Тимошенко, Ю. В.
    "Досягнення" 2008 : Звернення Тимошенко з приводу створення нової парламентської коаліції, обрання голови Верховної Ради та ситуації в країні / Ю. В. Тимошенко // Економіст : Науково-практичний журнал. Зас.: фірма "Колегіум". - 2008. - № 12. - С. 7
УДК
ББК 66.04
Рубрики: Політика. Політологія
   Політична діяльність

   Политика. Политология

   Политическая деятельность, 2008 р., грудень

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
економічна криза -- політична криза -- коаліції -- політичні партії -- экономический кризис -- политический кризис -- коалиции -- политические партии -- обращения
Анотація: Опубліковано звернення Тимошенко Ю. В. щодо економічної і політичної кризи в країні.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (23.02.2009р. Інв.2286ж - Б.ц.) (вільний)




   
    Ключові виклики та ризики для України [Текст] // Економіст : науково-практичний журнал. - 2016. - № 4. - С. 6-7. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 66.3(0)
Рубрики: Політика. Політологія
   Внутрішнє становище. Внутрішня політика в цілому, 2016 р. квітень

   Политика. Политология

   Внутреннее положение. Внутренняя политика в целом, 2016 г. апрель

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
урядові кризи -- правительственные кризисы -- органи державної влади -- органы государственной власти -- політичні партії -- политические партии -- парламентські коаліції -- парламентские коалиции -- голландський референдум -- голландский референдум -- комплексні реформи -- комплексные реформы -- ризики для України -- риски для Украины -- ризики військового характеру -- риски военного характера -- ризики міжнародного характеру -- риски международного характера -- ризики економічного розвитку -- риски экономического развития
Анотація: Аналітичні дослідження армії, конверсії та роззброєння. Основні ключові виклики для України за результатами досліджень у квітні 2016 року.





   
    Об’єм рекламно-комунікаційного ринку України 2017 та прогноз об’ємів ринку 2018. Експертна оцінка Всеукраїнської рекламної коаліції [Текст] // Маркетинг в Україні : вид. Укр. Асоц. Маркетингу. - 2017. - N 5/6. - С. 16-21 : іл. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Маркетинг, 2017-2018 рр.

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
рекламно-комунікаційний ринок -- маркетингові сервіси -- рекламний медіаринок -- тв-реклама -- реклама у пресі -- радіо реклама -- інтернет реклама -- рекламні коаліції -- рекламно-коммуникационный рынок -- маркетинговые сервисы -- рекламный медиарынок -- реклама в прессе -- интернет реклама -- радио реклама -- рекламные коалиции -- експертні оцінки -- экспертные оценки
Анотація: Експерти Всеукраїнської рекламної коаліції підвели підсумки 2017 року та зробили прогноз розвитку ринку в наступному році. Говорячи про обсяги рекламно-комунікаційного ринку, маються на увазі обсяги т.зв. “Прямої реклами” за всіма основними медіа каналами, які в сумі складають обсяг рекламного медіа ринку, а також окремо враховуються обсяги ринків маркетингових сервісів і PR-комунікацій. При цьому, підсумовування прямої реклами і немедійних рекламних комунікацій між собою не відбувається. Всі цифрові значення відображають середньозважену експертну оцінку реальних обсягів інтегральних рекламних бюджетів і не мають відношення до конкретних прайс-листів або угод. Структурні підрозділи рекламно-комунікаційного ринку максимально наближені до існуючої міжнародної класифікації та затверджені в європейській практиці стандартів. В обсяги рекламного ринку не включені обсяги політичної реклами і ПДВ. У своїх прогнозах на наступний рік експерти виходять з припущень стабільної політичної і економічної ситуації, а також з існуючої правової бази, що регулює рекламу.


Дод.точки доступу:
Всеукраїнська рекламна коаліція \о ней\