Шелехова, Галина (кандидат педагогічних наук; зав. лабораторії Інституту педагогіки НАПН України).
    Орієнтоване календарне планування уроків і контролю за рівнем навчальних досягнень учнів 11-го класу з української (рідної) мови (академічний рівень) / Г. Шелехова // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 5. - С. 62-64. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
календарне планування -- календарное планирование -- контроль знань учнів -- контроль учебных достижений -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- старша школа -- старшая школа -- украинский язык -- українська мова
Анотація: У пропонованому календарному плануванні передбачено програмовий матеріал, розрахований на вивченння української мови у 11-му класі протягом 70 годин (2 години на тиждень).





    Новосьолова, Валентина (науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
    Тестові завдання для контролю навчальних досягнень старшокласників з теми "Стилістичні засоби лексикології і фразеології" / В. Новосьолова // Українська мова і література в школі. - 2011. - № 7. - С. 56-58. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
контроль навчальних досягенень -- контроль учебных достижений -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- навчання стилістиці -- обучение стилистике -- стилистические средства лексики -- стилистические средства фразеологии -- стилістичні засоби лесики -- стилістичні засоби фразеології -- тести з української мови -- тестові завдання -- тестовые задания -- тесты по украинскому языку -- украинский язык -- українська мова
Анотація: Подано завдання в тестовій формі для проведення тематичних контрольних робіт і підготовки до зовнішнього незалежного оцінювання з теми "Стилістичні засоби лексикології і фразеології".





    Кофанова, О. В.
    Діагностування навчальних досягнень студентів-екологів із дисциплін хімічного спрямування з позицій компетентнісного і модульно-рейтингового підходів / О. В. Кофанова // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2012. - № 3. - С. 11-22. - Література : С.21-22 : 16 назв
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища екологічна освіта -- вища освіта -- вища професійна освіта -- высшее образование -- высшее профессиональное образование -- высшее экологическое образование -- диагностика обучения -- диагностика результатов учёбы -- діагностика навчання -- компетентністне навчання -- компетентностное образование -- компетентностный подход в образовании -- компетентность студентов -- контроль знаний -- контроль знаний студентов -- контроль і оцінка знань -- контроль учебных достижений -- кредитно-модульная система обучения -- методика викладання екології -- методика викладання хімії -- методика преподавания химии -- методика преподавания экологии -- модульная система обучения -- модульно-рейтинговая технология -- модульный контроль -- оцінка знань -- педагогическая диагностика -- педагогічна діагностика -- рейтинговая система -- рейтинговое оценивание -- рівень навчальних досягнень -- студенти-екологи -- студенты-экологи -- уровень учебных достижений -- химическая компетентность -- хімічна компетентність
Анотація: Автор статті вирішує проблему розроблення і обгрунтування діагностичного базису для оцінювання рівня навчальних досягнень студентів-екологів технічних ВНЗ з метою перевірки сформованості їхніх хімічних компетентностей.

Утримувачі документа:
НБ ДНУ