Куденко, О. В. (аспирант кафедри маркетингу ДВНЗ КНЕУ імені Вадима Гетьмана). Дослідження рівнів сегментування ринку мобільних пристроїв з функцією виходу в мережу Інтернет / О. В. Куденко> // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2017/1. - № 12. - С. 138-146 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
Рубрики: Экономика Економіка Экономика связи, 2011-2016 гг. Економіка зв'язку, 2011-2016 рр. Украина Україна Кл.слова (ненормовані): абоненты -- абоненти -- компании-операторы связи -- компанії-оператори зв'язку -- маркетинговые исследования -- маркетингові дослідження -- коммуникационные технологгии -- комунікаційні технології -- конкуренция -- конкуренція -- матрица БКГ -- матриця БКГ -- мобильные устройства -- мобільні пристрої -- ринок мобільних пристроїв -- рынок мобильных устройств -- экономическое прогнозирование -- економічне прогнозування -- экономический рост -- економічне зростання -- роуминг -- роумінг -- рыночное сегментирование -- ринкове сегментування -- мобільні телефони -- смартфоны -- смартфони -- планшети -- ноутбуки -- десктопи -- нетбуки -- статистические данные -- статистичні дані -- умные часы -- розумні годинники -- Інтернет -- Интернет -- досвід підприємств -- опыт предприятий Анотація: Досліджено рівні сегментації українського ринку збуту комп'ютерних пристроїв із функцією мережевого підключення, що дало можливість схематично зобразити сегменти ринку пристроїв для виходу в мережу Інтернет та пристроїв зі схожими (суміжними) функціями, а також зобразити сегменти пристроїв, які були витіснені з ринку вищеозначеними та виокремити три ви-значених рівні сегментування ринку мобільних пристроїв з функцією виходу в мережу Інтернет. Утримувачі документа: ДЦГБ Дод.точки доступу: Леново, компанія \о ней\; Самсунг електронікс, компанія \о ней\; Бостонська консалтингова група \о нем\ |