Блудова, Т. В. (доктор економічних наук; Київський нвціональний економічний університет ім. В.Гетьмана). Моделювання логістичних кривих у маркетингових дослідженнях / Т. В. Блудова, А. Л. Пастернак, Є. Л. Пастернак> // Формування ринкових відносин в Україні : збірник наукових праць. - 2012. - № 6. - С. 3-7 : граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Экономика Економіка Макроэкономика Макроекономка Экономическое моделирование Економічне моделювання Кл.слова (ненормовані): допустимый интервал расходов на маркетинг -- допустимий інтервал витрат на маркетинг -- логистические кривые -- логістичні криві -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- рекламный бюджет компании -- рекламний бюджет компанії -- функция реакции сбыта -- функція реакції збуту -- эконоический анализ -- економічний аналіз -- экономическое прогнозирование -- економічне прогнозування Анотація: Аналізується фуннкція реакції збуту за Котлером та допустимий інтервал витрат на маркетинг. Також розглянуто використання логістичних кривих в різних наукових сферах, зокрема у вигляді інструментів економічного аналізу, прогнозування та моделювання різних економічних процесів. Показано необхідність застосування логістичних кривих в маркетингових дослідженнях, зокрема рекламного бюджету компанії. Утримувачі документа: Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23 Дод.точки доступу: Пастернак, А.Л. (к.е.н.; Київський нвціональний економічний університет ім. В.Гетьмана); Пастернак, Є.Л. (к.е.н.; Київський нвціональний економічний університет ім. В.Гетьмана) |
Б 70 Блудова, Т. В. (доктор економічних наук; Київський національний економічний університет ім. В.Гетьмана). Аналітичне вирівнювання часових рядів для функцій збуту підприємства за допомогою логістичної кривої / Т. В. Блудова, А. Л. Пастернак, Є. Л. Пастернак> // Формування ринкових відносин в Україні : збірник наукових праць. - 2012. - № 7/8. - С. 97-100 : граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Экономика Економіка Экономика деревообрабатывающей промышленности Економіка деревообробної промисловості Кл.слова (ненормовані): временные ряды -- часові ряди -- экономическое моделирование -- економічне моделювання -- логистические кривые -- логістичні криві -- мебельные предприятия -- меблеві підприємства -- сбытовые функции -- функціі збуту -- s-кривые -- s-криві Анотація: Розглянуто s-криві (s-curve), або логістичні криві, які застосовуються в демографічних та страхових розрахунках, в біології, а також в економічних дослідженнях. Розглядається функція збуту підприємства у вигляді логістичної функції. Проведено аналітичне вирівнювання часового ряду для функції збуту меблевого підприємства за допомогою логістичної кривої. Утримувачі документа: Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23 Дод.точки доступу: Пастернак, А.Л. (к.е.н.; Київський нвціональний економічний університет ім. В.Гетьмана); Пастернак, Є.Л. (к.е.н.; Київський нвціональний економічний університет ім. В.Гетьмана) |
Овсієнко, Н. В. (аспірант; Київський національний економічний університет ім. В.Гетьмана; м.Київ; Україна). Узагальнена модель реалізації маркетингової стратегії на молокопереробному підприємстві / Н. В. Овсієнко> // Формування ринкових відносин в Україні : науковий економічний журнал. - 2012. - № 10. - С. 135-140 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Экономика Економіка Экономика пищевой промышленности Економіка харчової промисловості Кл.слова (ненормовані): стратегическое управление -- стратегічне управління -- графические области эластичности функции -- графічні області еластичності функції -- кривая сохранения спроса -- крива збереження попиту -- кривая спроса -- крива попиту -- логистические кривые -- логістичні криві -- маркетинговые стратегии -- маркетингової стратегії -- мерчендайзинг -- мерчендайзінг -- молокоперерабатываюшие предприятия -- молокопереробні підприємства -- предельный уровень сбыта -- граничний рівень сбуту -- экономическое моделирование -- економічне моделювання -- життевий цикл товару -- жизненный цикл товара Анотація: Вивчається питання узагальненої моделі реалізації маркетингової стратегії на молокопереробному підприємстві. За допомогою логістичної кривої співвідносяться витрати на мерчендайзинг з отриманими результатами. Розглянуто функцію збуту в залежності від маркетингових витрат. При чому введемо поняття граничного рівня збуту Z який залежить не тільки від потужності виробництва, а й від попиту на товар, який, у свою чергу, залежить від маркетингової оптимальної стратегії. Знаходимо графічно обласні еластичності функції попиту. Утримувачі документа: Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23 |