Неділько, Сергій (доктор технічних наук; професор; начальник). Кіровоградська льотна академія Національного авіаційного університету: досягнення та перспективи [Текст] / С. Неділько> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. - № 5. - С. 7-14. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Вища професійна освіта Образование. Педагогика Высшее профессиональное образование Україна Украина Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- льотні навчальні заклади -- летные учебные заведения -- навчальні літаки -- учебные самолеты -- євроінтеграція -- евроинтеграция -- інноваційна діяльність курсантів -- инновационная деятельность курсантов -- міжнародне співробітництво -- международное сотрудничество -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс Анотація: Історія та сьогодення Кіровоградської льотної академії Національного авіаційного університету. Дод.точки доступу: Кіровоградська, льотна академія Національного авіаційного університету \о ней\ |
Герасименко, Людмила (кандидат педагогічних наук; доцент кафедри іноземних мов). Організація самостійної діяльності майбутніх фахівців авіаційної галузі засобами інформаційно-комунікаційних технологій [Текст] / Л. Герасименко> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. - № 5. - С. 25-31. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Вища професійна освіта Образование. Педагогика Высшее профессиональное образование Україна Украина Кл.слова (ненормовані): організація самостійної діяльності курсантів -- организация самостоятельной деятельности курсантов -- інформаційно-комунікаційні технології -- информационно-коммуникационные технологии -- самостійна робота курсантів -- самостоятельная работа курсантов -- майбутні фахівці авіаційної галузі -- будущие специалисты авиационной отрасли -- льотні навчальні заклади -- летные учебные заведения -- навчально-виховний процес -- учебно-воспитательный процесс -- вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения Анотація: Досліджуються шляхи організації самостійної діяльності майбутніх фахівців авіаційної галузі за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій. Самостійну роботу визначено як організовану викладачем активну діяльність студентів, спрямовану на досягнення дидактичної мети в спеціально відведений для цього час. Самостійна робота є двобічним процесом взаємодії організаційної діяльності викладача та самостійної діяльності студентів. Зазначено, що самостійна діяльність курсанта авіаційної галузі виконує такі функції: пізнавальну, розвивальну, виховну, стимулювальну. Інформаційно-комунікаційні технології дають можливість організувати самостіну роботу системно, диференційовано, раціонально, з обов'язковою перевіркою процесу виконання відповідних завдань і підсумковим контролем знань. Зручними способами організації освітнього процесу є системи Moodle та Edmodo, їх використання підвищує ефективність самостійної роботи майбутніх фахівців авіаційної галузі. Дод.точки доступу: Кіровоградська льотна академія Національного авіаційного університету \о ней\ |
Смирнова, Ірина (кандидат педагогічних наук; доцент; професор кафедри авіаційного обладнання). Роль інтерактивних методів навчання у підготовці авіафахівців [Текст] / І. Смирнова> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. - № 5. - С. 40-48. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Вища професійна освіта Образование. Педагогика Высшее профессиональное образование Україна Украина Кл.слова (ненормовані): інтерактивні методи навчання -- интерактивные методы обучения -- проблемні ситуації -- проблемные ситуации -- способи створення проблемних ситуацій -- способы создания проблемных ситуаций -- інтерактивні словесні методи навчання -- интерактивные словесные методы обучения -- рольові ігри -- ролевые игры -- спеціальні дисципліни -- специальные дисциплины -- льотні навчальні заклади -- летные учебные заведения -- тренажери -- інноваційні технології -- инновационные технологии -- проблемне навчання -- проблемное обучение -- дискусія -- оволодіння термінологічною лексикою -- овладение терминологической лексикой -- вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения Анотація: Розкрито важливість застосування інтерактивних методів навчання у льотних вищих навчальних закладах для підготовки конкурентоспроможних спеціалістів авіаційної галузі. Стисло аналізуються деякі з цих методів на прикладі їх застосування у навчальному процесі під час викладання спеціальних дисциплін у вищих льотних навчальних закладах. |
Плачинда, Тетяна (доктор педагогічних наук; доцент; професор кафедри фізичної і психофізіологічної підготовки). Підготовка курсантів льотних навчальних закладів з урахуванням негативних чинників майбутньої професійної діяльності [Текст] / Т. Плачинда> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2016. - № 5. - С. 57-64. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Вища професійна освіта Образование. Педагогика Высшее профессиональное образование Україна Украина Кл.слова (ненормовані): негативні чинники -- негативные факторы -- фахівці авіаційної галузі -- психофізіологічні якості -- фізичне виховання -- професійна діяльність -- курсанти -- льотні навчальні заклади -- професійна підготовка курсантів -- цивільна авіація -- стресові ситуації -- вібрація -- перевантаження -- захитування у польоті -- гіподинамічний режим -- втрата просторового орієнтування -- психофізіологічні якості -- засоби фізичного виховання -- вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения Анотація: Підкреслено актуальність надання якісних освітніх послуг у вищій школі на етапі модернізації освітньої галузі України. Особливої уваги у цьому контексті потребують льотні навчальні заклади, адже від рівня підготовки авіаційних фахівців залежить безпека цивільної авіації в цілому. Висвітлюються негативні чинники професійної діяльності фахівців авіаційної галузі та стисло характеризуються деяки з них. Наголошується, що формування необхідних психофізіологічних якостей уможливить протистоянню організмом авіафахівця впливу негативних чинників. Розкриваються засоби фізичного виховання, спрямовані на формування в курсантів льотних навчальних закладів необхідних фізичних, психологічних та психофізіологічних якостей. Дод.точки доступу: Кіровоградська льотна академія Національного авіаційного університету \о ней\ |