Новошинская, Любовь (кандидат экономических наук, Одесский государственный экономический университет). Маркетинг на финансовом рынке как закономерный результат дифференциации научного знания / Любовь Новошинская> // Економіст : Науково-практичний журнал. Зас.: фірма "Колегіум". - 2008. - № 11. - С. 62-66 : табл. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Економіка Маркетинг Экономика Маркетинг Україна Кл.слова (ненормовані): фінансовий маркетинг -- наукові дисципліни -- концепції маркетингу -- теорія маркетингу -- класичний маркетинг -- маркетингове управління -- розвиток маркетингу -- фінансовий ринок -- фондовий ринок -- фондові індекси -- цінні папери -- індекси національних ринків -- національні ринки -- финансовый маркетинг -- научные дисциплины -- концепции маркетинга -- теория маркетинга -- классический маркетинг -- маркетинговое управление -- развитие маркетинга -- финансовый рынок -- фондовый рынок -- фондовые индексы -- ценные бумаги -- индексы национальных рынков -- национальные рынки Анотація: Рассматривается современная тенденция расширения концепции маркетинга, причины и закономерности его проникновения в сферу финансового рынка. Рассмотрен генезис трансформаций концепций маркетинга. Сформированы некоторые понятия, особенности и аргументы в пользу целесообразности и возможности развития маркетинга на финансовом рынке. Дод.точки доступу: Котлер, Ф. \о нем\; Друкер, П. \о нем\; Лабмен, Ж. \о нем\; Ассель, Г. \о нем\; Виннер, Н. \о нем\ Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (04.02.2009р. Інв.2195ж - Б.ц.) (вільний) |
Воронецька, Ірина (кандидат економічних наук; Вінницький національний аграрний університет). Особливості формування екологічного маркетингу в аграрному секторі економіки / І. Воронецька> // Економіст : науково-практичний журнал. - 2011. - № 10. - С. 26-28 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Економіка Економіка природних ресурсів, природокористування і охорони навколишнього середовища Экономика Экономика природных ресурсов, природопользования и охраны окружающей среды Кл.слова (ненормовані): економіка природних ресурсів -- природні ресурси -- економіка природокористування -- охорона навколишнього середовища -- аграрний сектор -- соціально-етичний маркетинг -- класичний маркетинг -- екологічний маркетинг -- екобезпечна продукція -- аграрний маркетинг -- экономика природных ресурсов -- природные ресурсы -- экономика природопользования -- охрана окружающей среды -- аграрный сектор -- социально-этический маркетинг -- классический маркетинг -- экологический маркетинг -- экобезопасная продукция -- аграрный маркетинг Анотація: Досліджено особливості формування екологічного маркетингу в аграрному секторі економіки. Запропоновано етапи розвитку екологічного маркетингу в аграрному секторі економіки. Визначено концептуальні відмінності класичного та екологічного маркетингу. Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |