Кочерга, Олександр (кандидат психологічних наук; доцент; завідувач кафедри методики та психології дошкільної і початкової освіти; Київський університет імені Бориса Грінченка).
    Розвиток психологічної компетентності вчителя початкової школи / О. Кочерга // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 11. - С. 52-56. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Загальноосвітня школа

   Образование. Педагогика

   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
педагогічна діяльність -- педагогическая деятельность -- психофізіологічні системи -- психофизиологические системы -- психологічна компетентність -- психологическая компетентность -- компетентність педагога -- компетентность педагога -- вчителя початкових класів -- учителя начальных классов -- розвивальне середовище -- развивающая среда -- професійна компетентність вчителя -- профессиональная компетентность учителя -- психологічна культура вчителя -- психологическая культура учителя -- модель розвитку психологічної культури -- модель развития психологической культуры -- змістово-психологічний вимір -- содержательно-психологическое измерение -- діяльнісний вимір -- деятельностное измерение -- генетично-віковий вимір -- генетико-возрастное измерение -- соціогенні детермінанти розвитку -- социогенные детерминанты развития -- внутрішньособистісні детермінанти розвитку -- внутриличностные детерминанты развития -- глосарії -- глоссарии
Анотація: Розглянуто поняття компетенції та компетентності педагога. Представлено аналіз психологічної комптентності вихователя дошкільного навчального закладу та вчителя початкових класів. Розроблено глосарій психологічної компетентності вчителя початкових класів з опертям на психологічні запити вчителів початкових класів під час проходження ними курсів підвищення кваліфікації в Інституті післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка. Обгрунтовано важливість психологічної компетентності вчителя початкових класів для створення умов розвивального середовища в початковій школі.





    Крикун, Анастасія (старший викладач кафедри методики та психології дошкільної і початкової освіти; Інститут післядипломної педагогічної освіти Київського університету імені Бориса Грінченка).
    Психолого-педагогічні умови реалізації компетентнісного підходу в сучасній інклюзивній освіті / А. Крикун // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2013. - № 11. - С. 77-80. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

Кл.слова (ненормовані):
дошкільний вік -- дошкольный возраст -- молодший шкільний вік -- младший школьный возраст -- інклюзивна освіта -- инклюзивное образование -- компетентнісний підхід -- компетентностный подход -- компетентність педагога -- компетентность педагога -- модернізаця інклюзивної освіти -- модернизация инклюзивного образования -- пізнавальна компетенція -- познавательная компетенция -- професійний розвиток педагогів -- профессиональное развитие педагогов
Анотація: Розглянуто питання реалізації компетентнісного підходу в сучасній дошкільній і початковій інклюзивній освіті. Висвітлено проблеми підготовки компетентісного педагога в цій системі. Проаналізовано психолого-педагогічні умови реалізації інклюзивної освіти в дошкільному і загальноосвітньому навчальному закладі.