Чухрай, Наталя Іванівна (завідувач кафедри менеджменту організацій Національного університету "Львівська поілтехніка"; м. Львів; Україна; доктор економічних наук; професор). Сутність і класифікація методів оцінювання ефективності маркетингових стратегій вартісно-орієнтованих підприємств / Н. І. Чухрай, З. О. Коваль> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 7. - С. 118-129 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Экономика Економіка Экономика предприятия Економіка підприємства Кл.слова (ненормовані): маркетинговой стратегии -- маркетингові стратегії -- методологія маркетингу -- методология маркетинга -- оценочная методология -- оціночна методологія -- стоимостная ориентация -- вартісна орієнтация -- стоимостно-ориентированные предприятия -- вартісно-орієнтовані підприємства -- управленческая эффективность -- управлінська ефективність Анотація: Розглянуто можливості застосування та сутність методів оцінювання ефективності маркетингових стратегій з урахуванням вартісної орієнтації підприємств. Зазначено особливості застосування цих методів у випадку вартісно-орієнтованого управління, а також розроблено їхню класифікацію. Утримувачі документа: Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23 Дод.точки доступу: Коваль, Зоряна Остапівна (доцент кафедри обліку та аналізу Національного університету "Львівська поілтехніка"; м. Львів; Україна; кандидат економічних наук) |