Таланова, Ж. В. Реалізація компетентнісного підходу в докторській підготовці: європейський досвід / Ж. В. Таланова> // Педагогіка і психологія : Науково-теоретичний та інформаційний журнал Академії педагогічних наук України. - 2009. - № 3. - С. 90-98. - Бібліографія : С.97-98 : 15 назв. - В ОБЛ. БИБЛИОТЕКЕ Рубрики: Освіта. Педагогіка Образование. Педагогика Кл.слова (ненормовані): вища освіта -- вища освіта України -- высшее образование -- высшее образование Украины -- докторантура -- докторская подготовка -- докторские программы -- докторська підготовка -- докторські програми -- европейская концепция компетентносного подхода -- европейское исследовательское пространство -- европейское образование -- европейское образовательное пространство -- європейська концепція компетентнісного підходу -- європейська освіта -- європейський дослідницький простір -- європейський освітній простір -- кадри вузів -- кадры вузов -- ключевые компетентности -- ключові компетентності -- компетентнісний підхід -- компетентність -- компетентностный подход -- компетентность -- підготовка фахівців -- подготовка специалистов -- професорсько-викладацький склад -- профессорско-преподавательский состав Анотація: В статті розглянут європейський досвід розробки компетентностей докторантів. Визначен взаємозв'язок навчальної, дослідницької та викладацької складових в реалізації компетентнісного підходу в докторській підготовці. Європейські експертні групи в межах проекту розробили перелік із 30 загальних компетентностей для фахівців з вищою освітою, декотрі з них є ключовими для докторської підготовки. Це дослідницькі навички, або спроможність проводити дослідження на відповідному рівні; здатність генерувати н ові ідеї; здатність працювати разом з іншими фахівцями задля загальної мети (робота в команді). Значущою для більшості докторських кандидатів є компетентність викладання. |
Казьмирчук, М. Г. Професорсько-викладацький склад відновленого Київського державного університету (1933 - 1941 рр.) / М. Г. Казьмирчук> // Український історичний журнал : Науковий журнал. - 2012. - № 1. - С. 102-119. - Примітки посторінкові : 91 назва
Рубрики: Історія, 1930-і рр. История, 1930-е гг. Кл.слова (ненормовані): история высшего образования -- история Киевского университета -- история образования в Украине -- история Украины 20 ст. -- история университетов -- історія вищої освіти -- історія Київського університету -- історія освіти в Україні -- історія України 20 ст. -- історія університетів -- кадри вузів -- кадры вузов -- професорсько-викладацький склад -- профессорско-преподавательский состав Анотація: Проаналізовано творчий потенціал, матеріальне становище й умови науково-педагогічної діяльності професорів та викладачів Київського державного університету протягом 1933 - 1941 рр. Дод.точки доступу: Київський національний університет ім.Т.Г.Шевченка \о нем\; Київський університет \о нем\ Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |