Шевченко, С. Оцінювання якості вищої освіти в контексті приєднання України до Болонського процесу / С. Шевченко> // Вища школа. - 2008. - № 11. - С. 14-23
БОЛОНСКИЙ ПРОЦЕСС ВИЩА ОСВІТА БОЛОНСЬКИЙ ПРОЦЕС Україна Украина Кл.слова (ненормовані): Высшее образование -- БОЛОНСКИЙ ПРОЦЕСС -- КАЧЕСТВО ОБРАЗОВАНИЯ -- ВИЩА ОСВІТА -- БОЛОНСЬКИЙ ПРОЦЕС -- ЯКІСТЬ ОСВІТИ Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (09.12.2008р. Інв.2140ж - Б.ц.) (вільний) |
Сікорський, Петро. Проблеми дидактичної взаємодії середньої і вищої школи - основа якісної підготовки фахівців / П. Сікорський> // Шлях освіти : Зас.: Міністерство освіти України, Академія педагогічних наук України. - 2009. - №1. - С. 10 - 15 : схеми. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ Рубрики: Реформа системи освіти, 1989 - 1999 рр. Реформы системы образования Україна Польща Украина Польша Кл.слова (ненормовані): якість освіти -- європейські стандарти -- державна програма -- систематична навчальна праця -- науково-прогностичний супровід -- зовнішнє незалежне тестування -- освітні пріоритети Євросоюзу -- етапи польської освітньої системи -- сертифікати -- атестат про середню освіту -- міжнародний досвід -- форми взаємодії -- качество образования -- европейские стандарты -- государственные программы -- этапы польской образовательной системы -- сертификаты -- аттестат о среднем образовании -- международный опыт -- формы взаимоотношений -- середня школа -- средняя школа -- вища освіта -- высшее образование Анотація: Вивчення і узагальнення досвіду освітніх реформ у європейських країнах, а також результати зовнішнього незалежного тестування випускників шкіл і зарахування їх до ВНЗ. Форми взаємодії середньої і вищої шкіл. Утримувачі документа: ОНБІЦ : 49006 вул. Свердлова, 70 Дод.точки доступу: Український центр оцінювання якості освіти \о нем\; Київський національний університет імені Тараса Шевченка \о нем\; Львівський національний університет імені І. Франка \о нем\; Національний університет Львівська політехника \о нем\ |
Вакарчук, І. (Міністр освіти і науки України). Сучасна фізико- математична освіта і наука: тенденції та перспективи / І. Вакарчук> // Вища школа : Науково-практичне видання. Видавицтво: тов-во "Знання" Україна КОО. - 2009. - № 1. - С. 3-22 : рис.
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Общая педагогика Загальна педагогіка Україна Кл.слова (ненормовані): учбові дисципліни -- фізика -- математика -- освіта -- шкільна освіта -- вища освіта -- оцінювання учнів -- якість освіти -- поліпшення якості -- олімпіади -- учебные дисциплины -- физика -- физико-математические науки -- образование -- школьное образование -- высшее образование -- оценивание учеников -- качество образования -- улучшение образования -- олимпиады Анотація: У доповіді міністра освіти піднімаються проблеми, пов'язані зі зниженням рівня викладання фізики та математики у школі, недостатнім рівнем підготовки вчителів фізики та математики. Окреслюється коло нагальних завдань: налагодження видання підручників українською мовою, оновлення матеріально-технічної бази ВНЗ, розширення наукового міжнародного співробітництва тощо. Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (15.07.2009р. Інв.2653ж - Б.ц.) (вільний) |
Про затвердження плану дій щодо поліпшення якості фізико-математичної освіти> // Вища школа : Науково-практичне видання. Видавицтво: тов-во "Знання" Україна КОО. - 2009. - № 1. - С. 81-91
Рубрики: Образование. Педагогика Освіта. Педагогіка Професійна освіта Профессиональное образование, 2009-2012 Україна Кл.слова (ненормовані): накази -- фізико-математична освіта -- освіта -- якість освіти -- поліпшення якості освіти -- державне регулювання -- приказы -- физико-математическое образование -- качество образования -- улучшение качества образования -- государственное регулирование Анотація: Міститься текст наказу про затвердження плану дій щодо поліпшення якості фізико-математичної освіти на 2009-2012 роки. Дод.точки доступу: Міністерство освіти і науки України Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (15.07.2009р. Інв.2653ж - Б.ц.) (вільний) |
Вакарчук, І. (міністр освіти і науки України). Про результати участі школярів України у міжнародному порівняльному дослідженні якості природничо-математичної освіти TIMSS-2007 : рішення колегії міністерства освіти і науки України / І. Вакарчук> // Вища школа : Науково-практичне видання. Видавицтво: тов-во "Знання" Україна КОО. - 2009. - № 3. - С. 96-97
Школознавство Образование. Педагогика Школоведение Україна Кл.слова (ненормовані): міжнародні дослідження -- школярі -- якість освіти -- природничо-математична освіта -- международные исследования -- школьники -- качество образования -- естественнонаучно-математическое образование Анотація: Поданий текст документу "Про результати участі школярів України у міжнародному порівняльному дослідженні якості природничо-математичної освіти TIMSS-2007". Дод.точки доступу: Міністерство освіти і науки України \о нем\ Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (27.08.2009р. Інв.2690ж - Б.ц.) (вільний) |
Єресько, О. (директор департементу). Доповідна записка про результати участі школярів України в міжнародному порівняльному дослідженні TIMSS-2007 / О. Єресько> // Вища школа : Науково-практичне видання. Видавицтво: тов-во "Знання" Україна КОО. - 2009. - № 3. - С. 98-109 : табл., рис.
Школознавство, 2007 р. Образование. Педагогика Школоведение Україна Кл.слова (ненормовані): доповідні записки -- міжнародні дослідження -- школярі -- якість освіти -- природничо-математична освіта -- зарубіжний досвід -- докладная записка -- международные исследования -- школьники -- качество образования -- естественно-математическое образование -- зарубежный опыт Анотація: Подано текст доповідної записки про результати участі школярів України в міжнародному порівняльному дослідженні TIMSS-2007. Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (27.08.2009р. Інв.2690ж - Б.ц.) (вільний) |
Вакарчук, І. (міністр освіти і науки України). Мета реформ у вищій школі - якість і доступність освіти / І. Вакарчук> // Вища школа : Науково-практичне видання. Видавицтво: тов-во "Знання" Україна КОО. - 2009. - № 4. - С. 3-30 : рис.
Вища професійна освіта, 2008-2009 рр. Образование. Педагогика Высшее профессиональное образование Україна Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- реформи в освіті -- Болонський процес -- зовнішнє незалежне оцінювання -- вищі навчальні заклади -- державне замовлення -- рейтинг вищих навчальних закладів -- якість освіти -- державне регулювання -- природничо-математична освіта -- наукові дослідження -- фінансування наукових досліджень -- высшее образование -- реформы в образовании -- Болонский процесс -- внешнее независимое оценивание -- высшие учебные заведения -- государственный заказ -- рейтинг высших учебных заведений -- качество образования -- государственное регулирование -- научные исследования -- финансирование научных исследований -- доповіді -- доклады Анотація: У доповіді міністра освіти і науки на підсумковій колегії МОН ідеться про підсумки роботи у галузі освіти, досягнення і невдачі 2008 року. Визначаються перспективи і завдання на 2009 рік. Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (27.08.2009р. Інв.2716ж - Б.ц.) (вільний) |
Л89 Драгомиров, В. В. Управління якістю освіти у вищих начальних закладах України / В. В. Драгомиров, А. Я. Казарєзов> // Вісник Національного унівеситету "Львівська політехніка". - Л., 2008. - № 631 : Інформаційні системи та мережі. - С. 94-100
ВИЩА ОСВІТА Украина УКРАЇНА Кл.слова (ненормовані): высшее образование -- КАЧЕСТВО ОБРАЗОВАНИЯ -- ВИЩА ОСВІТА -- ЯКІСТЬ ОСВІТИ Дод.точки доступу: Казарєзов, А.Я. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Янко Проблема якості в управлінні дошкільною освітою / Янко> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 2. - С. 113-117. - Бібліографія : С.117 : 9 назв
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): дошкільна освіта -- дошкільна педагогіка -- дошкольная педагогика -- дошкольное образование -- качество образования -- управление качеством образования -- управління якістю освіти -- якість освіти Анотація: Мета статті - розкрити підходи до розв'язання проблеми управління якістю дошкільної освіти. Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (17.09.2009р. Інв.2806ж - Б.ц.) (вільний) |
Степко, М. Ф. Компетентнісний підхід до організації підготовки фахівців, його розуміння і проблеми використання у вищій школі України / М. Ф. Степко> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 2. - С. 42-51. - Бібліографія : С.50-51 : 6 назв
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Україна Кл.слова (ненормовані): Болонский процесс -- Болонський процес -- вища освіта -- высшее образование -- европейская концепция компетентносного подхода -- европейские образовательные стандарты -- европейское образовательное пространство -- європейська концепція компетентнісного підходу -- європейський освітній простір -- європейські освітні стандарти -- качество образования -- ключевые жизненные компетентности -- ключові життєві компетентності -- компетентнісне навчання -- компетентностное обучение -- национальные системы образования -- національні системи освіти -- образовательно-квалификационные требования -- образовательные стандарты -- освітні стандарти -- освітньо-кваліфікаційні вимоги -- підготовка спеціалістів -- підготовка фахівців -- подготовка специалистов -- професійна квалификация -- профессиональная квалификация -- якість освіти Анотація: Автор вивчає проблеми створення національної рамки кваліфікацій для спільного європейського освітнього простору через відмінність української системи освіти від західної, а саме поєднання отримання академічних і професійних кваліфікацій. Розглянуто пе релік ключових компетентностей, що їх пропонує Рада Європи; висвітлено зв'язок між впровадженням компетентнісного підходу та високою якістю освіти; пропонується шукати національний варіант розвитку освіти в межах європейського освітнього простору. Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (17.09.2009р. Інв.2806ж - Б.ц.) (вільний) |
Луговий, В. І. Європейська концепція компетентнісного підходу у вищій школі та проблеми її реалізації в Україні / В. І. Луговий> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 2. - С. 13-25. - Бібліографія : С.23-25 : 28 назв
Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Україна Кл.слова (ненормовані): Болонский процесс -- Болонський процес -- вища освіта -- высшее образование -- европейская концепция компетентносного подхода -- европейская система трансфера и накопления кредитов -- европейские образовательные стандарты -- европейское образовательное пространство -- європейська концепція компетентнісного підходу -- європейська система трансферу й накопичення кредитів -- європейський освітній простір -- європейські освітні стандарти -- качество образования -- компетентнісне навчання -- компетентностное обучение -- кредитно-модульна система освіти -- кредитно-модульная система образования -- оценка знаний -- оцінювання знань -- підходи у навчанні -- подходы в обучении -- якість освіти Анотація: Висвітлюються принципи компетентнісного підходу у Європейському просторі вищої освіти, Європейська система трансферу й накопичення кредитів та можливості реалізації та впровадження цих принципів в Україні. Особливу увагу надано принципам оцінювання з нань та якості освіти. Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (17.09.2009р. Інв.2806ж - Б.ц.) (вільний) |
Бобало, Ю. (ректор Національного університету "Львівська політехніка"; кандидат технічних наук; професор). Організація контролю якості підготовки фахівців у національному університеті "Львівська політехніка" / Ю. Бобало, А. Гунькало, А. Загородній> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2009. - № 7. - С. 5-11 : табл., рис. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Вища професійна освіта Образование. Педагогика Высшее профессиональное образование Україна Кл.слова (ненормовані): вища школа -- вищі навчальні заклади -- ВНЗ -- підготовка фахівців -- якість освіти -- контроль якості викладання -- навчальний процес -- види контролю -- высшая школа -- высшие учебные заведения -- ВУЗы -- подготовка специалистов -- качество образования -- контроль за качеством преподавания -- учебный процесс -- виды контроля Анотація: Розглядаються основні чинники, які впливають на якість підготовки фахівців. Наводиться схема контролю якості навчального процесу та підготовки фахівців, яка застосовується в Національному університеті "Львівська політехніка". Дод.