Литовченко, Олена (завідувач лабораторії діяльності позашкільних закладів Інституту проблем виховання АПН України; кандидат педагогічних наук).
    Виховання соціально компетентної особистості в позашкільному навчальному закладі / О. Литовченко // Шлях освіти : науково-методичний журнал . - 2009. - № 4. - С. 28 - 31. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.202.5
Рубрики: Організація освіти в Україні
   Организация образования в Украине

Кл.слова (ненормовані):
компетентнісний підхід -- життєва компетентність -- соціальна компетентність -- діагностика компетентності -- ключові компетентності -- гуманистичні цінності -- соціальне життя -- соціальні почуття -- індивідуальні особливості -- позашкідьні навчальні заклади -- компетентностный подход -- жизненная компетенция -- социальная компетенция -- диагностическая компетенция -- ключевые компетентности -- гумманистические ценности -- социальная жизнь -- социальные чувства -- индивидуальные особенности -- внешкольные учебные заведения
Анотація: Мета статті-виствітліти деякі теоретичні положення проблеми соціальної компетентності особистості як результату навчально-виховного процесу в позашкільному навчальному закладу.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Таланова, Ж. В.
    Реалізація компетентнісного підходу в докторській підготовці: європейський досвід / Ж. В. Таланова // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 3. - С. 90-98. - Бібліографія : С.97-98 : 15 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища освіта України -- высшее образование -- высшее образование Украины -- докторантура -- докторская подготовка -- докторские программы -- докторська підготовка -- докторські програми -- европейская концепция компетентносного подхода -- европейское исследовательское пространство -- европейское образование -- европейское образовательное пространство -- європейська концепція компетентнісного підходу -- європейська освіта -- європейський дослідницький простір -- європейський освітній простір -- кадри вузів -- кадры вузов -- ключевые компетентности -- ключові компетентності -- компетентнісний підхід -- компетентність -- компетентностный подход -- компетентность -- підготовка фахівців -- подготовка специалистов -- професорсько-викладацький склад -- профессорско-преподавательский состав
Анотація: В статті розглянут європейський досвід розробки компетентностей докторантів. Визначен взаємозв'язок навчальної, дослідницької та викладацької складових в реалізації компетентнісного підходу в докторській підготовці. Європейські експертні групи в межах проекту розробили перелік із 30 загальних компетентностей для фахівців з вищою освітою, декотрі з них є ключовими для докторської підготовки. Це дослідницькі навички, або спроможність проводити дослідження на відповідному рівні; здатність генерувати н ові ідеї; здатність працювати разом з іншими фахівцями задля загальної мети (робота в команді). Значущою для більшості докторських кандидатів є компетентність викладання.





    Манько, Ліна (завідуюча кафедри природничо-математичних дисциплін; спеціаліст вищої категорії; вчитель-методист; відмінник освіти України ).
    Реалізація компетентнісного підходу в процесі вивчення курсу геометрії / Л. Манько // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 7. - С. 63-64. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Методика викладання учбових предметів
   Методика преподавания учебных предметов

Кл.слова (ненормовані):
учбові предмети -- методика викладання геометрії -- компетентнісний підхід -- геометрія -- досвід гімназій -- учебные предметы -- методика преподавания геометрии -- компетентностный подход -- геометрия -- опыт гимназий
Анотація: Про предметно-галузеві геометрічні компетентності, про формування в учнів процедурної, логічної та технологічної компетентностей. Про основні напрями набуття процедурної компетентності.


Дод.точки доступу:
Ерудит, гімназія \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Кучай, Олександр (аспірант кафедри педагогіки вищої школи і освітнього менеджменту Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького).
    Компетенція і компетентність - відображення цілісності та інтеграційної суті результату освіти / О. Кучай // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 11. - С. 44-47. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Загальна педагогіка
   Общая педагогика

Кл.слова (ненормовані):
освітній процес -- компетентнісний підхід -- компетентність -- компетенція -- життєві компетенції -- аналіз досліджень вчених -- образовательный процесс -- компетентностный подход -- компетентность -- компетенция -- жизненные компетенции -- анализ исследований ученых
Анотація: Розглядається сутність компетентнісного підходу через визначення поняття "компетенція" і "компетентність", з'ясовується їхня роль у розвитку особистості майбутнього фахівця.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Тимченко, Людмила (викладач кафедри української літератури Глухівського державного педагогічного університету).
    Шляхи формування лінгвокраїнознавчої компетенції студентів у вищій школі / Людмила Тимченко // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 4. - С. 46-48. - Бібліографія : С.48 : 12 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
вища школа -- высшая школа -- компетентнісне навчання -- компетентнісний підхід -- компетентностное обучение -- компетентностный подход -- краеведение -- краєзнавство -- культурно-країнознавча компетенція -- культурно-лингвострановедческая компетенция -- лингвокраеведческая компетенция -- лингвострановедение -- лінгвокраєзнавча компетенція -- лінгвокраїнознавство -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- підготовка вчителів-словесників -- підготовка учителів -- подготовка учителей-словесников -- страноведение -- украинский язык -- українська мова
Анотація: Автор статті з'ясовує поняття "краєзнаство", "лінгвокраєзнавство", "компетенція" на основі аналізу наукових і методологічних праць з методики викладання мови у вищій школі.





    Шуляр, Василь (заслужений вчитель України; кандидат педагогічних наук; доцент; Миколаїв).
    Компендіум понять у просторі методики викладання літератури на компетентнісній основі / Василь Шуляр // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 4. - С. 44-45. - Бібліографія : С.45 : 5 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
компетентнісне навчання -- компетентнісний підхід -- компетентностное обучение -- компетентностный подход -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- педагогическая терминология -- педагогічна термінологія -- українська література -- фасилитация -- фасилітація
Анотація: Трактуються такі поняття, як фасилітація, емпатія, види фасилітації та інші поняття зі сфери методики компетентнісного викладання української літератури.





    Цветкова, А. Л.
    Электронная библиотека на основе информационной среды образовательного учреждения / А. Л. Цветкова // Науч.-техн. б-ки. - 2010. - № 5. - С. 67-75 : табл. - Библиогр. в конце ст.
УДК
Рубрики: БИБЛИОТЕКИ ВУЗОВ
   БІБЛІОТЕКИ ВНЗ

Кл.слова (ненормовані):
БИБЛИОТЕКИ ВУЗОВ -- электронные библиотеки -- информатизация -- компетентностный подход -- БІБЛІОТЕКИ ВНЗ -- електронні бібліотеки -- інформатизація -- КОМПЕТЕНТІСНИЙ ПІДХІД


Є примірники у відділах: всього 1 : ДИР (1)
Вільні: ДИР (1)




    Буринська, Н. М.
    Дослідження ефективності використання історичного надбання вітчизняної методики хімії в методичній підготовці студентів - майбутніх учителів хімії / Н. М. Буринська // Педагогіка і психологія. - 2010. - № 1. - С. 65-74. - Бібліографія : С.73-74 : 14 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища педагогічна освіта -- вища професійна освіта -- вчитель хімії -- высшее образование -- высшее педагогическое образование -- высшее профессиональное образование -- история методики преподавания химии -- історія методики викладання хімії -- компетентнісний підхід -- компетентностный подход -- методика навчання хімії -- методика обучения химии -- педагогическое образование -- педагогічна освіта -- підготовка вчителів -- подготовка учителей -- професійна компетентність -- професійна освіта -- професійна підготовка -- профессиональная компетентность -- профессиональная подготовка -- профессиональное образование -- учитель химии
Анотація: Досліджено вплив використання історичного надбання вітчизняної методики навчання хімії на успішність навчання студентів - майбутніх учителів хімії. Запропонована експериментальна методика засвоєння учнями курсу "Методика навчання хімії". Наведені данн і формуючого експерименту стосовно ефективності запропонованої методики.





