Біленький, О. Ю. (доктор економічних наук; професор кафедри міжнародного обліку і аудиту Київського національного економічного університету імені Вадима Гетьмана). Бенчмаркінг як інструмент стратегічного аналізу: світовий досвід [Текст] / О. Ю. Біленький> // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. - № 7/8, № 7. - С. 56-58. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Экономика Економіка Экономика предприятия Економіка підприємства США Япония Японія Украина Україна Кл.слова (ненормовані): бенчмаркинг -- зарубежный опыт -- зарубіжний досвід -- иностранные фирмы -- іноземні фірми -- конкурентоспособность предприятий -- конкурентоспроможність підприємств -- конкурентные преимущества -- конкурентні переваги -- конкурентные стратегии -- конкурентні стратегії -- конкурентный анализ -- конкурентний аналіз -- маркетинговые технологии -- маркетингнові технології -- стратегический анализ -- стратегічний аналіз -- эталонное сопоставление -- еталонне співставлення Анотація: Досліджено процес еталонного співставлення (бенчмаркінг), що на сьогодні є одним з методів ефективнії стратегії бізнесу. Визначено теоретико-практичні аспекти застосування бенчмаркінгу в зарубіжних країнах. Розглянуті досвід реалізації конкурентної стратегії зарубіжними фірмами та виявлені напрями, які можлива застосувати в Україні. Визначено, що концепція бенчмаркінгу є актуальною для українських підприємств. Утримувачі документа: Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23 Дод.точки доступу: Институт стратегического планирования Кембриджа, американский НИИ \о нем\ |