Греб, Марія (кандидат філологічних наук; доцент Бердянського державного педагогічного університету).
    Особливості функціонування зіставних конструкцій зі сполучником чим...тим у сучасній українській мові / Марія Греб // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 1. - С. 39-42. - Бібліографія : С.42 : 4 назви. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
зіставні конструкції -- класифікація речень -- классификация предложений -- порівняльні конструкції -- порівняльні сполучники -- предложения соответствия -- речення відповідності -- синтаксис -- синтаксическая семантика -- синтаксические конструкции -- синтаксична семантика -- синтаксичні конструкції -- складне речення -- складнопідрядні речення -- сложное предложение -- сложноподчиненные предложения -- сопоставительные конструкции -- союзы сравнительные -- сравнительные конструкции -- украинский язык -- українська мова
Анотація: У статті досліджуються компаративні конструкції зі смішаним типом зв'язку (вони мають риси і розчленованих, і нерозчленованих конструкцій), а саме - речення зі сполучником чим...тим; ці речення називають реченнями відповідності. Вивчаються семантичні о знаки таких конструкцій, засоби вираження семантики зіставлення.





    Христіанінова, Раїса (кандидат філологічних наук; доцент; докторант Інституту української мови НАНУ).
    Традиційні й нові класифікації складнопідрядних речень / Раїса Христіанінова // Українська мова і література в школі : Науково-методичний журнал. - 2010. - № 1. - С. 35-38. - Бібліографія : С.38 : 27 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
Рубрики: Мовознавство
   Языкознание

Кл.слова (ненормовані):
класифікація речень -- классификация предложений -- синтаксис -- складне речення -- складнопідрядні речення -- сложное предложение -- сложноподчиненные предложения -- типология предложений -- типологія речень -- украинский язык -- українська мова
Анотація: Метою статті є аналіз традиційних і нових класифікацій складнопідрядних речень і визначення перспективних напрямків їх типології.