    Зайцева, Л. І.
    Цілісна пояснювально-перетворювальна стратегія в навчальному процесі / Л. І. Зайцева // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 1. - С. 27-37. - Бібліографія : С.37 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
деятельностный подход -- деятельностный подход в обучении -- діяльнісний підхід -- діяльнісний підхід в навчанні -- интегрированное обучение -- інтегроване навчання -- компетентнісний підхід -- компетентностный подход -- личность -- навчальний процес -- навчання -- обучение -- особистість -- підходи у навчанні -- подходы в обучении -- психодидактика -- развитие личности -- розвиток особистості -- середня освіта -- среднее образование -- стратегия обучения -- стратегія навчання -- учебный процесс -- шкільна освіта -- школьное образование
Анотація: Представлено нову стратегію навчання - пояснювально-перетворювальну, яка базується на синтезі трьох підходів: діяльнісного, компетентнісного та інтегрованого. Метою діяльнісного підходу є формування наукового знання; компетентнісного - розв'язування п редметно-перетворювальних практичних задач; інтегрованого - формування цілісного уявлення про об'єкт вивчення на основі діяльностей, породжених усіма його властивостями. Синтез цих підходів є оптімальною суб'єктною основою для розвитку цінної за своєю суспільною значущістю творчої особистості.





    Артемов, В. Ю.
    Іноземний досвід підготовки фахівців із захисту інформації з обмеженим доступом: компетентнісний підхід / В. Ю. Артемов // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2010. - № 1. - С. 130-134. - Бібліографія : С.134 : 4 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.5
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища освіта України -- высшее образование -- высшее образование Украины -- зарубежное образование -- зарубіжна освіта -- захист інформації -- защита информации -- информация с ограниченным доступом -- інформація з обмеженим доступом -- компетентнісний підхід -- компетентність -- компетентностный подход -- компетентность -- образование в Европейском Союзе -- освіта в Європейському Союзі -- підготовка спеціалістів -- подготовка специалистов -- професійна культура фахівця -- професійна освіта -- професійне виховання вчителя -- профессиональная культура специалиста -- профессиональное воспитание -- профессиональное образование -- специалисты по защите информации -- спеціалісти із захисту інформації
Анотація: Проаналізован іноземний досвід підготовки фахівців із захисту інформації, заснований на вимогах міжнародного стандарту ISO 27001. Проекстрапольовані міжнародні компетенції на вітчизняну систему знань, умінь та навичок. Зроблено висновок, що професійне становлення особистості залежить від діалектичноїєдності хаотичного й спрямованого в освітньому та виховному процесах. І неможливо, принаймні для слов'янської ментальності, концентруватися на формуванні компетентності особистості, не враховуючи склад ових її професійного виховання.


Дод.точки доступу:
Європейський Союз, міжнародна організація \о нем\




    Тархан, Л. (завідувач кафедри технології і конструювання швейних виробів Кримського інженерно-педагогічного університету; доктор педагогічних наук; доцент).
    Компетентнісний підхід як інновація в навчанні майбутніх інженерів-педагогів / Л. Тархан // Вища школа : науково-практичне видання. - 2010. - № 3/4. - С. 82-88. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- професійна освіта -- компетентісний підхід -- інженерно-педагогічна освіта -- высшее образование -- профессиональное образование -- компетентностный подход -- инженерно-педагогическое образование
Анотація: Розглядається проблема запровадження компетентнісного підходу у вищій інженерно-педагогічній школі. Розкриваються інноваційні складові навчальних програм та курсів у постановці завдань компетентнісного підходу.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Павлик, Олена (кандидат педагогічних наук; доцент; здобувач кафедри змісту і методики початкового навчання).
    Компетентнісно орієнтований підхід до навчання в контексті неперервної мовної освіти: суть, проблеми та перспективи / О. Павлик // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 7/8. - С. 66-69. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика навчання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика обучения

Кл.слова (ненормовані):
компетентністний підхід -- мовна освіта -- ключові компетентності -- мовленнєва ситуація -- неперервна мовна освіта -- комунікативна компетентність -- компетентностный подход -- языковое образование -- ключевые компетентности -- языковая ситуация -- неперерывное языковое образование -- комуникативная компетентность
Анотація: Аналізуються проблеми забезпечення неперервної мовної освіти на засадах компетентністного підходу, окреслюються шляхи їх розв'язання.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Нежива, Людмила (доцент кафедри української літератури Луганського національного університету).
    Евристичні прийоми синергетичного підходу при вивченні української літератури / Людмила Нежива // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 7/8. - С. 17-21. - Бібліографія : С.21 : 14 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
евристичне навчання -- инновационные технологии в образовании -- інноваційні технології навчання -- компетентнісний підхід -- компетентностное образование -- компетентностное обучение -- компетентностный подход -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- педагогическая эвристика -- педагогічна евристика -- синергетический подход в образовании -- синергетичний підхід в освіті -- творческие методы обучения -- творчі методи навчання -- эвристическое обучение
Анотація: У статті проаналізовано синергетичний підхід до вивчення української літератури, обгрунтовано важливість втілення його евристичних можливостей. Застосування рецептивно-аксіологічних задач сприятиме реалізації компетентнісного підходу до навчання, усві домленню учнями цілісної картини світу.





