Кочерга, Олександр (кандидат психологічних наук; доцент; завідувач кафедри методики та психології дошкільної і початкової освіти; Київський університет імені Бориса Грінченка). Розвиток психологічної компетентності вчителя початкової школи / О. Кочерга> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 11. - С. 52-56. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Загальноосвітня школа Образование. Педагогика Общеобразовательная школа Кл.слова (ненормовані): педагогічна діяльність -- педагогическая деятельность -- психофізіологічні системи -- психофизиологические системы -- психологічна компетентність -- психологическая компетентность -- компетентність педагога -- компетентность педагога -- вчителя початкових класів -- учителя начальных классов -- розвивальне середовище -- развивающая среда -- професійна компетентність вчителя -- профессиональная компетентность учителя -- психологічна культура вчителя -- психологическая культура учителя -- модель розвитку психологічної культури -- модель развития психологической культуры -- змістово-психологічний вимір -- содержательно-психологическое измерение -- діяльнісний вимір -- деятельностное измерение -- генетично-віковий вимір -- генетико-возрастное измерение -- соціогенні детермінанти розвитку -- социогенные детерминанты развития -- внутрішньособистісні детермінанти розвитку -- внутриличностные детерминанты развития -- глосарії -- глоссарии Анотація: Розглянуто поняття компетенції та компетентності педагога. Представлено аналіз психологічної комптентності вихователя дошкільного навчального закладу та вчителя початкових класів. Розроблено глосарій психологічної компетентності вчителя початкових класів з опертям на психологічні запити вчителів початкових класів під час проходження ними курсів підвищення кваліфікації в Інституті післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка. Обгрунтовано важливість психологічної компетентності вчителя початкових класів для створення умов розвивального середовища в початковій школі. |
Крикун, Анастасія (старший викладач кафедри методики та психології дошкільної і початкової освіти; Інститут післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка). Психолого-педагогічні умови реалізації компетентнісного підходу в сучасній інклюзивній освіті / А. Крикун> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 11. - С. 77-80. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Організація освіти Образование. Педагогика Организация образования Кл.слова (ненормовані): дошкільний вік -- дошкольный возраст -- молодший шкільний вік -- младший школьный возраст -- інклюзивна освіта -- инклюзивное образование -- компетентнісний підхід -- компетентностный подход -- компетентність педагога -- компетентность педагога -- модернізаця інклюзивної освіти -- модернизация инклюзивного образования -- пізнавальна компетенція -- познавательная компетенция -- професійний розвиток педагогів -- профессиональное развитие педагогов Анотація: Розглянуто питання реалізації компетентнісного підходу в сучасній дошкільній і початковій інклюзивній освіті. Висвітлено проблеми підготовки компетентісного педагога в цій системі. Проаналізовано психолого-педагогічні умови реалізації інклюзивної освіти в дошкільному і загальноосвітньому навчальному закладі. |