Сахарова, Тетяна (доцент кафедри маркетингу).
    Формування каналів збуту в міжнародному туризмі / Т. Сахарова // Маркетинг в Україні. - 2010. - № 5. - С. 39-42 . - ISSN 1606-3732
УДК
ББК 65.291.3
Рубрики: Економіка
   Маркетинг

   Экономика

   Маркетинг

Кл.слова (ненормовані):
маркетингова діяльність -- туроператори -- зовнішньоекономічна діяльність -- туристичні послуги -- канали збуту -- каналы сбыта -- міжнародний туризм -- международный туризм -- збут туристичного продукту -- сбыт туристического продукта -- туристичний ринок -- туристический рынок -- ринок туристичних послуг -- рынок туристических услуг -- ринок послуг -- рынок услуг -- перевізники -- маркетинговая деятельность -- туроператоры -- внешнеэкономическая деятельность -- туристические услуги -- перевозчики
Анотація: Особливості формування збутових каналів в міжнародному туризмі.


Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1)
Вільні: ЧЗНЛ (1)




    Россоха, Володимир Васильович (доктор економічних наук; професор; Національний науковий центр "Інститут аграрної економіки").
    Управління господарською діяльністю аграрних підприємств та її збутова політика [Текст] / В. В. Россоха, О. М. Шарапа // Економіка АПК : міжнародний науково-виробничий журнал . - 2016. - № 8. - С. 71-79 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
УДК
ББК 65.32
Рубрики: Економіка
   Экономика

   Економіка сільського господарства

   Экономика сельского хозяйства

   Україна
    Украина

Кл.слова (ненормовані):
сільське господарство -- сельское хозяйство -- аграрний сектор -- аграрный сектор -- сільськогосподарські підприємства -- сельскохозяйственные предприятия -- аграрні підприємства -- аграрные предприятия -- сільськогосподарська продукція -- сельскохозяйственная продукция -- реалізація сільськогосподарської продукції -- реализация сельскохозяйственной продукции -- збутова діяльність -- сбытовая деятельность -- збутова політика -- сбытовая политика -- канали збуту -- каналы сбыта -- оцінювання збутової діяльності -- оценивание сбытовой деятельности -- ефективність збутової політики -- эффективность сбытовой политики
Анотація: Визначено ключові компоненти й основні принципи формування збутової політики. Окреслено визначальні чинники, що зумовлюють необхідність побудови і реалізації збутової політики в аграрних підприємствах. Проаналізовано обсяги реалізації основних видів сільськогосподарської продукції аграрними підприємствами в динаміці та її розподіл за каналами збуту. В межах досліджуваних підприємств проведено порівняльний аналіз структури каналів реалізації продукції. Виявлено, що аграрні підприємства формують збутову політику на основі різноманітних підходів. Розглянуто підходи до визначення ефективності збутової політики на підставі розроблених і реалізованих заходів, загальних та локальних критеріїв її оцінки, системного відображення кількісних, якісних і кількісно-якісних дій, співвідношення одержаних результатів із витратами на їхнє досягнення, забезпечення об'єктивності й можливості системного управління збутовою діяльністю аграрних підприємств. Аргументовано сутнісно-змістовне наповнення економічної категорії "збутова діяльність". Обгрунтовано оцінювання ефективності збутової діяльності за критеріями її організації та реалізації, а також діагностику ефективності збуту визначенням обсягів і руху грошових та товарних потоків, схеми складування продукції, встановлення оптимальних цін на продукцію залежно від кон'юнктури ринку, аналізу факторів, що зумовлюють відхилення фактичних показників від запланованих. Запропоновано комплекс показників для визначення ефективності збутової політики за результатами збутової діяльності аграрних підприємств.

Перейти к внешнему ресурсу: текст статьи
Утримувачі документа:
КЗК ДОУНБ

Дод.точки доступу:
Шарапа, Ольга Миколаївна (кандидат економічних наук; старший викладач; Київський національний торговельно-економічний універстет)