Никифоров, А. (кандидат економічних наук; доцент кафедри макроекономіки та державного управління ДВНЗ "Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана"). Податкове стимулювання інноваційної діяльності / А. Никифоров, В. Диба, В. Парнюк> // Фінанси України : Науково-теоретичний та інформаційно-практичний журнал Міністерства фінансів України. - 2009. - № 5. - С. 78-86 : табл., рис. - Библиогр. в сносках
Рубрики: Економіка Фінансова система Экономика Финансовая система Україна Кл.слова (ненормовані): фінансова система -- інноваційна діяльність -- інновації -- інноваційний продукт -- податкове стимулювання інновацій -- підвищенні нормативи -- списання витрат -- нормативно-правове забезпечення обліку витрат підприємств -- податкові пільги -- державне стимулювання інновацій -- наукові роботи -- науково-технічні роботи -- ННТР -- зарубіжний досвід -- финансовая система -- инновационная деятельность -- инновации -- инновационный продукт -- налоговое стимулирование инновационной деятельности -- повышенный нормативы списания затрат -- нормативно-правовое обеспечение учета затрат предприятий -- налоговые льготы -- государственное стимулирование инноваций -- научные работы -- научно-технические работы -- зарубежный опыт Анотація: Теоретично обгрунтовано необхідність запровадження податкового симулювання інноваційної діяльності. На основі аналізу досвіду країн ОЕСР запропоновано механізм податкового стимулювання інноваційної діяльності із застосуванням підвищених нормативів списання витрат підприємств - розробників інноваційного продукту на наукові та науково-технічні роботи. Рекомендовано зміни і доповнення до нормативно-правового забезпечення обліку витрат на їх проведення, що підлягатимуть списанню на собівартість. Дод.точки доступу: Диба, В.; Парнюк, В. Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (17.07.2009р. Інв.2756ж - Б.ц.) (вільний) |
Авилкіна, Марина (аспірантка Білоруського державного економічного університету, м. Мінськ; асистент кафедри фінансів Полоцького державного університету). Облік витрат на інновації: стан і напрями розвитку / М. Авилкіна> // Бухгалтерський облік і аудит : науково-практичний журнал. - 2009. - № 7. - С. 44-52 : табл., рис. - Бібліогр. в кінці ст.
Бухгалтерський облік Россия Украина Белорусь Росія Україна Білорусь Кл.слова (ненормовані): бухгалтерский учет -- учет расходов -- инновации -- международный опыт -- инновационная деятельность -- инновационные расходы -- инновационный продукт -- человеческий капитал -- бухгалтерський облік -- облік витрат -- міжнародний досвід -- інноваційна діяльність -- інноваційні витрати -- інноваційний продукт -- людський капітал Анотація: Розглянуто облік витрат на інноваційні заходи, уточнено економічний зміст поняття "інновації". Визначено види інноваційних витрат і склад витрат, які належать до кожного етапу формування інновації. Запропоновано нову методику відображення витрат на інноваційні заходи в бухгалтерському обліку. Висвітлено взаємозв'язок порядку обліку витрат на створення інноваційного продукту з етапами становлення інновації. Подано новий порядок формування фактичної вартості інноваційного продукту. Утримувачі документа: ДНУЗТ Є примірники у відділах: ЧЗНЛ (27.07.2009р. Інв.2817ж - Б.ц.) (вільний) |
Манжос, Тетяна Василівна (кандидат фізико-математичних наук; доцент; Київський національний економічний університет ім. В.Гетьмана; м.Київ;). Модель дифузії інновацій з урахуванням реклами в умовах сегментованого ринку [Текст] / Т. В. Манжос, О. О. Мельник> // Актуальні проблеми економіки : Науковий економічний журнал. - 2016. - № 4. - С. 401-407 : табл., граф. - Библиогр. в конце ст. - В ОБЛ. БІБЛІОТЕЦІ Рубрики: Экономика Економіка Макроэкономика Макроекономіка Маркетинговое моделирование Маркетингове моделювання Кл.