические риски -- логістичні ризики -- логистическо-маркетинговые стратегии -- логістично-маркетингові стратегії -- маркетинговые риски -- маркетингові ризики -- создание стоимости -- формування вартості -- стейкхолдеры -- стейкхолдери -- управленческие парадигмы -- управлінські парадигми -- экологические стандарты -- екологічні стандарти Анотація: Доведено необхідність впровадження нових підходів до управління процесами капіталізації з метою впровадження інноваційних екологічних рішень. Така постановка проблеми вимагає формування адекватних стратегій маркетингу і логістики та організації ефективного розвитку відносин між різними учасниками ринку (стейкхолдерами). Розроблено концептуальну модель розвитку капіталу відносин і формування вартості підприємства у його логістично-маркетинговій стратегії. Утримувачі документа: Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23 |