Юрчак, Александр (директор В2В Ray).
    Лид-менеджмент- ключ к трансформации маркетинга В2В / А. Юрчак // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 4. - С. 9-14. - Библиогр. в конце ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
В2В маркетинг -- лид-менеджмент -- лиды -- инструменты маркетинга -- лід-менеджмент -- ліди -- управління лідами -- управление лидами -- інструменти маркетингу -- проблемы маркетинга -- проблеми маркетингу -- технології продаж -- технологии продаж
Анотація: В статье рассматривается проблема генерации и управления лидами.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Кравець, Лариса (доктор філологічних наук; професор Націнального педагогічного університету імені Михайла Драгоманова).
    Інформативність електронного тексту [Текст] / Л. Кравець // Дивослово : щомісячний науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2017. - № 1. - С. 32-35. - Библиогр.: с. 35. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 0130-5263
ББК 81.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
інформативність тексту -- информативность текста -- види інформації -- виды информации -- змістово-фактуальна інформація -- содержательно-фактуальная информация -- змістово-концептуальна інформація -- содержательно-концептуальная информация -- змістово-підтекстова інформація -- содержательно-подтекстовая информация -- фактологічна інформація -- фактологическая информация -- концептуальна інформація -- концептуальная информация -- гіпотетична інформація -- гипотетическая информация -- методична інформація -- методическая информация -- естетична інформація -- эстетическая информация -- інструктивна інформація -- инструктивная информация -- експліцитна інформація -- эксплицитная иноформация -- імпліцитна інформація -- имплицитная информация -- пошукова оптимізація тексту -- поисковая оптимизация текста -- SEO -- search engine optimization -- унікальність тексту -- уникальность текста -- ключові слова -- ключевые слова -- неінформативні слова -- неинформативные слова -- стоп-слова -- стоп-слова -- шумові слова -- шумовые слова -- лід -- лид -- lead -- принципи представлення інформації -- принципы представления информации -- перевернута піраміди -- перевернутая пирамида -- хронологічний принцип представлення інформації -- хронологический принцип представления информации -- епізодичний принцип представлення інформації -- эпизодический принцип представления информации -- принцип нагнітання -- принцип нагнетания -- принцип аналізу -- принцип анализа -- принцип нарису -- принцип очерка -- графічне членування тексту -- графическое членение текста -- теги -- безписемна епоха -- бесписьменная эпоха -- писемна епоха -- письменная эпоха -- інтермедіальна епоха -- интермедиальная эпоха -- гпіертекст -- гипертекст -- электронные тексты -- електронні тексти
Анотація: Розглянуто особливості інформативності інтернет-текстів та їх вплив на представлення текстів в інтернеті на структуру тексту.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)