Юрчак, О. (директор). Інбаунд маркетинг - новий напрямок чи еволюція "старого" маркетингу? / О. Юрчак> // Маркетинг в Україні. - 2013. - № 5. - С. 55-58 : ил. - Бібліогр. в кінці ст. . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Экономика Економіка Маркетинг Кл.слова (ненормовані): інтернет маркетинг -- интернет маркетинг -- інбаунд маркетинг -- инбаунд маркетинг -- споживачі -- потребители Анотація: Розглядається інбаунд маркетинг - новий напрямок маркетингу. Утримувачі документа: НТБ НТУ "ХПІ" Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
Лоренцо-Ромеро, Карлотта (PhD (бізнес-адміністрування (e-комерція)); викладач маркетингу Університту Кастілья-ла-Манча; Іспанія). Латентна сегментація італійських споживачів соціальних мереж / Лоренцо-Ромеро К., Аларкон-дель-Амо М.-дель-К., Ж. дель Чаппа> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2014. - № 6. - С. 511-519 : табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Стаття англійською мовою. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Экономика Економіка Экономика информатики Економіка інформатики Италия Італія Кл.слова (ненормовані): итальянские пользователи -- італійські користувачі -- социальные коммуникации -- соціальні комунікації -- коммуникационные стратегии -- комунікаційні стратегії -- Інтернет -- Интернет -- латентная сегментация -- латентна сегментація -- маркетинговый инструментарий -- маркетинговий інструментарій -- онлайн-опросы -- онлайн-опитування -- социальные информационные сети -- соціальні інформаційні мережі -- інтернет маркетинг -- интернет маркетинг Анотація: Описано, як поява Web 2.0 посприяла росту соціальної взаємодії між людьми та організаціями. У даному контексті особливий інтерес представляють соціальні мережі як майданчики, на яких люди створюють та керують власними профілями, обмінюються інформацією, взаємодіють у процесі створення спільного контенту та беруть участь в інших видах онлайн-діяльності. Стрімке зростання соціальних мереж протягом останнього десятиріччя приносило прибутки як окремим особистостям, так і організаціям. Представлено поділ італійських користувачів соціальних мереж на класи в залежності від інструментів, якими вони користуються онлайн. Висновки дослідження можуть бути корисними компаніям при розробці комунікаційних стратегій та використання соціальних мереж в якості інструменту маркетингу. Утримувачі документа: Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск, ул. Ленина, 23 Дод.точки доступу: Аларкон-дель-Амо, Марія-дель-Кармен (PhD; викладач Автономного університету Барселони; Іспанія); Чаппа, Жакомо дель (PhD (маркетинг і менеджмент); співробітник Північно-Східного центру економічних досліджень Університету Сассарі; Італія); днепропетровский автор, но не о Днепропетровске |
Зміст журналу “Маркетинг в Україні” за 2014 рік [Текст]> // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2015. - № 1. - С. 69-71. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Экономика Економіка Маркетинг, 2014 р. Кл.слова (ненормовані): маркетингові технології -- інтернет маркетинг -- маркетингові дослідження -- реклама -- маркетинговые технологии -- интернет маркетинг -- маркетинговые исследования -- змісти журналів -- содержание журналов Анотація: Наведений зміст журналу “Маркетинг в Україні” за 2014 рік. Утримувачі документа: НТБ НТУ "ХПІ" Дод.точки доступу: Маркетинг в Україні, журнал \о произв.\ |
Добривечер, Анна. Медиа измерения в Интернете [Текст] / Анна Добривечер> // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2015. - № 4. - С. 38-41 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Экономика Економіка Маркетинг Кл.слова (ненормовані): интервью -- інтерв'ю -- интернет маркетинг -- інтернет маркетинг -- медиаисследования -- медіадослідження -- реклама -- мониторинг рекламы в интернете -- моніторинг реклами в інтернеті -- интернет реклама -- інтернет реклама -- реклама в интернете -- реклама в інтернеті Анотація: Інтерв’ю з заместителем генерального директора компанії TNS Україна Анною Добривечер, которая занимается медиаисследованиями. |
Интернет вещей - революция, которая происходит прямо сейчас [Текст]> // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2015. - № 6. - С. 58-60 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Экономика Маркетинг Економіка Кл.слова (ненормовані): интернет вещей -- інтернет речей -- Интернет маркетинг -- Інтернет маркетинг -- рынки потребительских товаров -- ринки споживчих товарів -- споживчі товари -- потребительские товары -- компанії -- компании -- розумний дім -- умный дом Анотація: Рассмотрено результаты внедрения технологии Интернет вещей в повседневную жизнь на примере южнокорейской компании Samsung. Дод.точки доступу: Samsung, компания \о ней\ |
Зміст журналу "Маркетинг в Україні" за 2015 рік [Текст]> // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2016. - № 1/2. - С. 79-82. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Економіка Маркетинг, 2015 р. Экономика Україна Украина Кл.слова (ненормовані): маркетингові технології -- інтернет маркетинг -- маркетингові дослідження -- економіка знань -- реклама -- соціальний маркетинг -- маркетинговые технологии -- интернет маркетинг -- маркетинговые исследования -- экономика знания -- реклама -- социальный маркетинг -- зміст журналів -- содержание журналов Анотація: Наведено зміст журналу "Маркетинг в Україні" за 2015 рік. Дод.точки доступу: Маркетинг в Україні, журнал \о произв.\ |
Зозульов, Олександр (кандидат економічних наук). Розроблення стратегії виведення інтернет-магазину на промисловий ринок / О. Зозульов, К. Афанасьєва> // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2017. - № 2. - С. 53-61 : ил. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕКІ . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Экономика Економіка Маркетинг Кл.слова (ненормовані): інтернет маркетинг -- интернет маркетинг -- промислові ринки -- промышленные рынки -- стратегії -- стратегиї -- алгоритми розроблення стратегій -- алгоритмы разработки стратегий -- комерційні сайти -- коммерческие сайты -- SaaS-платформа -- критерії вибору -- критерии отбора -- выведение интернет-магазинов на рынок -- виведення інтернет-магазинів на ринок Анотація: Представлено спеціально створений загальний хід розробки стратегії виведення інтернет-магазину на промисловий ринок у вигляді структурно-логічної схеми, яка складається з окремих блоків: доцільність та передумови для виведення інтернет-магазину на промисловий ринок; формування концепції бізнесу; формування digital-стратегії; розроблення концепції інтернет-магазину; розроблення системи контролю досягнутих результатів. Дод.точки доступу: Афанасьєва, Катерина |
Стельмахова, Александра. Мозги на продажу. Как стимулировать ИТ-разработчиков работать на украинские компании? [Текст] / А. Стельмахова> // Маркетинг в Україні : Науковий журнал. - 2017. - N 3. - С. 28-31 : ил. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ . - ISSN 1606-3732
Рубрики: Экономика Економіка Маркетинг Кл.слова (ненормовані): интернет маркетинг -- інтернет маркетинг -- рынок ИТ -- ринок ІТ -- ИТ-разработчики -- ІТ-розробники -- стимулирование программистов -- стимулювання програмістів Анотація: Рассмотрен вопрос о стимулировании ИТ-разработчиков работать на украинские компании. |