Круподера, А. С. (аспірантка; Національна академія підготовки керівних каждрів культури і мистецтв).
    Бенчмаркінг у виставковій діяльності підприємств як засіб підвищення конкурентоспроможності / А. С. Круподера // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2014. - № 12. - С. 183-186 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

   Методология маркетинга

   Методологія маркетингу

Кл.слова (ненормовані):
бенчмаркинг -- виды бенчмаркинга -- види бенчмаркингу -- фазы бенчмаркинга -- фази бенчмаркингу -- выставочная деятельность -- виставкова діяльність -- конкурентные стратегии -- конкурентні стратегії -- маркетинговые технологии -- маркетингнові технології
Анотація: Проаналізовано сутність технології бенчмаркингу та її характеристики: розглянуто види та фази бенчмаркингу. Досліджено ефективність використання бенчмаркингу у виставковій діяльності підприємства для підвищення його конкурентоспроможності.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23




    Біленький, О. Ю. (доктор економічних наук; професор кафедри міжнародного обліку і аудиту Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана).
    Бенчмаркінг як інструмент стратегічного аналізу: світовий досвід [Текст] / О. Ю. Біленький // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. - № 7/8, № 7. - С. 56-58. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
ББК 65.290(0)в7-5
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Экономика предприятия

   Економіка підприємства

   США
    Япония

    Японія

    Украина

    Україна

Кл.слова (ненормовані):
бенчмаркинг -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- иностранные фирмы -- іноземні фірми -- конкурентоспособность предприятий -- конкурентоспроможність підприємств -- конкурентные преимущества -- конкурентні переваги -- конкурентные стратегии -- конкурентні стратегії -- конкурентный анализ -- конкурентний аналіз -- маркетинговые технологии -- маркетингнові технології -- стратегический анализ -- стратегічний аналіз -- эталонное сопоставление -- еталонне співставлення
Анотація: Досліджено процес еталонного співставлення (бенчмаркінг), що на сьогодні є одним з методів ефективнії стратегії бізнесу. Визначено теоретико-практичні аспекти застосування бенчмаркінгу в зарубіжних країнах. Розглянуті досвід реалізації конкурентної стратегії зарубіжними фірмами та виявлені напрями, які можлива застосувати в Україні. Визначено, що концепція бенчмаркінгу є актуальною для українських підприємств.

Утримувачі документа:
Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23

Дод.точки доступу:
Институт стратегического планирования Кембриджа, американский НИИ \о нем\