Тимошенко, Ю. В. "Досягнення" 2008 : Звернення Тимошенко з приводу створення нової парламентської коаліції, обрання голови Верховної Ради та ситуації в країні / Ю. В. Тимошенко> // Економіст : Науково-практичний журнал. Зас.: фірма "Колегіум". - 2008. - № 12. - С. 7
Рубрики: Політика. Політологія Політична діяльність Политика. Политология Политическая деятельность, 2008 р., грудень Україна Кл.слова (ненормовані): економічна криза -- політична криза -- коаліції -- політичні партії -- экономический кризис -- политический кризис -- коалиции -- политические партии -- обращения Анотація: Опубліковано звернення Тимошенко Ю. В. щодо економічної і політичної кризи в країні. Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (23.02.2009р. Інв.2286ж - Б.ц.) (вільний) |
Об’єм рекламно-комунікаційного ринку України 2017 та прогноз об’ємів ринку 2018. Експертна оцінка Всеукраїнської рекламної коаліції [Текст]> // Маркетинг в Україні : вид. Укр. Асоц. Маркетингу. - 2017. - N 5/6. - С. 16-21 : іл. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Економіка Экономика Маркетинг, 2017-2018 рр. Україна Украина Кл.слова (ненормовані): рекламно-комунікаційний ринок -- маркетингові сервіси -- рекламний медіаринок -- тв-реклама -- реклама у пресі -- радіо реклама -- інтернет реклама -- рекламні коаліції -- рекламно-коммуникационный рынок -- маркетинговые сервисы -- рекламный медиарынок -- реклама в прессе -- интернет реклама -- радио реклама -- рекламные коалиции -- експертні оцінки -- экспертные оценки Анотація: Експерти Всеукраїнської рекламної коаліції підвели підсумки 2017 року та зробили прогноз розвитку ринку в наступному році. Говорячи про обсяги рекламно-комунікаційного ринку, маються на увазі обсяги т.зв. “Прямої реклами” за всіма основними медіа каналами, які в сумі складають обсяг рекламного медіа ринку, а також окремо враховуються обсяги ринків маркетингових сервісів і PR-комунікацій. При цьому, підсумовування прямої реклами і немедійних рекламних комунікацій між собою не відбувається. Всі цифрові значення відображають середньозважену експертну оцінку реальних обсягів інтегральних рекламних бюджетів і не мають відношення до конкретних прайс-листів або угод. Структурні підрозділи рекламно-комунікаційного ринку максимально наближені до існуючої міжнародної класифікації та затверджені в європейській практиці стандартів. В обсяги рекламного ринку не включені обсяги політичної реклами і ПДВ. У своїх прогнозах на наступний рік експерти виходять з припущень стабільної політичної і економічної ситуації, а також з існуючої правової бази, що регулює рекламу. Дод.точки доступу: Всеукраїнська рекламна коаліція \о ней\ |