Мусієнко, В. Д. (кандидат технічних наук; доцент; Криворізький економічний інститут ДВНЗ "КНУ"; м.Кривий Ріг; Україна). Дивідендна політика підприємств та аналіз її ефективності на прикладі гірничо-збагачувальних підприємств Криворізького регіону [Текст] / В. Д. Мусієнко, Д. В. Ясиненко> // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2013. - № 5. - С. 205-208 : табл., схем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Экономика Економіка Финансы горной промышленности, 2009-2011 гг. Фінанси гірничої промисловості, 2009-2011 рр. Украина Україна Днепропетровская область Дніпропетровська область Кривой Рог Кривий Ріг Кл.слова (ненормовані): детерминирующие факторы -- детермінуючі фактори -- дивиденды -- дивіденди -- дивидендная политика -- дивідендна політика -- горно-обогатительные комбинаты -- гірничо-збагачувальні комбінати -- концепцептуальные основы -- концепцептуальні основи -- управленческие решения -- управлінські рішення -- экономическая эффективность регионов -- економічна ефективність регіонів -- регіональний розвиток -- региональное развитие -- розвиток регіонів -- развитие регионов -- регіональна економіка -- региональная экономика -- регіональна політика -- региональная политика Анотація: Розглянуто концепції дивідендної політики та фактори, які впливають на прийняття рішень у даній галузі. Запропоновано класифікацію показників оцінки ефективності дивідендної політики, на основі яких здійснено аналіз ефективності дивідендної політики гірничо-збагачувальних підприємств Криворізького регіону. Утримувачі документа: Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23 Дод.точки доступу: Ясиненко, Д.В. (магістрант Криворізького економічного інституту ДВНЗ "КНУ"; м.Кривий Ріг; Україна) |
Бєловолова, Н. Н. (фінансовий директор ТОВ "Сокол-КР"). Моделі комплексного маркетингового дослідження споживачів продукції підприємств [Текст] / Н. Н. Бєловолова> // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. - № 3. - С. 169-172 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Экономика Економіка Экономика промышленного предприятия Економіка промислового підприємства Кл.слова (ненормовані): исследовательское моделирование -- дослідницьке моделювання -- методология маркетинга -- методологія маркетингу -- комплексные маркетинговые исследования -- комплесні маркетингові дослідження -- концепцептуальные основы -- концептуальні засади -- покупатели -- покупці -- покупки -- купівлі -- потенциальные клиенты -- потенційні клієнти -- потребительское поведение -- споживча поведінка -- продвижение товара -- просування товару -- производители -- виробники Анотація: Досліджено сучасні моделі маркетингових досліджень поведінки споживачів у процесі виробництва і реалізації продукції. Охарактеризовано кожну модель поведінки споживачів та визначено їхні особливості. Виокремлено сутність кожної складової дослідженої концепції та зазначено їхнє місце і роль у процесі маркетингової діяльності підприємств. Запропоновано шляхи вирішення проблем, які пов'язані із залученням потенційних клієнтів з метою розширення асортименту продукції, і на цій основі зростання чистого доходу і прибутку підприємств. Утримувачі документа: Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23 Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |