К 56 Коваленко, С. (кафедра господарського права Національної юридичної академії ім. Ярослава Мудрого). Вартість як основний елемент майнових відносин. / С. Коваленко> // Право України : юридичний журнал. - 2009. - № 5. - С. 156-160. - Библиогр. в конце ст. Рубрики: Право Господарське право Право Хозяйственное право Україна Кл.слова (ненормовані): майнові відносини -- правові відносини -- економічні категорії -- категорії вартості -- теорії вартості -- економічні теорії -- маржиналізм -- майнові права -- вартість майна -- имущественные отношения -- правовые отношения -- теории стоимости -- экономические теории -- стоимость объектов -- маржинализм -- трудовая теория стоимости -- имущественные права -- теория граничной необходимости -- трудова теорія вартості -- теорія гранічної корисності -- класична школа -- неокласична школа -- классическая школа -- неоклассическая школа Анотація: Акцентується увага на категорії вартості, яка як економічна категорія є основним елементом майнових відносин. Дод.точки доступу: Маркс, Карл \о нем\; Сміт, А. \о нем\; Бем-Баверком, Е. \о нем\; Туган-Барановський, М. \о нем\ Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (26.10.2009р. Інв.2679ж - Б.ц.) (вільний) |
Кір'ян, Т. (академік Академії економічних наук України). Трудовий дохід як форма інвестицій у людський капітал (методологічний аспект) / Т. Кір'ян> // Україна: аспекти праці : науково-економічний та суспільно-політичний журнал. - 2013. - № 3. - С. 3-9 : табл., рис. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Економіка Економіка праці Экономика Экономика труда Кл.слова (ненормовані): трудовий дохід -- людський капітал -- інвестиції в людський капітал -- економічна теорія -- робоча сила -- заробітна плата -- оплата праці -- маржиналізм -- школа неокласичного синтезу -- теорія інституціоналізму -- зарубіжний досвід -- валовий внутрішній продукт -- ВВП -- трудовой доход -- человеческий капитал -- инвестиции в человеческий капитал -- экономическая теория -- рабочая сила -- заработная плата -- маржинализм -- школа неокласичного синтезу -- теория институционализма -- зарубежный опыт -- валовый внутренний продукт -- ВВП Анотація: Розглянуто теоретичні аспекти трудового доходу як основного джерела інвестування в людський капітал в умовах трансформаційної економіки. Утримувачі документа: КЗК ДОУНБ |
Скрипніченко, Олег Петрович (доцент кафедри економіки і управління Конотопського інституту Сумського державного університету; м.Конотоп; Україна; кандидат економічних наук; доцент). Категорія "людина" у творах маржиналістів / О. П. Скрипніченко> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 7. - С. 27-33. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Экономика Економіка Общая экономическая теория Загальна економічна теорія Кл.слова (ненормовані): базовые модели -- базові моделі -- маржинализм -- маржиналізм -- маржиналистические теории -- маржиналістичні теорії -- научные исследования -- наукові дослідження -- организаторские способности -- організаційні здібності -- психологические факторы -- психологічні чинники -- производственные факторы -- виробничі фактори -- сущностная ограниченность -- сутнісна обмеженість -- человек экономический -- людина економічна -- человеческая сущность -- людська сутність -- экономические категории -- економічні катиегорії -- человек в рыночной экономике -- людина у ринковій економіці Анотація: Наведено результати досліджень ролі і місця категорії «людина» в творах учених-маржиналістів. Виявлено усвідомлене використання вченими різних моделей людини як базових для побудови своїх умовиводів. Доведено, що вибрані моделі є обмеженими, неповними конструкціями живої людини, що бере участь в економічному житті. Утримувачі документа: Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23 Дод.точки доступу: Бём-Баверк О., Ойген фон (австрийский экономист; государственный деятель ; 1851-1914) \о нем\; Джевонс, Уильям Стэнли (английский экономист ; 1839-1882) \о нем\; Кларк, Джон Бейтс (американский экономист; автор теории предельной производительности ; 1847-1938) \о нем\; Маршалл, Алан (экономист ; 1842-1924) \о нем\; Менгер, Карл (австрийский экономист; математик; профессор политической экономии Венского университета; основатель австрийской школы маржинализма ; 1840-1921) \о нем\; Пигу, Артур Сесил (английский экономист; представитель Кембриджской неоклассической школы ; 1877-1959) \о нем\ |