    Гордієнко, Галина (доцент кафедри документознавства Відкритого міжнародного університету розвитку людства "Україна").
    Компетентнісний підхід до навчання майбутніх документознавців / Галина Гордієнко // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 4. - С. 30-36. - Бібліографія : С.35-36 : 30 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.5
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
компетентнісне навчання -- компетентнісний підхід -- компетентностное образование -- компетентностный подход -- підготовка документознавців -- підготовка спеціалістів -- подготовка документоведов -- подготовка специалистов -- професійна компетенція -- професійна освіта -- профессиональная компетенция -- профессиональное образование
Анотація: Стаття присвячена визначенню суті й особливостей компетентнісного підходу, технологічних аспектів розроблення й впровадження компетентнісно зорієнтованого навчання майбутніх документознавців.





    Пушкарьова, Тамара (кандидат педагогічних наук; заступник директора інституту інноваційних технологій і змісту освіти МОН України).
    Інформаційно-комунікаційна компетентність - важливий чинник формування світогляду учнів / Т. Пушкарьова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2010. - № 9. - С. 9-12 : фото. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.200
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Теорія і методика виховання

   Образование. Педагогика

   Теория и методика воспитания

Кл.слова (ненормовані):
комп'ютерна компетентність -- компьютерная компетентность -- технічна грамотність -- техническая грамотность -- інформаційно-комунікаційні технології -- информационно-коммуникационные технологии -- компетентнісний підхід -- компетентностный подход -- розвивальні освітні проекти -- развивающие образовательные проекты -- інформаційно-комунікаційна компетентність -- информационно-коммуникационная компетентность -- освітні проети -- образовательные проекты -- моделі навчання -- модели обучения -- інформаційна компетентність -- информационная компетентность
Анотація: Розглянуто проблему формування інформаційно-комунікаційної компетентності учнів. Пропонується впроваджувати підходи, які б сприяли набуттю умінь роботи з комп'ютером, як інструментом одержання нових знань.


Дод.точки доступу:
1 учень-1 комп'ютер, освітній проект \о произв.\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Зайцева, Л. І.
    Цілісна пояснювально-перетворювальна стратегія в навчальному процесі / Л. І. Зайцева // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 2. - С. 45-54. - Бібліографія : С.54 : 6 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.202
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
деятельностный подход -- діяльнісний підхід -- интегрированный подход -- інтегрований підхід -- компетентнісний підхід -- компетентностный подход -- навчальний процес -- педагогическая психология -- педагогічна психологія -- підходи у навчанні -- подходы в обучении -- пояснительно-преобразующая стратегия -- пояснювально-перетворювальна стратегія -- психология обучения -- психологія навчання -- развитие личности -- розвиток особистості -- стратегия обучения -- стратегія навчання -- творча особистість -- творческая личность -- учебный процесс -- формирование личности -- формування особистості -- шкільна освіта -- школьное образование
Анотація: Представлено нову стратегію навчання - пояснювально-перетворювальну, яка грунтується на синтезі трьох підходів: діяльнісного, компетентнісного, інтегрованого. Результатом діяльнісного підходу є наукове знання, компетентнісного - науково-відповідний до свід, інтегрованого - науково-відповідна цілісна досвідченість. Синтез цих підходів - оптимальна суб'єктна основа для повноцінного розвитку цінної за своєю суспільною значущістю творчої особистості.





