Овсієнко, Н. В. (аспірант; Київський національний економічний університет ім. В.Гетьмана; м.Київ; Україна). Узагальнена модель реалізації маркетингової стратегії на молокопереробному підприємстві / Н. В. Овсієнко> // Формування ринкових відносин в Україні : науковий економічний журнал. - 2012. - № 10. - С. 135-140 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Экономика Економіка Экономика пищевой промышленности Економіка харчової промисловості Кл.слова (ненормовані): стратегическое управление -- стратегічне управління -- графические области эластичности функции -- графічні області еластичності функції -- кривая сохранения спроса -- крива збереження попиту -- кривая спроса -- крива попиту -- логистические кривые -- логістичні криві -- маркетинговые стратегии -- маркетингової стратегії -- мерчендайзинг -- мерчендайзінг -- молокоперерабатываюшие предприятия -- молокопереробні підприємства -- предельный уровень сбыта -- граничний рівень сбуту -- экономическое моделирование -- економічне моделювання -- життевий цикл товару -- жизненный цикл товара Анотація: Вивчається питання узагальненої моделі реалізації маркетингової стратегії на молокопереробному підприємстві. За допомогою логістичної кривої співвідносяться витрати на мерчендайзинг з отриманими результатами. Розглянуто функцію збуту в залежності від маркетингових витрат. При чому введемо поняття граничного рівня збуту Z який залежить не тільки від потужності виробництва, а й від попиту на товар, який, у свою чергу, залежить від маркетингової оптимальної стратегії. Знаходимо графічно обласні еластичності функції попиту. Утримувачі документа: Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23 |