Непомняща, Т. В.
    Спеціальні комунікативні конструкції у вивченні математичних дисциплін як засіб розвитку особистості студента технічного вишу / Т. В. Непомняща // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2011. - № 2. - С. 70-79. - Бібліографія : С.78-79 : 9 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта України -- высшее образование Украины -- коммуникативная компетентность -- коммуникативные конструкции -- комунікативна компетентність -- комунікативні конструкції -- методика викладання математики -- методика преподавания математики -- навчання -- образование Украины -- обучение -- освіта України -- професійне спілкування -- профессиональное общение -- развитие личности -- розвиток особистості -- техническое образование -- технічна освіта -- формирование личности студента -- формування особистості студента
Анотація: Проаналізовано різні підходи до визначення комунікативних конструкцій у курсі вивчення математичних дисциплін; запропоновано спеціальні комунікативні конструкції для студентів вищіх технічних навчальних закладів при вивченні математичних дисциплін; описано етапи розробки таких спеціальних комунікативних конструкцій, наведено приклади їхнього використання. Висвітлено досвід розвитку комунікативної компетентності студентів технічних вузів , як інтегративної якості особистості. Зазначено, що розвиток комунікативної компетентності майбутніх фахівців засобами всіх навчальних дисциплін вельми актуальний.