Коляда, Юрій. Врахування фактору персистентності у кількісній оцінці маркетингового ризику / Ю. Коляда, І. Шатарська> // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 5. - С. 29-35 : ил. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Экономика Економіка Маркетинг Кл.слова (ненормовані): маркетингові ризики -- маркетинговые риски -- фактори персистентності -- факторы персистентности -- кількісна оцінка ризиків -- количественная оценка рисков Анотація: Розглядаються маркетингові ризики з врахуванням фактору персистентності. Утримувачі документа: НТБ НТУ "ХПІ" Дод.точки доступу: Шатарська, Інна Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |