Шевченко, С.
    Оцінювання якості вищої освіти в контексті приєднання України до Болонського процесу / С. Шевченко // Вища школа. - 2008. - № 11. - С. 14-23
УДК
Рубрики: Высшее образование
   БОЛОНСКИЙ ПРОЦЕСС

   ВИЩА ОСВІТА

   БОЛОНСЬКИЙ ПРОЦЕС

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
Высшее образование -- БОЛОНСКИЙ ПРОЦЕСС -- КАЧЕСТВО ОБРАЗОВАНИЯ -- ВИЩА ОСВІТА -- БОЛОНСЬКИЙ ПРОЦЕС -- ЯКІСТЬ ОСВІТИ

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (09.12.2008р. Інв.2140ж - Б.ц.) (вільний)




    Мхитарян, Ольга (аспірантка; Миколаїв).
    Провідні принципи формування літературних знань та умінь в учнів з низьким рівнем навчальних досягнень / Ольга Мхитарян // Українська література в загальноосвітній школі : Науково-методичний журнал. - 2009. - № 4. - С. 11-15. - Бібліографія : С.14-15 : 27 назв. - В обл. библиотеке
УДК
ББК 74.26
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
важкі діти -- дети с низким уровнем учебных достижений -- діти з низьким рівнем навчальних досягнень -- интегрированное обучение -- інтегроване навчання -- качество образования -- корекційна педагогіка -- корекційна психологія -- коррекционная педагогика -- коррекционная психология -- литературное образование -- литературные знания -- литературные умения -- літературна освіта -- літературні знання -- літературні уміння -- методика викладання української літератури -- методика преподавания украинской литературы -- методические принципы -- методичні принципи -- отстающие ученики -- педагогический оптимизм -- педагогический такт -- педагогічний оптимізм -- педагогічний такт -- принципи навчання -- принципы обучения -- слабовстигаючі діти -- слабоуспевающие дети -- трудные дети -- формирование знаний и умений -- формування знань і умінь -- якість освіти
Анотація: Шляхи підвищення якості літературної освіти школярів. Системний аналіз загальнодидактичних і власне методичних принципів вивчення літератури в школі, а також засад корекційної психології й педагогіки навчання слабовстигаючих і "важких" дітей.





    Сікорський, Петро.
    Проблеми дидактичної взаємодії середньої і вищої школи - основа якісної підготовки фахівців / П. Сікорський // Шлях освіти : Зас.: Міністерство освіти України, Академія педагогічних наук України. - 2009. - №1. - С. 10 - 15 : схеми. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
ББК 74.03(4 Укр) 64 - 03
Рубрики: Реформа системи освіти, 1989 - 1999 рр.
   Реформы системы образования

   Україна
    Польща

    Украина

    Польша

Кл.слова (ненормовані):
якість освіти -- європейські стандарти -- державна програма -- систематична навчальна праця -- науково-прогностичний супровід -- зовнішнє незалежне тестування -- освітні пріоритети Євросоюзу -- етапи польської освітньої системи -- сертифікати -- атестат про середню освіту -- міжнародний досвід -- форми взаємодії -- качество образования -- европейские стандарты -- государственные программы -- этапы польской образовательной системы -- сертификаты -- аттестат о среднем образовании -- международный опыт -- формы взаимоотношений -- середня школа -- средняя школа -- вища освіта -- высшее образование
Анотація: Вивчення і узагальнення досвіду освітніх реформ у європейських країнах, а також результати зовнішнього незалежного тестування випускників шкіл і зарахування їх до ВНЗ. Форми взаємодії середньої і вищої шкіл.

Утримувачі документа:
ОНБІЦ : 49006 вул. Свердлова, 70

Дод.точки доступу:
Український центр оцінювання якості освіти \о нем\; Київський національний університет імені Тараса Шевченка \о нем\; Львівський національний університет імені І. Франка \о нем\; Національний університет Львівська політехника \о нем\




    Вакарчук, І. (Міністр освіти і науки України).
    Сучасна фізико- математична освіта і наука: тенденції та перспективи / І. Вакарчук // Вища школа : Науково-практичне видання. Видавицтво: тов-во "Знання" Україна КОО. - 2009. - № 1. - С. 3-22 : рис.
УДК
ББК 74.00
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Общая педагогика

