Фасоля, Анатолій (кандидат педагогічних наук; Інститут педагогіки НАПН України).
    Компетентнісно зорієнтовані завдання: проблеми термінології, типології, створення [Текст] / А. Фасоля // Дивослово : щомісячний науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2014. - № 9. - С. 15-21. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 0130-5263
ББК 74.268.1(4Укр)
Рубрики: Методика викладання української мови
   Методика преподавания украинского языка

Кл.слова (ненормовані):
викладання української мови -- преподавание украинского языка -- компетентнісно орієнтоване навчання -- компетентностно ориентированное обучение -- навчальні завдання -- учебные задания -- компетентнісно зорінтовані завдання -- компетентностно ориентированные задания -- ознаки компетентнісно зорінтованих завдань -- признаки компетентностно ориентированных заданий -- функції компетентнісно орінтованих завдань -- функции компетентностно ориентированных заданий -- проблемні завдання -- проблемные задания -- типи проблемних завдань -- типы проблемных заданий -- напіввідкриті завдання -- полуоткрытые задания -- відкриті завдання -- открытые задания -- евристичні завдання -- эвристические задания -- творчі завдання -- творческие задания -- оргдіяльнісні завдання -- оргдеятельностные задания -- компетентнісно зорієнтовані задачі -- компетентностно ориентированные задачи -- структура компетентнісно орієнтованих завдань -- структура компетентностно ориентированных заданий -- комплексні задачі -- комплексные задачи -- філологічні задачі -- филологические задачи -- повні задачі -- полные задачи -- неповні задачі -- неполные задачи -- проблемні питання -- проблемные вопросы -- розробка компетентнісно зорієнтованих завдань -- разработка компетентностно ориентированных заданий -- алгоритм створення компетентнісно зорієнтованих завдань -- алгоритм создания компетентностно ориентированных заданий
Анотація: Розглянуті можливі способи розв`язання проблем, що стосуються створення компетентністно зорієнтованих завдань.

Перейти к внешнему ресурсу: \\tower-2008\textlok\Адвокат\Дивослово_2014_9\5.pdf
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ (24.12.2014р. - Б.ц.) (вільний)




    Фидкевич, Елена (кандидат филологических наук; старший научный сотрудник; Институт педагогики Национальной академии педагогических наук Украины).
    Тесты как форма проверки учебных достижений учащихся по русскому языку [Текст] / Е. Фидкевич // Всесвітня література в сучасній школі. - 2016. - № 1. - С. 53-55. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.268.1(4Рос)
Рубрики: Методика преподавания русского языка
   Методика викладання російської мови

Кл.слова (ненормовані):
викладання російської мои -- преподавание русского языка -- матеріали до уроків -- материалы к урокам -- 5 клас -- 5 класс -- контрольні тести -- контрольные тесты -- тести для перевірки знань учнів -- тесты для проверки знаний учеников -- компетентнісно орієнтоване навчання -- компетентностно ориентированное обучение
Анотація: Авторская разработка тестов для проверки знаний учеников по русскому языку для 5 классов школ с русским языком обучения, в которых усилена проверка практических навыков и речевой компетентности.

Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова

Дод.точки доступу:
Лещенко, Сергей (учитель русского языка и литературы гимназии № 153 им. А. С. Пушкина; г. Киев)
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)




    Фасоля, Анатолій (кандидат педагогічних наук; Інститут педагогіки НАПН України).
    Читацька компетентність: що формуємо, що і як перевіряємо й оцінюємо [Текст] / А. Фасоля // Дивослово. - 2017. - № 9. - С. 8-15. - Бібліогр.: с. 15. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Методика викладання літератури
   Методика преподавания литературы

Кл.слова (ненормовані):
компетентнісний підхід в освіті -- компетентностный подход в образовании -- компетентнісне навчання -- компетентностное обучение -- читацька компетентність -- читательская компетентность -- термінологія -- терминология -- предметні компетентності -- предметные компетентности -- міжпредметні компетентності -- межпредметные компетентности -- ключові компетентності -- ключевые компетентности -- художньо-читацька компетентність -- художественно-читательская компетентность -- літературна компетентність -- литературная компетентность -- інформаційно-читацька компетентність -- информационно-читательская компетентность -- літературознавча субкомпетентність -- литературоведческая субкомпетентность -- інформаційна субкомпетентність -- информационная субкомпетентность -- емпатійно-образна субкомпетентність -- эмпатийно-образная субкомпетентность -- естетично-аксіологічна субкомпетентність -- эстетично-аксиологическая субкомпетентность -- самоорганізаційна субкомпетентність -- самоорганизационная субкомпетентность -- рівні умінь -- уровни умений -- репродуктивні уміння -- репродуктивные умения -- функційні вміння -- функциональные умения -- эвристически-поисковые умения -- евристично-пошукові вміння -- творчі вміння -- творческие умения -- завдання для перевірки умінь учнів -- задания для проверки умений учеников -- компетентнісно зорієнтоване навчання -- компетентностно ориентированное обучение -- оцінювання навчальних досягнень учнів -- оценивание учебных достижений учеников -- творчо-мовленнєва субкомпетентність -- творческо-речевая субкомпетентность
Анотація: Розглянуто проблеми ефективного формування та розвитку в учнів читацької компетентності.

Перейти к внешнему ресурсу: \\New\textlok\Дивослово_2017_9\2.pdf
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)


73.09(477)
Д 75


    Дроздовський, Дмитро (кандидат філологічних наук; докторант; науковий співробітник ).
    Виклики й перспективи реформування сучасної освіти в Україні [Текст] / Д. Дроздовський // Дивослово : щомісячний науково-методичний журнал Міністерства освіти і науки України. - 2018. - № 1. - С. 2-6. - Библиогр.: с. 6 . - ISSN 0130-5263
УДК
Рубрики: Организация образования
   Організація освіти

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
освітні реформи -- образовательные реформы -- Нова українська школа -- Новая украинская школа -- компетентнісно орієнтоване навчання -- компетентностно ориентированное обучение -- текстоцентрическая парадигма литературного образования -- читателецентрическая парадима литературного образования -- текстоцентрична парадигма літературної освіти -- читацькоцентрична парадигма літературної освіти -- мовні проблеми в освіті -- языковые проблемы в образовании
Анотація: Розглянуто перспективи реформування шкільної освіти в Україні за концепцією "Нова українська школа".

Перейти к внешнему ресурсу: \\New\textlok\Дивослово_2018_1/1.pdf
Утримувачі документа:
Дніпропетровська обласна бібліотека для молоді імені М. Свєтлова
Є примірники у відділах:
ЧЗ - Б.ц. (вільний)