Сагайдак, Михайло Петрович (завідувач кафедри маркетингу Криворізького економічного інституту Криворізького національного університету; м. Кривий Ріг; Україна; кандидат економічних наук; доцент). Внутрішній маркетинг і маркетинг персоналу : порівняльний аналіз / М. П. Сагайдак> // Актуальні проблеми економіки = А82/2013/7 : Науковий економічний журнал. - 2013. - № 7. - С. 110-117. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Економіка Экономика предприятия Економіка підприємства Кл.слова (ненормовані): внешние потребители -- зовнішні споживачі -- внутренние потребители -- внутрішні споживачі -- внутренний маркетинг -- внутрішній маркетинг -- кадровый маркетинг -- кадровий маркетинг -- контрактный персонал -- контрактний персонал -- маркетинг персонала -- маркетинг персоналу -- терминология -- термінологія -- управление персоналом -- управління персоналом Анотація: З метою уникнення неузгодженостей у маркетинговій термінології і неприпустимості ототожнення понять здійснено порівняльний аналіз відносно нових напрямків наукової й прикладної сфери діяльності: маркетингу персоналу та внутрішнього маркетингу. На основі дослідження концептуальної парадигми кожного наукового напрямку визначено основні відмінності та взаємозв'язки між ними. Утримувачі документа: Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23 |
Мізік, Юлія Ігорівна (кандидат економічних наук; доцент кафедри фінансової та економічної безпеки, обліку та аудиту Харківського національного університету муніципальної економіки ім. Бекетова). Особливості антикризового управління персоналом в процесі забезпечення кадрової безпеки на підприємстві / Ю. І. Мізік, Г. І. Писаревська> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 7. - С. 365-372 : тсхем. - Бібліогр. в кінці ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Економіка Экономика предприятия Економіка підприємства Кл.слова (ненормовані): антикризисное управление -- антикризове управління -- антикризовий менеджмент -- антикризисный менеджмент -- методология управления персоналом -- методологія управління персоналом -- аутплейсмент -- аутплейсмент -- кадровая безопасность -- кадрова безпека -- кадровый маркетинг -- кадровий маркетинг -- рекрутинговые агентства -- рекрутингові агенції -- хедхантинг Анотація: Запропоновано авторську схему, яка характеризує основні етапи антикризового управління персоналом у процесі забезпечення кадрової безпеки на підприємстві. Обґрунтовано доцільність проведення кадрового маркетингу як важливого напрямку управління персоналом в умовах кризи. Проаналізовано основні методи кадрового маркетингу, що застосовуються рекрутинговими агентствами в період кризи. Утримувачі документа: Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23 Дод.точки доступу: Писаревська, Ганна Іллівна (кандидат економічних наук; доцент кафедри управління персоналом Харківського національного економічного університету ім. С.Кузнеця); О занятости населения, закон Украины \о произв.\ |