   Загальна педагогіка

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
учбові дисципліни -- фізика -- математика -- освіта -- шкільна освіта -- вища освіта -- оцінювання учнів -- якість освіти -- поліпшення якості -- олімпіади -- учебные дисциплины -- физика -- физико-математические науки -- образование -- школьное образование -- высшее образование -- оценивание учеников -- качество образования -- улучшение образования -- олимпиады
Анотація: У доповіді міністра освіти піднімаються проблеми, пов'язані зі зниженням рівня викладання фізики та математики у школі, недостатнім рівнем підготовки вчителів фізики та математики. Окреслюється коло нагальних завдань: налагодження видання підручників українською мовою, оновлення матеріально-технічної бази ВНЗ, розширення наукового міжнародного співробітництва тощо.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (15.07.2009р. Інв.2653ж - Б.ц.) (вільний)




   
    Про затвердження плану дій щодо поліпшення якості фізико-математичної освіти // Вища школа : Науково-практичне видання. Видавицтво: тов-во "Знання" Україна КОО. - 2009. - № 1. - С. 81-91
УДК
ББК 74.5
Рубрики: Образование. Педагогика
   Освіта. Педагогіка

   Професійна освіта

   Профессиональное образование, 2009-2012

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
накази -- фізико-математична освіта -- освіта -- якість освіти -- поліпшення якості освіти -- державне регулювання -- приказы -- физико-математическое образование -- качество образования -- улучшение качества образования -- государственное регулирование
Анотація: Міститься текст наказу про затвердження плану дій щодо поліпшення якості фізико-математичної освіти на 2009-2012 роки.


Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (15.07.2009р. Інв.2653ж - Б.ц.) (вільний)




    Вакарчук, І. (міністр освіти і науки України).
    Про результати участі школярів України у міжнародному порівняльному дослідженні якості природничо-математичної освіти TIMSS-2007 : рішення колегії міністерства освіти і науки України / І. Вакарчук // Вища школа : Науково-практичне видання. Видавицтво: тов-во "Знання" Україна КОО. - 2009. - № 3. - С. 96-97
УДК
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Школознавство

   Образование. Педагогика

   Школоведение

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
міжнародні дослідження -- школярі -- якість освіти -- природничо-математична освіта -- международные исследования -- школьники -- качество образования -- естественнонаучно-математическое образование
Анотація: Поданий текст документу "Про результати участі школярів України у міжнародному порівняльному дослідженні якості природничо-математичної освіти TIMSS-2007".


Дод.точки доступу:
Міністерство освіти і науки України \о нем\
Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (27.08.2009р. Інв.2690ж - Б.ц.) (вільний)




    Єресько, О. (директор департементу).
    Доповідна записка про результати участі школярів України в міжнародному порівняльному дослідженні TIMSS-2007 / О. Єресько // Вища школа : Науково-практичне видання. Видавицтво: тов-во "Знання" Україна КОО. - 2009. - № 3. - С. 98-109 : табл., рис.
УДК
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Школознавство, 2007 р.

   Образование. Педагогика

   Школоведение

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
доповідні записки -- міжнародні дослідження -- школярі -- якість освіти -- природничо-математична освіта -- зарубіжний досвід -- докладная записка -- международные исследования -- школьники -- качество образования -- естественно-математическое образование -- зарубежный опыт
Анотація: Подано текст доповідної записки про результати участі школярів України в міжнародному порівняльному дослідженні TIMSS-2007.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (27.08.2009р. Інв.2690ж - Б.ц.) (вільний)




    Вакарчук, І. (міністр освіти і науки України).
    Мета реформ у вищій школі - якість і доступність освіти / І. Вакарчук // Вища школа : Науково-практичне видання. Видавицтво: тов-во "Знання" Україна КОО. - 2009. - № 4. - С. 3-30 : рис.
УДК
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта, 2008-2009 рр.

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- реформи в освіті -- Болонський процес -- зовнішнє незалежне оцінювання -- вищі навчальні заклади -- державне замовлення -- рейтинг вищих навчальних закладів -- якість освіти -- державне регулювання -- природничо-математична освіта -- наукові дослідження -- фінансування наукових досліджень -- высшее образование -- реформы в образовании -- Болонский процесс -- внешнее независимое оценивание -- высшие учебные заведения -- государственный заказ -- рейтинг высших учебных заведений -- качество образования -- государственное регулирование -- научные исследования -- финансирование научных исследований -- доповіді -- доклады
Анотація: У доповіді міністра освіти і науки на підсумковій колегії МОН ідеться про підсумки роботи у галузі освіти, досягнення і невдачі 2008 року. Визначаються перспективи і завдання на 2009 рік.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (27.08.2009р. Інв.2716ж - Б.ц.) (вільний)


