Anwar Mir, Imran (Ph.D. Scholar; Igra University; Islamabad). Role of humor-based advertising in a crisis economy [Text] / Mir I. Anwar, Khan M. Bashir = Роль гумористичної реклами в умовах кризової економіки / І.Анвар Мір, М.Башір Хан = Роль юмористической рекламы в условиях кризисной экономики / И.Анвар Мир, М.Башир Хан> // Актуальні проблеми економіки. - 2012. - № 3. - P. 406-414 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст. - Статья на английском языке. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Экономика Економіка Реклама в средствах массовой информации Реклама в засобах масової інформації Кл.слова (ненормовані): кризисная экономика -- кризова економіка -- crisis economy -- реклама с экономическим уклоном -- реклама з економічним ухилом -- ads with economic incentive -- телевизионная реклама -- телевізійна реклама -- TV adventing -- элемент новизны -- елемент новизни -- ads with novelty -- юмористическая реклама -- гумористична реклама -- humorius ads Анотація: The use of humor in advertising is culture specific. This study focuses on the role of humor - based TV advertising in a crisis economy. Обосновано, что использование юмора в рекламе зависит от культуры общества. Акцент сделан на роли юмористической телевизионной рекламы в условиях кризисной экономики. Обгрунтовано, що використання гумору у рекламі залежить від культури суспільства. Акцент зроблено на ролі гумористичної телевізійної реклами в умовах кризової економіки. Утримувачі документа: Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23 Дод.точки доступу: Bashir Khan, Muhammad (Professor; Igra University; Islamabad) Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |