Фрейман, Григорій (кандидат педагогічних наук). Характеристика результатів навчання історії в середній школі в контексті соціоанторпоцентричного підходу [Текст] / Г. Фрейман> // Історія в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 9 . - С. 24-27. - Библиогр.: с.27 . - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Методика викладання Історії Методика преподавания истории Україна Украина Кл.слова (ненормовані): шкільна освіта -- історична освіта -- гуманістичний світогляд -- структурні елементи -- предметна компетентність -- хронологічна компетентність -- просторова компетентність -- інформаційна компетентність -- мовленнєва компетентність -- логічна компетентність -- аксіологічна компетентність -- школьнное образование -- историческое образование -- гуманистические мировоззрение -- структурные элементы -- предметная компетентность -- хронологическая компетентность -- пространственная компетентность -- информационная компетентность -- языковая компетентность -- логическая коипетентность -- аксиологическая компетентность Анотація: Запропонований підхід навчання вчить учнів усвідомлювати особистісний та суспільний сенс навчальних дій,самостійно обирати та використовувати відповідні способи пізнавальної діяльності та нести відповідальність за результати навчальної діяльності. Утримувачі документа: ОБМ ім М. Свєтлова |