   06
   Л89


    Драгомиров, В. В.
    Управління якістю освіти у вищих начальних закладах України / В. В. Драгомиров, А. Я. Казарєзов // Вісник Національного унівеситету "Львівська політехніка". - Л., 2008. - № 631 : Інформаційні системи та мережі. - С. 94-100
УДК
Рубрики: Высшее образование
   ВИЩА ОСВІТА

   Украина
    УКРАЇНА

Кл.слова (ненормовані):
высшее образование -- КАЧЕСТВО ОБРАЗОВАНИЯ -- ВИЩА ОСВІТА -- ЯКІСТЬ ОСВІТИ


Дод.точки доступу:
Казарєзов, А.Я.
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Янко
    Проблема якості в управлінні дошкільною освітою / Янко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 2. - С. 113-117. - Бібліографія : С.117 : 9 назв
УДК
ББК 74.1
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
дошкільна освіта -- дошкільна педагогіка -- дошкольная педагогика -- дошкольное образование -- качество образования -- управление качеством образования -- управління якістю освіти -- якість освіти
Анотація: Мета статті - розкрити підходи до розв'язання проблеми управління якістю дошкільної освіти.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (17.09.2009р. Інв.2806ж - Б.ц.) (вільний)




    Степко, М. Ф.
    Компетентнісний підхід до організації підготовки фахівців, його розуміння і проблеми використання у вищій школі України / М. Ф. Степко // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 2. - С. 42-51. - Бібліографія : С.50-51 : 6 назв
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
Болонский процесс -- Болонський процес -- вища освіта -- высшее образование -- европейская концепция компетентносного подхода -- европейские образовательные стандарты -- европейское образовательное пространство -- європейська концепція компетентнісного підходу -- європейський освітній простір -- європейські освітні стандарти -- качество образования -- ключевые жизненные компетентности -- ключові життєві компетентності -- компетентнісне навчання -- компетентностное обучение -- национальные системы образования -- національні системи освіти -- образовательно-квалификационные требования -- образовательные стандарты -- освітні стандарти -- освітньо-кваліфікаційні вимоги -- підготовка спеціалістів -- підготовка фахівців -- подготовка специалистов -- професійна квалификация -- профессиональная квалификация -- якість освіти
Анотація: Автор вивчає проблеми створення національної рамки кваліфікацій для спільного європейського освітнього простору через відмінність української системи освіти від західної, а саме поєднання отримання академічних і професійних кваліфікацій. Розглянуто пе релік ключових компетентностей, що їх пропонує Рада Європи; висвітлено зв'язок між впровадженням компетентнісного підходу та високою якістю освіти; пропонується шукати національний варіант розвитку освіти в межах європейського освітнього простору.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (17.09.2009р. Інв.2806ж - Б.ц.) (вільний)




    Луговий, В. І.
    Європейська концепція компетентнісного підходу у вищій школі та проблеми її реалізації в Україні / В. І. Луговий // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 2. - С. 13-25. - Бібліографія : С.23-25 : 28 назв
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
Болонский процесс -- Болонський процес -- вища освіта -- высшее образование -- европейская концепция компетентносного подхода -- европейская система трансфера и накопления кредитов -- европейские образовательные стандарты -- европейское образовательное пространство -- європейська концепція компетентнісного підходу -- європейська система трансферу й накопичення кредитів -- європейський освітній простір -- європейські освітні стандарти -- качество образования -- компетентнісне навчання -- компетентностное обучение -- кредитно-модульна система освіти -- кредитно-модульная система образования -- оценка знаний -- оцінювання знань -- підходи у навчанні -- подходы в обучении -- якість освіти
Анотація: Висвітлюються принципи компетентнісного підходу у Європейському просторі вищої освіти, Європейська система трансферу й накопичення кредитів та можливості реалізації та впровадження цих принципів в Україні. Особливу увагу надано принципам оцінювання з нань та якості освіти.

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (17.09.2009р. Інв.2806ж - Б.ц.) (вільний)




    Бобало, Ю. (ректор Національного університету "Львівська політехніка"; кандидат технічних наук; професор).
    Організація контролю якості підготовки фахівців у національному університеті "Львівська політехніка" / Ю. Бобало, А. Гунькало, А. Загородній // Вища школа : науково-практичне видання. - 2009. - № 7. - С. 5-11 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Україна
Кл.слова (ненормовані):
вища школа -- вищі навчальні заклади -- ВНЗ -- підготовка фахівців -- якість освіти -- контроль якості викладання -- навчальний процес -- види контролю -- высшая школа -- высшие учебные заведения -- ВУЗы -- подготовка специалистов -- качество образования -- контроль за качеством преподавания -- учебный процесс -- виды контроля
Анотація: Розглядаються основні чинники, які впливають на якість підготовки фахівців. Наводиться схема контролю якості навчального процесу та підготовки фахівців, яка застосовується в Національному університеті "Львівська політехніка".


Дод.точки доступу:
Гунькало, А. (начальник відділу забезпечення функціонування системи управління якістю національного університету "Львівська політехніка"; кандидат технічних наук); Загородній, А. (проректор з науково-педагогічної роботи Національного університету "Львівська політехніка"; кандидат економічних наук; професор); Національний університет "Львівська політехніка" \о нем\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Щекатунова, Ганна (кандидат педагогічних наук; Інститут педагогіки АПН України).
    Практика організації оцінювання діяльності ЗНЗ в умовах розвитку сучасної школи / Г. Щекатунова // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 2/3. - С. 30-32. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Загальноосвітня школа
   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
загальноосвітні навчальні заклади -- якість освіти -- оцінювання діяльності ЗНЗ -- моделі оцінки -- види моделей оцінки -- лінейні моделі -- кластерна модель -- методика оцінювання -- метод еталонного порівняння -- система самооцінювання -- общеобразовательные учебные заведения -- качество образования -- оценивание деятельности школ -- модели оценки -- виды моделей оценки -- линейные модели -- кластерная модель -- методика оценивания -- метод эталонного сравнения -- система самооценивания
Анотація: Дослідження методик оцінювання ефективності роботи школи, вимоги до методик оцінювання.

Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Курбатов, С.
    Про формування рейтингів університетів в Україні / С. Курбатов // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 3. - С. 111-120. - Бібліографія : С.119-120 : 17 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- вища освіта України -- высшее образование -- высшее образование Украины -- качество образования -- концепция формирования университетских рейтингов -- концепція формування університетських рейтингів -- рейтинг внз -- рейтинг ВУЗов -- рейтинг университетов -- рейтинг університетів -- университеты Украины -- університети України -- якість освіти
Анотація: Останнім часом у ЗМІ опубліковано чимало різноманітних рейтингів закладів вищої освіти України, які отримали діаметрально протилежні оцінки громадськості. В педагогічних колах нині точиться гостра дискусія про створення єдиного науково-методологічного підгрунтя оцінювання університетської діяльності. Запропонована концепція формування університетських рейтингів в Україні, ухвалена в Інституті вищої освіти АПН України.





    Полонська, Т.
    Портфоліо як складова системи моніторингу освітніх досягнень учнів основної школи / Т. Полонська // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 3. - С. 99-110. - Бібліографія : С.110 : 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Образование. Педагогика

Кл.слова (ненормовані):
качество образования -- мониторинг качества образования -- моніторинг якості освіти -- навчальні досягнення -- образование Украины -- освіта України -- освітній моніторинг -- оценивание учебных достижений -- оценка знаний -- оцінка знань -- оцінювання навчальних досягнень -- педагогический мониторинг -- пізнавальна діяльність учнів -- познавательная деятельность учащихся -- портфолио -- портфоліо -- учебные достижения -- якість освіти
Анотація: Розглядається портфоліо навчальних досягнень учнів основної школи, зокрема 8-9-х класів, як один із важливих складових моніторингу якості освіти. Основними видами оцінювання навчальних досягнень учнів в українській школі є: поточне, тематичне, семест рове та річне оцінювання й державна підсумкова атестація. На основі аналізу вітчизняної та зарубіжної теорії і практики цього питання визнечені типи портфоліо та його складові, запропоновані різні моделі портфоліо для використування в українській шко лі.





    Панычев, А.
    Актуальные аспекты оценки качества образования / А. Панычев // Мир трансп. - 2009. - № 4. - С. 164-171
УДК
Рубрики: ОБРАЗОВАНИЕ
   ОСВІТА

Кл.слова (ненормовані):
ВУЗЫ ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНЫЕ -- КАЧЕСТВО ОБРАЗОВАНИЯ -- ВНЗ ЗАЛІЗНИЧНІ -- ЯКІСТЬ ОСВІТИ

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (30.03.2010р. Інв.3182ж - Б.ц.) (вільний)




    Рудзинська, Олена (начальник управління освіти Солом'янської районної у місті Києві державної адміністрації; заслужений працівник освіти; кавалер ордена Княгині Ольги).
    Пріоритети освіти району: доступність, ефективність, якість / О. Рудзинська // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 7. - С. 3-4. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Загальноосвітня школа
   Общеобразовательная школа

   Україна
    Київ

Кл.слова (ненормовані):
якість освіти -- управлінська діяльність -- навчальні заклади -- гімназії -- качество образования -- управленческая деятельность -- учебные заведения -- гимназии
Анотація: Про досвід роботи гімназії "Ерудит", про основні напрями роботи цього навчального закладу.


Дод.точки доступу:
Ерудит, гімназія \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Перехейда, Олександр (директор гімназії "Ерудит"; спеціаліст вищої категорії; вчитель-методист; відмінник освіти України).
    Школа повного дня як інноваційна, відкрита соціально-педагогічна система / О. Перехейда // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 7. - С. 4-19 : додатки. - Библиогр. в конце ст. - Додаток: Положення про організацію роботи гімназії "Ерудит" в режимі повного дня. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
УДК
ББК 74.2
Рубрики: Загальноосвітня школа
   Общеобразовательная школа

Кл.слова (ненормовані):
школи повного дня -- навчальна діяльність -- якість освіти -- гімназії -- оцінювання знань -- організація навчальної діяльності -- інноваційні проекти -- інноваційна діяльність навчальних закладів -- управління якістю освіти -- навчально-виховний процес -- самопідготовка учнів -- додаткова освіта учнів -- школа полного дня -- учебная деятельность -- качество образования -- гимназии -- оценивание знаний -- организация учебной работы -- инновационные проекты -- инновационная деятельность учебных заведений -- управление качеством образования -- учебно-воспитательный процесс -- самоподготовка учеников -- дополнительное образование учеников


Дод.точки доступу:
Школа повного дня, інноваційний проект \о произв.\; Здорове дитинство, проект \о произв.\; Ерудит, гімназія \о ней\
Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене)




    Верхогляд, О. (проректор Українсько-американського гуманітарного інституту "Вісконський Міжнародний Університет (США) в Україні"; доктор філософії з адміністрування в освіті).
    Проблеми міжнародної співпраці у сфері вищої освіти: контроль за якістю освіти. Національний і міжнародний аспекти. / О. Верхогляд, Ю. Романовська, О. Романовський // Вища школа : науково-практичне видання. - 2010. - № 1. - С. 15-23. - Библиогр. в конце ст.
УДК
ББК 74.58
Рубрики: Освіта. Педагогіка
   Вища професійна освіта

   Образование. Педагогика

   Высшее профессиональное образование

   Велика Британія
    США

    Нідерланди

Кл.слова (ненормовані):
вища освіта -- якість освіти -- конференції -- інтернаціоналізація освіти -- вищі навчальні заклади -- ВНЗ -- міжнародний досвід -- міжнародні агенства -- визнання вищої освіти -- міжнародна акредитація -- высшее образование -- качество образования -- интернационализация образования -- высшие учебные заведения -- ВУЗы -- международный опыт -- международные агентства -- признание высшего образования -- международная аккредитация
Анотація: Піднімаються питання підвищення ефективності взаємодії ВНЗ різних країн, а також деякі проблеми гармонізації і міжнародної інтеграції національних систем вищої освіти, контролю й оцінки якості освіти, ліцензування й акредитації ВНЗ у країнах світу.


Дод.точки доступу:
Романовська, Ю. (завідувач кафедри англійської філології Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова; кандидат філологічних наук; професор); Романовський, О. (ректор Українсько-американського гуманітарного інституту "Вісконський Міжнародний Університет (США) в Україні"; доктор педагогічних наук; професор); Quality Assurance Agency \о нем\; Accredited Mastor of Business Administration \о нем\Нідерландська організація співпраці в міжнародній освіті \о ней\; Association of Advance Collegiate \о нем\; Schools of Business \о ней\; Всесвітня конференція ЮНЕСКО з вищої освіти \о произв.\

Є примірники у відділах:
ЧЗНЛ (15.03.2010р. Прим. 1 - ) (вільний)