Орлов, Оливер (доктор экономических наук Хмельницкого национального университета). Маржинальный подход к регулированию цен в гостиничном бизнесе / О. Орлов, Е. Рясных> // Економіст : науково-практичний журнал. - 2013. - № 12. - С. 30-33 : рис. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Економіка Економіка готельного господарства Экономика Экономика гостиничного хозяйства Україна Украина Кл.слова (ненормовані): готельні господарства -- готельний бізнес -- туристичний бізнес -- цінова політика готельного бізнесу -- маржиналізм -- маржинальний прибуток -- теорія граничної корисності -- економічне моделювання -- амортизаційні розрахунки -- ефективність ціноутворення -- гостиничные хозяйства -- гостиничный бизнес -- туристический бизнес -- ценовая политика гостиничного бизнеса -- маржинализм -- маржинальная прибыль -- теория предельной полезности -- экономическое моделирование -- амортизационные расчеты -- эффективность ценообразования Анотація: Рассматривается эффективность ценообразования при маржинальном подходе к регулированию цен в гостиничном бизнесе. Дод.точки доступу: Рясных, Евгения (кандидат экономических наук); Савченко, Елена (кандидат экономических наук) Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Гаврилюк, Руслана (кандидат юридичних наук; доцент кафедри конституційного, адміністративного та фінансового права Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича). Обгрунтування наукою антропосоціологічної природи податків і податкового права / Р. О. Гаврилюк> // Право України : Юридичний журнал. - 2014. - № 10. - С. 209-219. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 0132-1331 Рубрики: Право Финансовое право Фінансове право Кл.слова (ненормовані): антропосоциокультурная природа налогов -- антропосоціокультурна природа податків -- антропосоциокультурная природа налогового права -- антропосоціокультурна природа податкового права -- маржинализм -- маржиналізм -- предельная полезность -- гранична корисність -- субъективистская теория ценности -- суб’єктивістська теорія цінності -- субъективная теория стоимости -- суб’єктивна теорія вартості -- человекоцентристские подходы -- людиноцентристські підходи Анотація: Обґрунтовано думку про те, що в останній третині ХІХ ст. європейськими вченими К. Менгером, В. Джевонсом та Л. Вальрасом було розпочато, а А. Маршалом, Д. Кларком і В. Парето продовжено і завершено маржиналістську революцію. Одним із найфундаментальніших наслідків її стало відкриття антропосоціокультурної природи податків та податкового права. Найхарактернішими властивостями маржиналізму як доктрини також є (згідно з його власною термінологією) суб’єктивнопсихологічний підхід до аналізу суспільно-економічних процесів та явищ (у сучасній економічній науці та правознавстві це найбільше відповідає поняттю людиноцентристського підходу); дослідження і тлумачення перебігу відповідних подій на підставі їх суб’єктивної оцінки індивідами — їх учасниками; перетворення політичної економії в науку про поведінку, яка вивчає нахили, бажання, потреби, інтереси та очікування суб’єктів фінансово-економічних відносин. Утримувачі документа: Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23 Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Окландер, Михайло (доктор економічних наук). Ретроспективний аналіз походження теорії маркетингової інформації [Текст] / М. Окландер, І. Педько> // Економіст : науково-практичний журнал. - 2015. - № 4. - С. 13-18 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Економіка Экономика Маркетинг Кл.слова (ненормовані): маркетингова інформація -- економіка підприємств -- економічна теорія -- економічні школи -- історичний аспект -- маржиналізм -- роль інформації в суспільстві -- теорія іінформації -- теорія обмеженої раціональності -- економічна інформаці -- маркетинговая информация -- экономика предприятий -- экономика предприятий -- экономическая теория -- экономические школы -- исторические аспекты -- маржинализм -- роль информации в обществе -- теория информации -- теория ограниченной рациональности -- экономическая информация Анотація: Здійснено ретроспективний аналіз походження теорії маркетингової інформації. Розглянуто точки зору представників різних наукових шкіл щодо ролі інформації в підприємництві. Доведено, що специфіка теорії маркетингової інформації проявляється в мінімальному рівні наукової абстракції, максимальному наближенні до практичної діяльності підприємств, базуванні на фундаментальному доробку шкіл економічної теорії. Дод.точки доступу: Педько, Ірина (кандидат економічних наук) |