Красильникова, Ганна (завідувач навчально-методичного відділу; Хмельницький національний університет; кандидат технічних наук; доцент). На шляху до сучасної системи моніторингу якості вітчизняної освіти / Г. Красильникова> // Вища школа : науково-практичне видання. - 2014. - № 11/12. - С. 24-35. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ
Рубрики: Освіта. Педагогіка Організація освіти Образование. Педагогика Организация образования Україна Украина Кл.слова (ненормовані): моніторинг якості освіти -- мониторинг качества образования -- система освіти -- система образования -- якість освіти -- система моніторингу якості освіти -- система мониторинга качества образования -- качество образования -- система забезпечення якості освіти -- система обеспечения качества образования -- елементи системи якості освіти -- элементы системы качества образования -- статистичний моніторинг -- статистический мониторинг -- інспектування навчальних закладів -- инспектирование учебных заведений -- загальна середня освіта -- общее среднее образование -- професійно-технічна освіта -- профессионально-техническое образование -- вища освіта -- высшее образование -- моніторинг діяльності навчальних закладів -- мониторинг деятельности учебных заведений -- державна система акредитації ВНЗ -- государственная система аккредитации ВУЗов Анотація: Розглядається чинна система моніторингу якості вітчизняної освіти на локальному, регіональному, загальнодержавному та міжнародному рівнях. Аналізуються елементи системи моніторингу якості в дошкільній, загальній середній (ЗСО), професійно-технічній (ПТО), вищій та пілядипломній освіті. Надається детальна характеристика таких елементів системи, як статистичний моніторинг, інспектування навчальних закладів, що сформувалися ще в радянській освітній системі і діють донині. Намічені шляхи модернізації чинних процедур державного контролю якості освіти - атестації та акредитації навчальних закладів шляхом запровадження громадського моніторингу. Поряд із цим висвітлені нові перспективні елементи вітчизняної системи моніторингу - рейтинги навчальних закладів та зовнішнє незалежне оцінювання. Окреслені шляхи формування освітнього моніторингу в єдину систему. Утримувачі документа: КЗК ДОУНБ |