    Ярмолюк, Алла (науковий співробітник лабораторії навчання української мови; Інститут педагогіки НАПН України).
    Соціокультурний аспект навчання української мови: система вправ і завдань / А. Ярмолюк // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2011. - № 3. - С. 14-20. - Бібліографія : С.20 : 8 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 81.411.1
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
дидактические материалы -- дидактичні матеріали -- коммуникативная компетентность -- компетентнісне навчання -- компетентнісний підхід -- компетентністне навчання -- компетентностное обучение -- компетентностный подход -- компетентностный подход в образовании -- комунікативна компетентність -- лінгвосоціокультурна компетентність -- методика викладання української мови -- методика преподавания украинского языка -- мовні вправи -- социокультурная компетенция -- социокультурная линия содержания образования -- социокультурное развитие -- соціокультурна змістова лінія освіти -- соціокультурна компетенція -- старшеклассники -- старшокласники -- украинский язык -- українська мова -- упражнения -- урок украинского языка -- урок української мови
Анотація: Автор статті наголошує на необхідності інтеграції компетентнісного і гуманістичного підходів до навчання; презентує дидактичний матеріал для використання під час реалізації соціокультурної змістової лінії на уроках української мови в старших класах.





    Шуляр, Василь (кандидат педагогічних наук; доцент Миколаївського ОІППО).
    Компетентний випускник-читач: модель, система компетенцій, критерії оцінювання [Текст] / В.Шуляр // Дивослово. - К. : ТОВ "редакція журналу "Дивослово", 2011. - № 9. - С. 2-4 : табл.
ББК 74.268.3(4Укр)
Рубрики: Методика викладання української літератури
   Методика преподавания украинской литературы

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
українська література -- методика викладання -- інноваційні методи навчання -- компетентнісний підхід -- літературна компетентність -- випускник-читач -- компетентний випускник-читач -- літературна освіта -- модель компетентного випускника-читача -- украинская литература -- методика преподавания -- инновационные методы обучения -- компетентностный подход -- литературная компетентность -- читательская компетентность -- выпускник-читатель -- компетентный выпускник-читатель -- литературное образование -- модель компетентного выпускника-читателя -- читацька компетентність
Анотація: Подається схематична модель компетентного випускника-читача і напрямки розвитку учня в процесі освіти, необхідні для досягнення цієї моделі.

Утримувачі документа:
ОБМ ім.М.Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (29.09.2011р. - Б.ц.) (вільний)




    Мартиненко, Валентина (кандидат педагогічних наук; старший науковий співробітник Інституту педагогіки НАПН України).
    Формування змісту літературного читання молодших школярів: сучасний вимір / В. Мартиненко // Українська література в загальноосвітній школі. - 2011. - № 9. - С. 5-8. - Бібліографія : С.8 : 7 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 83.3(4Укр)
Рубрики: Літературознавство
   Литературоведение

Кл.слова (ненормовані):
компетентнісне навчання -- компетентнісний підхід -- компетентностное образование -- компетентностный подход -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- младшие школьники -- молодші школярі -- навчання читанню -- обучение чтению -- читання на уроках літератури -- читательская компетентность -- читацька компетентність -- чтение на уроках литературы
Анотація: У статті розкриваються шляхи оновлення змісту літературного читання молодших школярів на засадах компетентнісного підходу.





    Пометун, Олена (доктор педагогічних наук; член-кореспондент НАПН України; завідувач лабораторії суспільствознавчої освіти інституту педагогіки НАПН України).
    Технології - це відповідь. А про що ми запитуємо? / О. Пометун // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2011. - № 8/9. - С. 23-27. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 74р
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Педагогічна освіта

   Образование. Педагогика

   Педагогическое образование

Кл.слова (ненормовані):
технологічний підхід -- технологический подход -- компетентнісний підхід -- компетентностный подход -- педагогічні технології -- педагогические технологии -- педагогічна освіта -- педагогическое образование -- вища освіта -- высшее образование -- вища педагогічна освіта -- высшее педагогическое образование
Анотація: Розглянуто актуальні питання пов'язані із впровадженням в освітній процес вищого педагогічного навчального закладу технологічного підходу. Визначено різновиди та охарактеризовано структуру педагогічних технологій, з'ясовано умови їх застосування та роль у досягненні результатів компетентнісно спрямованої освіти.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)