точки доступу: Гунькало, А. (начальник відділу забезпечення функціонування системи управління якістю національного університету "Львівська політехніка"; кандидат технічних наук); Загородній, А. (проректор з науково-педагогічної роботи Національного університету "Львівська політехніка"; кандидат економічних наук; професор); Національний університет "Львівська політехніка" \о нем\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Щекатунова, Ганна (кандидат педагогічних наук; Інститут педагогіки АПН України). Практика організації оцінювання діяльності ЗНЗ в умовах розвитку сучасної школи / Г. Щекатунова> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 2/3. - С. 30-32. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Загальноосвітня школа Общеобразовательная школа Кл.слова (ненормовані): загальноосвітні навчальні заклади -- якість освіти -- оцінювання діяльності ЗНЗ -- моделі оцінки -- види моделей оцінки -- лінейні моделі -- кластерна модель -- методика оцінювання -- метод еталонного порівняння -- система самооцінювання -- общеобразовательные учебные заведения -- качество образования -- оценивание деятельности школ -- модели оценки -- виды моделей оценки -- линейные модели -- кластерная модель -- методика оценивания -- метод эталонного сравнения -- система самооценивания Анотація: Дослідження методик оцінювання ефективності роботи школи, вимоги до методик оцінювання. Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Курбатов, С. Про формування рейтингів університетів в Україні / С. Курбатов> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 3. - С. 111-120. - Бібліографія : С.119-120 : 17 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- вища освіта України -- высшее образование -- высшее образование Украины -- качество образования -- концепция формирования университетских рейтингов -- концепція формування університетських рейтингів -- рейтинг внз -- рейтинг ВУЗов -- рейтинг университетов -- рейтинг університетів -- университеты Украины -- університети України -- якість освіти Анотація: Останнім часом у ЗМІ опубліковано чимало різноманітних рейтингів закладів вищої освіти України, які отримали діаметрально протилежні оцінки громадськості. В педагогічних колах нині точиться гостра дискусія про створення єдиного науково-методологічного підгрунтя оцінювання університетської діяльності. Запропонована концепція формування університетських рейтингів в Україні, ухвалена в Інституті вищої освіти АПН України. |
Полонська, Т. Портфоліо як складова системи моніторингу освітніх досягнень учнів основної школи / Т. Полонська> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 3. - С. 99-110. - Бібліографія : С.110 : 10 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): качество образования -- мониторинг качества образования -- моніторинг якості освіти -- навчальні досягнення -- образование Украины -- освіта України -- освітній моніторинг -- оценивание учебных достижений -- оценка знаний -- оцінка знань -- оцінювання навчальних досягнень -- педагогический мониторинг -- пізнавальна діяльність учнів -- познавательная деятельность учащихся -- портфолио -- портфоліо -- учебные достижения -- якість освіти Анотація: Розглядається портфоліо навчальних досягнень учнів основної школи, зокрема 8-9-х класів, як один із важливих складових моніторингу якості освіти. Основними видами оцінювання навчальних досягнень учнів в українській школі є: поточне, тематичне, семест рове та річне оцінювання й державна підсумкова атестація. На основі аналізу вітчизняної та зарубіжної теорії і практики цього питання визнечені типи портфоліо та його складові, запропоновані різні моделі портфоліо для використування в українській шко лі. |
Панычев, А. Актуальные аспекты оценки качества образования / А. Панычев> // Мир трансп. - 2009. - № 4. - С. 164-171
ОСВІТА Кл.слова (ненормовані): ВУЗЫ ЖЕЛЕЗНОДОРОЖНЫЕ -- КАЧЕСТВО ОБРАЗОВАНИЯ -- ВНЗ ЗАЛІЗНИЧНІ -- ЯКІСТЬ ОСВІТИ Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (30.03.2010р. Інв.3182ж - Б.ц.) (вільний) |
