Коляда, Юрій.
    Врахування фактору персистентності у кількісній оцінці маркетингового ризику / Ю. Коляда, І. Шатарська // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 5. - С. 29-35 : ил. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Экономика
   Економіка

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетингові ризики -- маркетинговые риски -- фактори персистентності -- факторы персистентности -- кількісна оцінка ризиків -- количественная оценка рисков
Анотація: Розглядаються маркетингові ризики з врахуванням фактору персистентності.

Утримувачі документа:
НТБ НТУ "ХПІ"

Дод.точки доступу:
Шатарська, Інна

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)