слова (ненормовані): Баса модель -- диффузия инноваций -- дифузія інновацій -- инновационный продукт -- інноваційний продукт -- макроуровень -- макрорівень -- модель Баса -- оптимальные рекламные стратегии -- оптимальні рекламні стратегії -- финансирование рекламы -- фінансування реклами -- рыночная сегментация -- ринкова сегментація -- рыночный спрос -- ринковий попит -- экономическое прогнозирование -- економічне прогнозування Анотація: Досліджено питання прогнозування попиту на інноваційний продукт з урахуванням реклами в умовах сегментованого ринку. Зважаючи на відсутність статистичних даних за минулі періоди, побудовано модель росту попиту на основі моделі дифузії Басса. Визначено оптимальний розподіл рекламних коштів між сегментами ринку з точки зору максимізації прибутку. Теоретичний матеріал проілюстровано числовими прикладами. Утримувачі документа: Днепропетровская ЦГБ : г.Днепропетровск Дод.точки доступу: Мельник, Ольга Олександрівна (кандидат фізико-математичних наук; доцент кафедри вищої математики Київського національного економічного університету ім. В.Гетьмана; м.Київ;) |
Кравченко, М. С. Стратегия инновационной деятельности промышленных предприятий / М. С. Кравченко> // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2016. - № 2(62). - С. 25-35. - Библиогр. в конце ст. - Режим доступа: http://stp.diit.edu.ua/article/view/67283/66658. - Полный текст. - Режим доступа: http://stp.diit.edu.ua/issue/view/4039. - Содержание
Інновації Кл.слова (ненормовані): инновации -- інновації -- стратегия инновационной деятельности -- стратегія інноваційної діяльності -- интеллектуальные инвестиции -- інтелектуальні інвестиції -- инновационный потенциал -- інноваційний потенціал -- интеллектуальная деятельность -- інтелектуальна діяльність -- потенциал предприятия -- потенціал підприємства -- творческий потенциал -- творчий потенціал -- инновационный продукт -- інноваційний продукт Перейти к внешнему ресурсу: Полный текст, Перейти к внешнему ресурсу: Содержание Є примірники у відділах: всього 1 : ЧЗНЛ (1) Вільні: ЧЗНЛ (1) |
У 45 Український державний університет залізничного транспорту (Харків) Копитко, В. І. (д-р екон. наук, проф.). Напрямки підвищення якості транспортного туризму підприємствами туристичної галузі в рекреаційних регіонах України / В. І. Копитко, Ю. В. Терещак> // Вісник економіки транспорту і промисловості (збірник науково-практичних статей) / Укр. держ. ун-т залізн. трансп. - Харків, 2016. - Вип. 53. - С. 75-82 : табл. - Бібліогр. в кінці ст.
Економіка Экономика Кл.слова (ненормовані): транспортний туризм -- транспортный туризм -- інноваційний продукт -- инновационный продукт -- культурно-пізнавальний туризм -- культурно-познавательный туризм -- інформаційний простір -- информационное пространство -- рекреаційні регіони -- рекреационные регионы -- туристичний потенціал регіону -- туристический потенциал региона -- якість туристичних послуг -- качество туристических услуг -- праці ДІІТу -- труды ДИИТа -- ЛФ Дод.точки доступу: Дикань, В. Л. \ред.\; Терещак, Ю. В. (канд. техн. наук, доц.); Копитко В. И.; Український державний університет залізничного транспорту(Харків) Немає відомостей про примірники (Джерело у БД не знайдене) |
Капелюшна, Т. В. Роль інноваційного підприємства в умовах нового технологічного укладу / Т. В. Капелюшна> // Економіка. Менеджмент. Бізнес : науковий журнал. - 2019. - N 3 (29). - С. 71-77 : іл., а-табл. - Бібліогр. в кінці ст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/article/view/2223/2122. - Повний текст. - Режим доступу: http://journals.dut.edu.ua/index.php/emb/issue/view/131. - Зміст . - ISSN 2415-8089
Экономика Техніка Техника Кл.слова (ненормовані): інноваційне підприємство -- инновационное предприятие -- інновації -- инновации -- інноваційний процес -- инновационный процесс -- інноваційний продукт -- инновационный продукт -- інноваційна діяльність -- инновационная деятельность -- суб’єкти інноваційного процесу -- субъекты инновационного процесса -- технологічний уклад -- технологический уклад -- економічний цикл -- экономический цикл Перейти к внешнему ресурсу: Повний текст, Перейти к внешнему ресурсу: Зміст Є примірники у відділах: НЕМАЄ В БІБЛІОТЕЦІ Прим. 1 - (вільний) |