Рудзинська, Олена (начальник управління освіти Солом'янської районної у місті Києві державної адміністрації; заслужений працівник освіти; кавалер ордена Княгині Ольги). Пріоритети освіти району: доступність, ефективність, якість / О. Рудзинська> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 7. - С. 3-4. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Загальноосвітня школа Общеобразовательная школа Україна Київ Кл.слова (ненормовані): якість освіти -- управлінська діяльність -- навчальні заклади -- гімназії -- качество образования -- управленческая деятельность -- учебные заведения -- гимназии Анотація: Про досвід роботи гімназії "Ерудит", про основні напрями роботи цього навчального закладу. Дод.точки доступу: Ерудит, гімназія \о ней\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Перехейда, Олександр (директор гімназії "Ерудит"; спеціаліст вищої категорії; вчитель-методист; відмінник освіти України). Школа повного дня як інноваційна, відкрита соціально-педагогічна система / О. Перехейда> // Рідна школа : щомісячний науково-педагогічний журнал. - 2009. - № 7. - С. 4-19 : додатки. - Библиогр. в конце ст. - Додаток: Положення про організацію роботи гімназії "Ерудит" в режимі повного дня. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ
Рубрики: Загальноосвітня школа Общеобразовательная школа Кл.слова (ненормовані): школи повного дня -- навчальна діяльність -- якість освіти -- гімназії -- оцінювання знань -- організація навчальної діяльності -- інноваційні проекти -- інноваційна діяльність навчальних закладів -- управління якістю освіти -- навчально-виховний процес -- самопідготовка учнів -- додаткова освіта учнів -- школа полного дня -- учебная деятельность -- качество образования -- гимназии -- оценивание знаний -- организация учебной работы -- инновационные проекты -- инновационная деятельность учебных заведений -- управление качеством образования -- учебно-воспитательный процесс -- самоподготовка учеников -- дополнительное образование учеников Дод.точки доступу: Школа повного дня, інноваційний проект \о произв.\; Здорове дитинство, проект \о произв.\; Ерудит, гімназія \о ней\ Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Верхогляд, О. (проректор Українсько-американського гуманітарного інституту "Вісконський Міжнародний Університет (США) в Україні"; доктор філософії з адміністрування в освіті). Проблеми міжнародної співпраці у сфері вищої освіти: контроль за якістю освіти. Національний і міжнародний аспекти. / О. Верхогляд, Ю. Романовська, О. Романовський> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2010. - № 1. - С. 15-23. - Библиогр. в конце ст.
Рубрики: Освіта. Педагогіка Вища професійна освіта Образование. Педагогика Высшее профессиональное образование Велика Британія США Нідерланди Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- якість освіти -- конференції -- інтернаціоналізація освіти -- вищі навчальні заклади -- ВНЗ -- міжнародний досвід -- міжнародні агенства -- визнання вищої освіти -- міжнародна акредитація -- высшее образование -- качество образования -- интернационализация образования -- высшие учебные заведения -- ВУЗы -- международный опыт -- международные агентства -- признание высшего образования -- международная аккредитация Анотація: Піднімаються питання підвищення ефективності взаємодії ВНЗ різних країн, а також деякі проблеми гармонізації і міжнародної інтеграції національних систем вищої освіти, контролю й оцінки якості освіти, ліцензування й акредитації ВНЗ у країнах світу. Дод.точки доступу: Романовська, Ю. (завідувач кафедри англійської філології Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова; кандидат філологічних наук; професор); Романовський, О. (ректор Українсько-американського гуманітарного інституту "Вісконський Міжнародний Університет (США) в Україні"; доктор педагогічних наук; професор); Quality Assurance Agency \о нем\; Accredited Mastor of Business Administration \о нем\Нідерландська організація співпраці в міжнародній освіті \о ней\; Association of Advance Collegiate \о нем\; Schools of Business \о ней\; Всесвітня конференція ЮНЕСКО з вищої освіти \о произв.\ Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (15.03.2010р. Прим. 1 - ) (вільний) |