Базиль, Людмила (кандидат педагогічних наук; доцент). Роль особистості вченого у формуванні літературознавчої компетентності словесника / Людмила Базиль> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 1. - С. 7-10. - Бібліографія : С.10 : 7 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): компетентнісне навчання -- компетентностное обучение -- литературное образование -- литературоведческая компетенция -- личность ученого -- літературна освіта -- літературознавча компетенція -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- науковий напрям в методиці літератури -- науковці-методисти -- научное направление в методике литературы -- особистість науковця -- персоналии филологов -- персоналії філологів -- підготовка вчителів-словесників -- подготовка учителей-словесников -- ученые-методисты Анотація: Аналізується поняття літературознавчої компетенції та концепція шкільної літературної освіти, запропонована Н.Й. Волошиною - доктором педагогічних наук, членом-кореспондентом АПН України. Дод.точки доступу: Волошина, Ніла Йосипівна \о ней\ |
Шуляр, Василь (заслужений вчитель України; кандидат педагогічних наук; доцент). Компетентність читача : словник-довідник / Василь Шуляр> // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 2. - С. 15-16. - Бібліографія : С.16 : 5 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Литературоведение Кл.слова (ненормовані): когнитивная компетенция -- когнітивна компетенція -- коммуникативная компетенция -- компетенция читательская -- комунікативна компетенція -- лингвистическая компетенция -- литературоведческая компетенция -- лінгвокультурна компетенція -- літературознавча компетенція -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- мовленнєва компетенція -- речевая компетенция -- украинская литература -- українська література -- читання -- читатели -- читацька компетенція -- читачі Анотація: Пропонується трактовка деяких термінів, що характеризують читацьку активність учнів та різні види філологічної компетенції. |
Базиль, Людмила (кандидат педагогічних наук; доцент Київського університету ім. Б. Грінченка). Розвиток літературознавчої компетенції учителів-словесників у контексті інноваційного поступу вітчизняного освітнього простору / Л. Базиль> // Українська мова і література в школах України : щомісячний науково-методичний та літературно-мистецький журнал. - 2015. - № 9. - С. 16-22. - Література : 5 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
Рубрики: Літературознавство Литературоведение Кл.слова (ненормовані): инновации в образовании -- інновації в освіті -- інноваційні технології навчання -- инновационные технологии обучения -- профессиональная компетенция -- професійна компетенція -- литературоведческая компетенция -- літературознавча компетенція -- методика викладання української літератури у ВНЗ -- методика преподавания украинской литературы в вузе -- образовательные инновации -- освітні інновації -- педагогические инновации -- педагогічні інновації -- підготовка учителів -- подготовка учителей -- подготовка учителей-словесников -- підготовка вчителів-словесників -- профессиональная подготовка учителей -- украинская литература -- українська література Анотація: Статтю присвячено осмисленню ролі освітніх інновацій у розвитку літературознавчої компетенції майбутніх учителів української мови і літератури. |