Рубанець, Олександра (доктор філософських наук; професор; Національний технічний університет України "КПІ").
    Когнітивні засади формування інноваційної культури у вищій школі [Текст] / О. Рубанець // Вища освіта України : теорет. та наук.-метод. часопис. - 2016. - № 1. - С. 17-21. - Бібліогр. в кінці ст. 15 назв
ББК 74.58
Рубрики: Высшее профессиональное образование
   Вища професійна освіта

Кл.слова (ненормовані):
інноваційна культура -- инновационная культура -- когнітивні процеси -- когнитивные процессы -- візіонерство -- предвидения -- освітні інновації -- образовательные инновации -- вища освіта -- высшее образование -- вищі навчальні заклади -- высшие учебные заведения -- знаннєві компетенції -- науковці-дослідники -- ученые-исследователи -- когнітивна складова інноваційної культури -- когнитивная составляющая инновационной культуры
Анотація: Розглядаються когнітивні засади формування інноваційної культури у вищій школі. Інноваційна культура розкривається як спосіб реалізації інноваційної діяльності науковців вищого закладу. Обгрунтовано значення когнітивних засад інноваційної культури для формування сприятливого для нововведень інноваційного клімату. Дослідженні спрямовані на інновації когнітивні процеси. Виявлена когнітивна сутність візіонерства. Обгрунтовано значення спрямовоності когнітивних процесів на дослідження майбутнього. Показано значення цілісності когнітивної активності як складової трансформаційних процесів та модернізації вищої школи. Розкриваються постнекласичні засади реалізації когнітивної складової інноваційної культури вищої школи.

Утримувачі документа:
НБ УІПА

Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Чуйкова, О. В.
    Гендерна когнітивність: відмінності в аспекті нейробіології,генетики, розумових паттернів і соціальної поведінки [Текст] / О. В. Чуйкова // Грані : Науково-теоретичний і громадсько-політичний альманах. - 2016. - № 5. - С. 23-28. - Література : 4 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 82.2
Рубрики: Психологія
   Психология

Кл.слова (ненормовані):
гендерна психологія -- гендерная психология -- гендерні дослідження -- гендерные исследования -- генетика -- когнитивная психология -- когнитивная структура личности -- когнитивные процессы -- когнітивна психологія -- когнітивні структури -- нейробиология -- нейробіологія -- пізнавальна діяльність -- познавательная деятельность -- психофизиология -- психофізіологія -- социальное поведение -- соціальна поведінка
Анотація: Автор досліджує деякі питання нової, актуальної області, яка вивчає гендерні відмінності в когнітивній діяльності людини.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Смульсон, М. Л.
    Задача в інтелектуальній діяльності / М. Л. Смульсон // Педагогіка і психологія. - 2017. - № 2. - С. 40-48. - Література : 23 назви. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
Рубрики: Психологія
   Психология

Кл.слова (ненормовані):
задача -- интеллект -- интеллектуальная деятельность -- інтелект -- інтелектуальна діяльність -- когнитивные процессы -- когнітивні процеси -- персоналии психологов -- персоналії психологів -- психология личности -- психологія особистості -- решение задач -- рішення задач -- самостійна постановка задачі -- самостоятельная постановка задачи -- інтелектуальна ініціація -- интеллектуальная инициация -- суб'єктна активність -- субъективная активность
Анотація: Висвітлено теоретико-методологічні підходи Г. О. Балла до визначення поняття «задача» і процесу її розв'язування, а також показано місце задачі в структурі інтелектуальної діяльності. Зокрема, проаналізовано таку метакогнітивну складову, як самостійна постановка задачі, або, інакше, - інтелектуальна ініціація. У задачному підході до діяльності, запропонованому вченим, діяльність суб'єкта представлено як систему процесів розв'язування задач, причому це стосується не тільки нормативних, але й творчих компонентів діяльності.

Перейти к внешнему ресурсу: \\New\textlok\Педагогіка і психологія_2017_2\5.pdf

Дод.точки доступу:
Балл, Георгій Олексійович (радянський та український психолог; доктор психологічних наук; професор; член-кореспондент НАПН України; завідувач лабораторії методології і теорії психології; постійний автор і член редакційної колегії журналу "Психологія і суспільство" ; 1927-2011) \про нього\




    Рубанець, Олександра (доктор філософських наук; професор; професор кафедри філософії).
    Когнітивні технології у вищій освіті / О. Рубанець // Вища освіта України : теоретичний та науково-практичний часопис. - 2017. - № 4. - С. 28-34. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ
УДК
ББК 74.04
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Організація освіти

   Образование. Педагогика

   Организация образования

Кл.слова (ненормовані):
когнітивні технології -- когнитивные технологии -- когнітивні технології в освіті -- когнитивные технологии в образовании -- когнітивний розвиток -- когнитивное развитие -- когнітивні процеси -- когнитивные процессы -- філософія освіти -- философия образования -- вища освіта -- высшее образование
Анотація: Розглядається співвідношення когнітивних технологій та когнітивних технологій в освіті. Когнітивні технології в освіті розкриваються як інтелектуальні технології та освітні технології. Когнітивні технології в освіті розкривають особливості реалізації когнітивних процесів в освітньому середовищі.