Воронцова, Т. В. (пошукач Дніпропетровського обласного інституту післядипломної педагогічної освіти). Культурологічний вимір превентивної освіти / Т. В. Воронцова> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2010. - № 3. - С. 85-87. - Бібліографія : С.87 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Культурологія Культурология Кл.слова (ненормовані): культура и образование -- культура і освіта -- превентивна освіта -- превентивное образование -- философия образования -- філософія освіти -- ценности образовательные -- цінності освіти -- ценности образования Анотація: Здійснено аналіз культури як детермінанти цілей діяльності у сфері превентивної освіти. Обгрунтовані ціннісні складові цілей превентивної освіти. |
Кострюков, С. В. (доцент кафедри цивільного та господарського права Національного гірничого університету; кандидат філософських наук). Культура - гарант виховання особистості / С. В. Кострюков> // Грані. - 2011. - № 4. - С. 51-54. - Література : С.53-54 : 12 назв
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): виховання особистості -- воспитание личности -- культура и образование -- культура і освіта -- навчання -- обучение -- политическая культура -- політична культура -- социальная ответственность -- соціальна відповідальність Анотація: Присвячено аналізу виховної функції культури та її впливу на формування особистості. Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Рогова, О. Г. (Дніпропетровський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти; Дніпропетровськ). Духовні сенси культуроцетричної освіти / О. Г. Рогова> // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2014. - № 7. - С. 31-37. - Література : С. 36-37 : 11 назв. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): духовний сенс людини -- духовні цінності -- духовність особистості -- духовность личности -- духовные ценности -- духовный смысл человека -- культура и образование -- культура і освіта -- культуроцентрическое образование -- культуроцентрична освіта -- постмодернизм в образовании -- постмодернізм в освіті -- религиозная культура -- релігійна культура -- философия образования -- философия постмодерна -- філософія освіти -- філософія постмодерна Анотація: Нові підходи до навчання та виховання в ціннісному просторі вимагають уточнення ролі культури в особистісному пошуку духовно-ціннісних сенсів в умовах постмодерну. При дослідженні духовних сенсів культурологічної освіти застосовувалися методи системно го, соціокультурного та компаративного аналізу. Культурологічний підхід дозволив проаналізувати зміцнення засад духовної культури у змісті сучасної освіти. Обгрунтовано значення культурологічної освіти для процесів культурної ідентифікації, культурног о наслідування й "укорінення" індивіда в культурну традицію, що є засобами формування духовності особистості в умовах постмодерну. Духовно-ціннісний освітній сенс культури полягає в змінах, що відбуваються в особистості в процесі культурологічнох осві ти. Утримувачі документа: НБ ДНУ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |