Співаковська, Тетяна. Можливості застосування концепції латерального маркетингу та стратегії "блакитного океану" на українському ринку / Т. Співаковська, М. Отрода> // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 1. - С. 40-44. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Економіка Маркетинг Экономика Маркетинг Кл.слова (ненормовані): латеральний маркетинг -- стратегічна канва -- латеральне мислення -- інновації -- вертикальний маркетинг -- ринки -- латеральный маркетинг -- стратегическая канва -- латеральное мышление -- инновации -- вертикальный маркетинг -- рынки -- маркетинговые стратегии -- маркетингові стратегії Анотація: Підходи до створення нових товарів і ринків. Дод.точки доступу: Отрода, Марія Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Штефан, Людмила Володимирівна. Концепція латерального мислення Е. Боно як основа активізації творчої діяльності майбутніх інженерів-педагогів / Л. В. Штефан> // Теорія і практика управління соціальними системами: філософія, психологія, педагогіка, соціологія. - 2014. - № 2. - С. 27-33. - Бібліогр. в кінці ст. 6 назв. - табл. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Вища професійна освіта Высшее профессиональное образование Кл.слова (ненормовані): ділові ігри -- інженери-педагоги -- кейс -- латеральне мислення -- тренінги -- творча діяльність -- деловые игры -- инженеры-педагоги -- латеральное мышление -- тренинги -- творческая деятельность -- проблемна ситуація -- наукові концепції -- інженерно-педагогічна освіта -- інноваційні технології -- методи навчання -- PMІ: плюс – мінус – цікаво -- C and S – наслідки і результат -- APC – альтернативи, можливості, вибір -- AGO – цілі, спрямування, завдання -- RI – метод випадкової стимуляції -- шість капелюхів мислення Анотація: Розглянуто підходи до адаптації концепції латерального мислення Е. Боно в процесі професійної підготовки майбутніх інженерів-педагогів в умовах впровадження інноваційних технологій. Серед методів цієї концепції подано такі, як методи: “Плюс – мінус – цікаво”; “Наслідки і результат”; “Альтернативи, можливості, вибір”, “Цілі, напрями, задачі ”, “Шість капелюхів мислення”. Їх використання в процесі організації навчальних тренінгів, ділових ігор, вирішення кейсів сприяє активізації творчої діяльності студентів. Дод.точки доступу: Боно, Е. де (психолог; письменник) \о нем\ |