Черненко, Оксана (старший викладач кафедрипромислового маркетингу). На шляху до пост-цифрового маркетингу в Україні: проблеми та завдання [Текст] / О. Черненко> // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2016. - № 3. - С. 4-11 : ил. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Економіка Маркетинг Экономика Украина Україна Кл.слова (ненормовані): пошуковий маркетинг -- мобільний маркетинг -- конкурентоспроможність підприємств -- В2В маркетинг -- маркетинг В2В -- маркетинг в соціальних мережах -- консалтинговий ринок -- автоматизація маркетингу -- поисковый маркетинг -- мобильный маркетинг -- конкурентоспособность предприятий -- маркетинг в социальных сетях -- консалтинговый маркетинг -- автоматизация маркетинга Анотація: Стаття присвячена вивченню та використанню зарубіжного досвіду пост-цифрового маркетингу, створенню дієвих програм впровадження нових інструментів в маркетингову діяльність вітчизняних підприємств, автоматизації маркетинга. |