Карбовська, Л. О. (кандидат економічних наук; Інститут міжналродної економіки і фінансів МАУП). Маркетинг як важливий інструмент регулювання ринку освітніх послуг [Текст] / Л. О. Карбовська> // Формування ринкових відносин в Україні : Збірник наукових праць. - 2015. - № 4. - С. 141-145 : табл., граф. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Экономика Економіка Экономика образования, 1990-2014 гг. Економіка освіти, 1990-2014 рр. Украина Україна Кл.слова (ненормовані): ВУЗы -- ВНЗи -- высшие учебные заведения -- вищі навчальні заклади -- маркетинг освіти -- регуляторный инструментарий -- регуляторний інструментарій -- рынок образовательных услуг -- ринок освітніх послуг -- регулирование рынка образовательных услуг -- регулювання ринку освітніх послуг -- народжуваність -- рождаемость -- кількість студентів -- количество студентов -- освітня міграція -- образовательная миграция -- зайнятість населення -- занятость населения -- безробіття -- безработица -- рыночное предложение -- ринкова пропозиція -- рыночный спрос -- ринковий попит -- спрос образовательных услуг -- попит освітніх послуг -- предложение образовательных услуг -- пропозиція освітніх послуг Анотація: Обґрунтовано підходи щодо застосування маркетингу як інструменту врегулювання попиту і пропозиції на ринку освітніх послуг. Утримувачі документа: Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23 |